Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo N fans,
Dank voor jullie bezoekjes.
@ Peter
De kist is van houten latjes in twee breedtematen en 6 mm triplex. De inlay is schumrubber die je in deze vorm kunt kopen. De mijne komt van een fabriek in Duitsland, maar het is ook gewoon in NL verkrijgbaar. Ik weet niet of de Schuimrubberkoning nog bestaat, maar dat soort winkels kun je proberen.
@ Clemens
Gek genoeg zaten die brede voegen er zo in. Het is dus geen beschadiging. Ik vind het wel wat hebben. Ik wil het gebouwtje nog wat weatheren, maar eerst iets van dakgoten fixen. Momenteel bezig met een gebouwtje voor mjn derde boekenkastsegment. Wordt een baanwachterswoonhuisje naar 1:1 voorbeeld. Hoe staat het trouwens met pendelbaan Wolfach? Ligt het nog steeds stil?
Dank voor jullie bezoekjes.
@ Peter
De kist is van houten latjes in twee breedtematen en 6 mm triplex. De inlay is schumrubber die je in deze vorm kunt kopen. De mijne komt van een fabriek in Duitsland, maar het is ook gewoon in NL verkrijgbaar. Ik weet niet of de Schuimrubberkoning nog bestaat, maar dat soort winkels kun je proberen.
@ Clemens
Gek genoeg zaten die brede voegen er zo in. Het is dus geen beschadiging. Ik vind het wel wat hebben. Ik wil het gebouwtje nog wat weatheren, maar eerst iets van dakgoten fixen. Momenteel bezig met een gebouwtje voor mjn derde boekenkastsegment. Wordt een baanwachterswoonhuisje naar 1:1 voorbeeld. Hoe staat het trouwens met pendelbaan Wolfach? Ligt het nog steeds stil?
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo N-fans,
Doordat de pigmentpasta iets te dik was, waren de groefjes in het houwerk volgelopen. Die heb ik nabewerkt met een naaldje en een glashaarborsteltje. Daarna e.e.a. geweatherd. Hieronder fotootjes van voor en na die behandeling:
Doordat de pigmentpasta iets te dik was, waren de groefjes in het houwerk volgelopen. Die heb ik nabewerkt met een naaldje en een glashaarborsteltje. Daarna e.e.a. geweatherd. Hieronder fotootjes van voor en na die behandeling:
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Berichten: 5103
- Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
- Locatie: Arnheim(Niederlande)
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Ziet er goed uit, was zeker de moeite waard als je het mij vraagd, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Dankjewel Michiel,
ik ben er nu wel tevreden over. Alleen nog dakgoten maken. Inmiddels ben ik bezig met een huisje voor op mijn nieuwe boekenkastsegment "Fuchsklinge". Dat is weer geheel zelfbouw, deels polystyrol, deels karton en zal ik laten zien in mijn andere draadje.
ik ben er nu wel tevreden over. Alleen nog dakgoten maken. Inmiddels ben ik bezig met een huisje voor op mijn nieuwe boekenkastsegment "Fuchsklinge". Dat is weer geheel zelfbouw, deels polystyrol, deels karton en zal ik laten zien in mijn andere draadje.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Waar heb je die kit van MBZ vandaan? Bij een winkelier of bij hunzelf besteld?
Zit er erg mooi uit namelijk!
Zit er erg mooi uit namelijk!
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo Wouter,
Bij MBZ zelf besteld. In Nederland niet verkrijgbaar voor zover ik weet.
Bij MBZ zelf besteld. In Nederland niet verkrijgbaar voor zover ik weet.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Bij Conrad kijken en bij modelbouwkoopjes.
Met Vriendelijke Groeten,
Marco
Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.
Marco
Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Dank Marco,
Het assortiment van MBZ bij Conrad kende ik, maar die andere site had ik nog niet eerder gezien.
Het assortiment van MBZ bij Conrad kende ik, maar die andere site had ik nog niet eerder gezien.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo N-fans,
Er wordt nog steeds niet aan het segment gewerkt, maar wel aan het rollend materieel. Zo heb ik een Om 21 (Roco) voorzien van een remmersplatform:
Het is al een heel oud modelletje, maar het resultaat mag er zijn:
En een ander oud modelletje van Roco heb ik voorzien van een lading:
Er wordt nog steeds niet aan het segment gewerkt, maar wel aan het rollend materieel. Zo heb ik een Om 21 (Roco) voorzien van een remmersplatform:
Het is al een heel oud modelletje, maar het resultaat mag er zijn:
En een ander oud modelletje van Roco heb ik voorzien van een lading:
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Kleinserie/Commercieel
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 09 feb 2011 21:51
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Ha Harry,
Ziet er sfeervol uit! Ga zo door!
