Hoeveel hoogte tussen lagen in baanplan?

Vraag maar raak!

spoor65

Re: Hoeveel hoogte tussen lagen in baanplan?

Bericht door spoor65 »

jowi schreef:Benq, je bent dus een eigenwijze mislukkeling met een foute baan volgens bovenstaande heren.
Beetje logisch nadenken valt niet mee voor sommigen. Zo gefixeerd op "gij zult niet stijgen in den binnenbocht" dat er geen discussie meer mogelijk is en men meteen de aanval zoekt en agressief begint te worden als je ze probeert uit te leggen waar het eigenlijk om draait. Waar heb ik dat eerder meegemaakt op dit forum... oh ja.

Ik stop hier mee. De groeten.
Johan,

Ik heb mooie bijdragen van jou gezien, hier op het forum,
en die waardeer ik, en vele anderen,

maar bovenstaande van jou, ja dat soort opmerkingen doen natuurlijk veel goede bijdragen teniet. daar maak je geen vrienden mee, niemand heeft jouw ergens toe verplicht, alleen goed bedoeld advies en hun mening gegeven.

de agressie waar je het over hebt zie ik toch vooral in jouw eigen laatste bericht, en dat vind ik erg jammer.

Ooit vertelde er iemand:

"Als altijd alles de schuld van een ander is, krijg je vanzelf problemen."

Maak elkaar de kop niet gek, lees berichten, haal er uit wat je nuttig en bruikbaar vind voor jezelf, en geniet van de hobby.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
jowi

Bericht door jowi »

Ik lees het toch anders. Ik vind de opmerkingen van Maurits en Mdedeugd provocerend. Ze proberen duidelijk de boel op te hitsen met insinuaties. Misschien niet zo letterlijk als mijn reacties daarop, maar tussen de regels door wel degelijk aanvallend en denigrerend. Zeg daar dan ook wat van.

Maurits71

Bericht door Maurits71 »

Tja.

Ik zal het anders zeggen, hoewel ik persoonlijk veel moeite heb met jou manier van reageren, iets wat al begon met je verhaaltje over de peco wissels en aandrijvingen heb ik getracht om zonder intonatie en ondertoon je in dit geval de juiste weg op te sturen. let op de juiste weg in mijn ogen.

Dat jij als top bouwer je gelijk wilt hebben vindt ik prima zoals gezegd jou baan , jouw feestje, echter dit is wederom een hele bijdrage van jou die verzand in een heel negatief verhaal waarbij je de bal nu echt even bij jezelf moet zoeken. Vraag jezelf even af waarom er zo weinig mensen reageren, terwijl er hier toch echt wel een paar topbouwers rondlopen. de reden zal ik je verklappen, je eigenwijze, neerbuigende manier van ik ben de beste ik moet gelijk hebben.

Er zijn hier genoeg topics geweest welke een negatieve inpact hebben gehad op de sfeer binnen het forum, in een deel hiervan ben ik mede de oorzaak geweest, dat heb ik hier proberen te voorkomen, positief blijven in het belang van het forum, jammer dus dat je nu op je inmiddels bekende manier reageert. om in het kader van de klassieker te blijven ik ben Jowi, ik ben de beste.

succes met je helix en baan, hou ons vooral op de hoogte van al je gelijk, ik verwacht niet dat je ons op de hoogte houdt van je ongelijk, ik voorspel een paar lezers voor je en heel weinig adviezen in de toekomst.

Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Onderwerp starter
jowi

Bericht door jowi »

Maurits, die toon die je nu ook weer aanhaalt, en de insinuaties, zijn precies de reden waarom ik hier geen zin meer in heb. De pot verwijt de ketel.

mdedeugd

Bericht door mdedeugd »

Ga eens nu iets nuttigs doen in je mooie ombouwverslagen, want dat doe je echt wel goed, dat gaf Freddy ook al aan, en dat vindt ik ook, daar ik ze ook volg ;) .
Daar wachten wij immers op, niet op dit soort onnuttig gekef en gemekker steeds :geek:

Martin de Deugd

Ad_M

Bericht door Ad_M »

Zooo hee....
Ff er tussenuit voor een leuk evenement en kan meteen aan de chocomel en chips... :shock:

Mvg,
Ad

Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

shoven

Bericht door shoven »

Ad_M schreef:Zooo hee....
Ff er tussenuit voor een leuk evenement en kan meteen aan de chocomel en chips... :shock:

Mvg,
Ad
Ja inderdaad. Wat ik niet snap is dat mensen proberen elkaar te helpen en dan hierin belanden door wat verkeerd gekozen of geinterpreteerde bewoordingen. Heel jammer. Maar ja, "beauty is in the eye of the beholder".
Maar goed, ik zit al aan de chips, zal het bier er maar vast bij pakken... :(

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Willempie
Elektronica/Commercieel

Bericht door Willempie »

Poehee, dat is een opluchting..... :o

Onderwerp starter
jowi

Bericht door jowi »

Willempie schreef:Poehee, dat is een opluchting..... :o
En daar is spuit 11 ook. Nou dan hebben we het hele circus aan nutteloze bijdragen wel gehad.

Willempie
Elektronica/Commercieel

Bericht door Willempie »

@Jowi
Ja, en die opluchting bestaat uit het feit dat ik nu zeker weet dat het niet aan mij ligt als er weer eens een onderwerp ontspoort als ook Jowi daar bij betrokken is. Gelukiig zijn er hier nog genoeg mede mensen, die zich wel volwassen kunnen en weten te gedragen, daar zou je een voorbeeld aan kunnen nemen.
Cola en chips staan klaar.

Groetjes

Robert_N-Nm
Moderator

Bericht door Robert_N-Nm »

Goh, we gaan eens met z'n allen (alle moderators) op het N-spoorevenement staan en de hele handel loopt uit de hand. Fijn hor.

Bij deze het verzoek om hiermee te stoppen en op een normale en gezellige manier met elkaar om te gaan.

MvG Robert (namens het mod-team)

Fan van Alpenbanen in N(m)

martinb

Bericht door martinb »

Code: Selecteer alles

Nu vraag ik me af wat een redelijke/ minimale afstand is tussen de lagen, maw, hoeveel ruimte wil je in de praktijk nodig hebben? Ik kan me voorstellen dat je met ontsporingen enz niet wilt dat je zit te wurmen in 6 cm ruimte... 
Hou maar een goede handhoogte aan...als je de ruimte hebt. Vaak is het wel een compromis, maar meer is echt beter. Heb in een klimspiraal voldoende ruimte aangehouden voor ontsporingen, maar toen ging er een wissel stuk en moest die vervangen worden... :evil:

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Plaats reactie