Denfeld III

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

marco
Berichten: 1172
Lid geworden op: 06 sep 2008 14:08
Locatie: wijchen

Re: Denfeld III

Bericht door marco »

Whahaha ron :lol:


Groetjes marco


Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057

Vaste baan op zolder ( in aanbouw )

http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Gebruikersavatar

FaCo
Berichten: 293
Lid geworden op: 18 mei 2010 21:10
Locatie: Almere

Re: Denfeld III

Bericht door FaCo »

Een bier-buizenpost installatie:?: :?:


Groetjes, Frans
Keep on thinking!
Gebruikersavatar

haverkatrans
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 sep 2008 20:17
Locatie: Goor

Re: Denfeld III

Bericht door haverkatrans »

hoi,

Ik zie in je vitrine een blue tiger loc van HVLE staan. Welk merk is dat ? Heb je misschien een artikelnummer?

Alvast bedankt.


Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Denfeld III

Bericht door Rob Fongers »



Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Gebruikersavatar

haverkatrans
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 sep 2008 20:17
Locatie: Goor

Re: Denfeld III

Bericht door haverkatrans »

Bedankt r.fongers,

Kun je me iets meer vertellen over zijn rijeigenschappen?
Ben binnenkort jarig en wil hem op mijn verlanglijstje zetten.

Alvast bedankt.


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Denfeld III

Bericht door shoven »

Deze loc heb ik op een paar plaatsen in de aanbieding gezien (maar waar ook alweer).
Shoppen loont bij Mehano locs op het moment, men ruimt de voorraden op. Als het goed is kun je deze scoren voor rond de 89 euro.


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Richie
Berichten: 168
Lid geworden op: 31 mar 2011 12:48
Locatie: Bussum

Re: Denfeld III

Bericht door Richie »

Ik begreep dat Mehano failliet is en dat daarom een aantal winkels de modellen opruimt omdat er bijna geen onderdelen meer beschikbaar zijn. Paar maanden geleden ruimde de winkel in Breda de Mehano loc's op. Ze zouden een Blue Tiger van ITL digitaal maken en dan mailen / opsturen maar nooit meer wat gehoord. Ik stuur je anders wel een PB.


The difference between men and boys, is the price they pay for their toys.

Onderwerp starter
Jerome
Berichten: 699
Lid geworden op: 25 dec 2009 17:58
Locatie: Zoetermeer

Re: Denfeld III

Bericht door Jerome »

Het weekend is afgelopen en dus hierbij het resultaat met eerst de reden van de afbraak:

Wij hebben een nieuwbouw huis gekocht. Wij gaan dus eigenhandig de huizenmarkt uit het slop helpen! Maar dan moet je wel je huidige huis gaan verkopen. Omdat die kamer toch wel vol staat heb ik dus besloten om de baan maar af te breken. Dat is wel een risico omdat het niet zeker is dat het nieuwbouwproject doorgaat. Voor de modelbouw krijg ik een mooie nieuwe ruimte tot mijn beschikking met veel meer rijlengte!! Ik ben al druk bezig met een nieuw baanplan. Deze zal ik binnenkort delen voor input van jullie.

Trammetje was het dichtste bij het goede antwoord! Van harte en... zie mijn onderschrift!!! :mrgreen:

Martin, De nieuwe baan gaat zeker gebruikersvriendelijk worden, waarschijnlijk een vaste baan. (ben nog in twijfel)
Patrick, nee geen katten pension! hahaha!
Ron, wahahaha! Nee geen Walk in Fridge. Ik krijg wel een Amerikaanse koelkast in de keuken. Eens kijken of ik de waterkraan kan ombouwen tot een biertap! :lol:

Arnold, met die lok heb ik zelf alleen maar problemen gehad. Zal wel een maandagmodel zijn... Eerst hapert hij als je digitaal rijdt. Ik heb 4 verschillende decoders geprobeerd, de Kuhn025 deed het nog het beste. Maar niet optimaal. De motor is wel lekker stil. Ten tweede... Tijdens het rijden bleef hij hangen op een wissel. Ik dat ding eraf gehaald, bleek de voorste wielas volledig gesmolten te zijn en dus ook de plastick wielkast. :? Omdat Mehano Failliet is kan je ook geen reserve onderdelen krijgen. Nog een poging bij H@ns gewaagd, maar helaas. Om nou een 2e tiger hiervoor te kopen... Wellicht slijp ik dat asje weg een laat em rijden met een asje minder. Voorlopig is het een vitrinemodel.

Sander, nogmaals van Harte!!!

Greetz, Jeroen


Gebruikersavatar

Trammetje
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 nov 2009 21:31
Locatie: Langedijk

Re: Denfeld III

Bericht door Trammetje »

Haha, wat leuk.

Tekst mag wel iets kleiner, zo fantastisch is mijn baan (nog) niet.


Sander
http://mijn-n-baan.webnode.nl/
Peco eruit --> Minitrix erin

Onderwerp starter
Jerome
Berichten: 699
Lid geworden op: 25 dec 2009 17:58
Locatie: Zoetermeer

Re: Denfeld III

Bericht door Jerome »

hahaa!

Nee hoor Sander, de tekst blijft zoals ie is en is klikbaar. ;) Hoort bij de prijs 8-)

Jouw baan ziet er goed uit hoor. Goed doordacht en knap hoe je het sporenplan toch realistisch over kan brengen op de modelbaan!

Maarre... wel tijd voor een update hoor.

Mbt, DenfeldIII binnenkort nog even een laatse post hier in dit draadje, en dan verhuizen we naar het Baanplan topic!

Greetz, Jeroen


Plaats reactie