Groeten,
Ziet er sfeervol uit! Ga zo door!
Groeten,
Daniël (modelrailparts@gmail.com)
-
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 30 dec 2021 22:17
- Locatie: Amsterdam
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Prachtig!
Nederland periode 6. z21start, itrain. Mijn baan: Doetinchem.
-
- Berichten: 3200
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
inspirerend
Met lading maakt het toch net even iets echter.
mvrgr Bob
Met lading maakt het toch net even iets echter.
mvrgr Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hartelijk dank voor de complimenten!
Naast deze projectjes ben ik ook bezig geweest met het vergelijken van koppelingen en de daarbij behorende afstand tussen wagons. Onderstaande foto maakt een en ander duidelijk:
Helemaal bovenaan staat de standaard koppeling voor N spoor. Daaronder vervolgens de koppelingen van:
NME (starre koppeling)
Fleischmann kortkoppeling
Peho
SpurNeun
MTR type 2
MTR type 3
de koppelstaaf van NME is zeer fraai, maar dan moet in vaste treinsamenstelling gereden worden, want ontkoppelen kan niet. De overige koppelingen zijn mijns inziens nogal grof. De koppeling van N-Tram (foto onder in het miden) vind ik het meest fraai, maar deze kan alleen gebruikt worden bij gestandaardiseerde (NEM) koppelingshouders. Oudere wagons kunnen er dus niet mee uitgerust worden, zonder forse aanpassingen (bijvoorbeeld door inbouw van een KKK van Fleischmann of Peho). De koppelingen zijn wel zeer fijn uitgevoerd, in vergelijking met de Fleischmann kortkoppeling (links) en de standaard koppeling voor N spoor (rechts):
Naast deze projectjes ben ik ook bezig geweest met het vergelijken van koppelingen en de daarbij behorende afstand tussen wagons. Onderstaande foto maakt een en ander duidelijk:
Helemaal bovenaan staat de standaard koppeling voor N spoor. Daaronder vervolgens de koppelingen van:
NME (starre koppeling)
Fleischmann kortkoppeling
Peho
SpurNeun
MTR type 2
MTR type 3
de koppelstaaf van NME is zeer fraai, maar dan moet in vaste treinsamenstelling gereden worden, want ontkoppelen kan niet. De overige koppelingen zijn mijns inziens nogal grof. De koppeling van N-Tram (foto onder in het miden) vind ik het meest fraai, maar deze kan alleen gebruikt worden bij gestandaardiseerde (NEM) koppelingshouders. Oudere wagons kunnen er dus niet mee uitgerust worden, zonder forse aanpassingen (bijvoorbeeld door inbouw van een KKK van Fleischmann of Peho). De koppelingen zijn wel zeer fijn uitgevoerd, in vergelijking met de Fleischmann kortkoppeling (links) en de standaard koppeling voor N spoor (rechts):
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Mooie duidelijke uitleg over het verschil in de koppelingen. Dankjewel!
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Dit jaar gaan deze segmenten waarschijnlijk op de schop. Ze owrden ofwel ontmanteld ofwel omgebouwd naar boekenkastsegmenten met een kleiner formaat. Alleen het betonnen viaduct over de Strümpfelbach is daarvoor waarschijnlijk te groot. Wordt vervolgd.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Berichten: 1162
- Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Jij ook een goed 2024 gewenst.traiNiac schreef: ↑08 jun 2022 07:29 Hartelijk dank voor de complimenten!
Naast deze projectjes ben ik ook bezig geweest met het vergelijken van koppelingen en de daarbij behorende afstand tussen wagons. Onderstaande foto maakt een en ander duidelijk:
Helemaal bovenaan staat de standaard koppeling voor N spoor. Daaronder vervolgens de koppelingen van:
NME (starre koppeling)
Fleischmann kortkoppeling
Peho
SpurNeun
MTR type 2
MTR type 3
de koppelstaaf van NME is zeer fraai, maar dan moet in vaste treinsamenstelling gereden worden, want ontkoppelen kan niet. De overige koppelingen zijn mijns inziens nogal grof. De koppeling van N-Tram (foto onder in het miden) vind ik het meest fraai, maar deze kan alleen gebruikt worden bij gestandaardiseerde (NEM) koppelingshouders. Oudere wagons kunnen er dus niet mee uitgerust worden, zonder forse aanpassingen (bijvoorbeeld door inbouw van een KKK van Fleischmann of Peho). De koppelingen zijn wel zeer fijn uitgevoerd, in vergelijking met de Fleischmann kortkoppeling (links) en de standaard koppeling voor N spoor (rechts):
Bovenstaand is trouwens een heel leerzaam stukje. Dank je wel!
