Joburgh Junction

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

erik-n-fan
Berichten: 1041
Lid geworden op: 19 jul 2011 10:15
Locatie: A'dam

Re: Joburgh Junction

Bericht door erik-n-fan »

Leuk hoor! En je mist de aankleding van een stoep, een bankje, bloempot whatever. Dat verwatert een deurtje wat er net iets anders uit kan zien ook… Leuk bezig!


Mvg, Erik

Erik-N-Fan modulebaan - Eerdijk - Huidig grote baan
Bosweg industrie (NL III-IV) - Huidig rangeer emplacement
Rangeerdiorama - Passerende treinen op enkel spoor

Instagram: erik_n_fan
Gebruikersavatar

acarailnerd
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 apr 2015 09:31

Re: Joburgh Junction

Bericht door acarailnerd »

De Chandwell methode, ik zie het! Mooi geworden, dit halve huizenrijtje. De bruine stenen van de muur, zijn dat geprinte kleurtextures?

Ik deel je mening over de deuren van Auhagen - nét iets te grof. Redutex heeft ook zo'n setje. Moeilijk verkrijgbaar in nl, en hun spaanse webshop doet het voor bestellingen naar buiten Spanje niet goed. Ik had dakfolie besteld van een type dat in nl niet verkrijgbaar is (voor mijn italiaanse stijl), en dat ging helemaal mis. Maar na wat emailen heen en weer heb ik op een spaans adres een hele dikke envelop gekregen waarin ze heel veel extra's hadden gestopt, waaronder dat setje. Als je met raam/deurelementen wil werken kan je kijken of je die ergens kunt vinden. Maar uiteindelijk is helemaal zelf maken toch het leukste.


Groetjes,
Aca

Bouwt aan proefbaantje Gli Pomi: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=8998
Niet de enige aca+rail liefhebber: https://www.youtube.com/watch?v=wXjhszy2f9w ;)
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3632
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Joburgh Junction

Bericht door maarten »

Ik ken de deuren van Auhagen niet, zelf gebruik ik meestal ramen en deuren van TichyTrain. Worden (o.a.) door een handelaar op de beurs in Houten verkocht. Naam weet ik zo niet, stond altijd helemaal rechts achterin, in de schuine hoek.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5105
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Joburgh Junction

Bericht door neudalhausenstadbahn »

maarten schreef: 02 jan 2024 11:56 Ik ken de deuren van Auhagen niet
Niet? :shock: , volgens mij heb je die toch al wel eens van mij in de hand gehad ;) , maar die breng de 28e dan nog wel een keer mee.

De deuren zijn van https://www.auhagen-shop.de/Fenster-und-Tueren-fuer-Wohngebaeude/48653 en de ramen 48654 Fenster und Türen für Industriegebäude, 48650 Sprossenfenster, Türen is ook nog een aanrader, die zijn ook N en geen h0-TT zoals auhagen je wil doen geloven ;)

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hugo
Berichten: 240
Lid geworden op: 18 mei 2020 07:32
Locatie: Leeuwarden-Stiens

Re: Joburgh Junction

Bericht door Hugo »

acarailnerd schreef: 02 jan 2024 09:11 De Chandwell methode, ik zie het! Mooi geworden, dit halve huizenrijtje. De bruine stenen van de muur, zijn dat geprinte kleurtextures?
Nee, dat is muurplaat van Faller.


De werkzaamheden aan mijn baan zijn te volgen in het topic: Joburgh Junction
Plaats reactie