Stoom, Stroom en Chocolade periode II
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Dankjewel Folkert,
Het overzicht van de koppelingen is niet compleet, zo ontbreken de Eichhorn koppelingen nog. Dat zijn normale N-koppelingen uit messing vervaardigd met een kortere schacht. Die zijn bedoeld voor oudere wagens die nog geen genormeerde schacht hebben. En de TT koppelingen met NEM schacht zijn naar ik begrijp ook voor N te gebruiken.
Ik gebruik momenteel zowel de standaard N-koppeling, al dan niet vekort. En de koppelingen van N-Tram bevallen mij erg goed (zie filmpje).
Het overzicht van de koppelingen is niet compleet, zo ontbreken de Eichhorn koppelingen nog. Dat zijn normale N-koppelingen uit messing vervaardigd met een kortere schacht. Die zijn bedoeld voor oudere wagens die nog geen genormeerde schacht hebben. En de TT koppelingen met NEM schacht zijn naar ik begrijp ook voor N te gebruiken.
Ik gebruik momenteel zowel de standaard N-koppeling, al dan niet vekort. En de koppelingen van N-Tram bevallen mij erg goed (zie filmpje).
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Berichten: 1162
- Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
... en als we kijken naar betrouwbaarheid? Natuurlijk houd de koppeling van nme het beste maar wat betreft de andere? Op mijn hobbelige baantje met krappe bochten en tegenbochten welke koppeling houd dan de boel het beste bij elkaar volgens jou?
Stoom, Stroom en Chocolade periode II
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo Folkert,
Dan zou ik de standaard N-koppeling blijven gebruiken, al dan niet in verkorte vorm (Eichhorn of MTR, mits de boogstralen niet te krap zijn). De Eichhorn koppelingen hebben als nadeel dat door de korte schacht de beweeglijkheid van de koppeling (veel) minder wordt. Daardoor ook minder bruikbaar bij kleine boogstralen. Dit is (deels) op te lossen door een wagon met Eichhorn koppelingen te koppelen aan een wagon met normale standaard-N koppeling, of door per wagon slechts 1 koppeling te vervangen. Dat betekent dan wel dat je moet zorgen dat de wagon in een bepaalde stand op de baan staat.
De N-Tram koppeling is verreweg het sierlijkst, maar heeft als nadeel dat een wagon niet simpelweg uit de trein gehaald kan worden door ze op te tillen. Dat moet dus echt met een magneetje. Hetzelfde geldt voor de koppelingen van (voorheen) N-Detail. Beide koppelingen zijn gevoelg voor hobbels en kunnen zeker niet gebruikt worden bij kleine boogstralen.
Ik heb overigens geen ervaring met de Fleischmann kortkoppelingen in gebruik. Voordeel daarvan is wel dat ze ook op oudere wagens zonder NEM schacht verkrijgbaar zijn en ook geschikt voor kleine boogstralen. De Roco kortkoppelingen hebben als nadeel dat de lipjes vrij snel afbreken en daardoor onbruikbaar worden. Dat geldt in mindere mate eveneens voor de Kato koppelingen, zoals ik heb ervaren.
Dan zou ik de standaard N-koppeling blijven gebruiken, al dan niet in verkorte vorm (Eichhorn of MTR, mits de boogstralen niet te krap zijn). De Eichhorn koppelingen hebben als nadeel dat door de korte schacht de beweeglijkheid van de koppeling (veel) minder wordt. Daardoor ook minder bruikbaar bij kleine boogstralen. Dit is (deels) op te lossen door een wagon met Eichhorn koppelingen te koppelen aan een wagon met normale standaard-N koppeling, of door per wagon slechts 1 koppeling te vervangen. Dat betekent dan wel dat je moet zorgen dat de wagon in een bepaalde stand op de baan staat.
De N-Tram koppeling is verreweg het sierlijkst, maar heeft als nadeel dat een wagon niet simpelweg uit de trein gehaald kan worden door ze op te tillen. Dat moet dus echt met een magneetje. Hetzelfde geldt voor de koppelingen van (voorheen) N-Detail. Beide koppelingen zijn gevoelg voor hobbels en kunnen zeker niet gebruikt worden bij kleine boogstralen.
Ik heb overigens geen ervaring met de Fleischmann kortkoppelingen in gebruik. Voordeel daarvan is wel dat ze ook op oudere wagens zonder NEM schacht verkrijgbaar zijn en ook geschikt voor kleine boogstralen. De Roco kortkoppelingen hebben als nadeel dat de lipjes vrij snel afbreken en daardoor onbruikbaar worden. Dat geldt in mindere mate eveneens voor de Kato koppelingen, zoals ik heb ervaren.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Berichten: 1162
- Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Nogmaals dank voor deze bruikbare informatie. Die ook mooi aansluit op een draadje die ik bij de vraagbaak op dit forum heb gesteld.
viewtopic.php?t=17810
Ik heb nog wel een paar meer vragen maar wil daar eigenlijk niet jou draadje mee "vervuilen".
Misschien kan admin hier een appart draadje van samenstellen?
viewtopic.php?t=17810
Ik heb nog wel een paar meer vragen maar wil daar eigenlijk niet jou draadje mee "vervuilen".
Misschien kan admin hier een appart draadje van samenstellen?
Stoom, Stroom en Chocolade periode II
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Hallo N-fans,
Zoals hierboven al aangekondigd gaan deze segmenten op de schop. Of ze worden afgebroken of kleiner gemaakt. Hoewel mijn spoorbedrijf van punt naar punt werkt, zijn deze segmenten te groot gebleken. De bedoeling was om van punt A (klein schaduwstation in de vorm van een fiddle yard) naar punt B (station Rudersberg te rijden, waarbij een kwart bocht werd gemaakt. Zie schetsje:
Dat neemt teveel ruimte in, dus ik heb besloten de segmenten van een haakse kopzijde te voorzien en korter te maken. Ik ben begonnen met het segment Strümpfelbach, omdat ik dit viaduct liever niet afbreek. Dat gaat waarschijnlijk wel lukken. Ik heb de zaag erin gezet om het segment zowel smaller als korter te maken:
Dat is redelijk goed gegaan, al heeft het asfalt er enigzins onder geleden:
Nu nog nieuwe (haakse) kopwanden maken:
En vervolgens zal het segment worden opgefrist, want met name het gras is inmiddels aardig verkleurd. Ik zal daarom in het vervolg ook op deze segmenten korte grasvezels gebruiken.
Zoals hierboven al aangekondigd gaan deze segmenten op de schop. Of ze worden afgebroken of kleiner gemaakt. Hoewel mijn spoorbedrijf van punt naar punt werkt, zijn deze segmenten te groot gebleken. De bedoeling was om van punt A (klein schaduwstation in de vorm van een fiddle yard) naar punt B (station Rudersberg te rijden, waarbij een kwart bocht werd gemaakt. Zie schetsje:
Dat neemt teveel ruimte in, dus ik heb besloten de segmenten van een haakse kopzijde te voorzien en korter te maken. Ik ben begonnen met het segment Strümpfelbach, omdat ik dit viaduct liever niet afbreek. Dat gaat waarschijnlijk wel lukken. Ik heb de zaag erin gezet om het segment zowel smaller als korter te maken:
Dat is redelijk goed gegaan, al heeft het asfalt er enigzins onder geleden:
Nu nog nieuwe (haakse) kopwanden maken:
En vervolgens zal het segment worden opgefrist, want met name het gras is inmiddels aardig verkleurd. Ik zal daarom in het vervolg ook op deze segmenten korte grasvezels gebruiken.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
- Berichten: 1162
- Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Zo dat is en wordt een hele ingreep.
Maar het lijkt je aardig te lukken.
Wel worden de op en afritten van de brug nog een uitdaging denk ik.
En... eerlijk gezegt vind ik de barsten in het asfalt wel charmant en overtuigend...
Maar het lijkt je aardig te lukken.
Wel worden de op en afritten van de brug nog een uitdaging denk ik.
En... eerlijk gezegt vind ik de barsten in het asfalt wel charmant en overtuigend...
Stoom, Stroom en Chocolade periode II
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Mijn baan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=11816
Baan plan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=11767
Fotoboek: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=11777
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Die scheuren in het asfalt maken eigenlijk het plaatje nog realitischer
Groetjes
Leon
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
Leon
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
Re: Lauterbach - Steinbach - Strümpfelbach
Ik sluit mij erbij aan dat ik niet teveel aan dit asfalt zou doen...als je het zo wilt krijgen, lukt het vaak niet.
Succes, ben benieuwd naar het vervolg!
Succes, ben benieuwd naar het vervolg!