Na het stroom probleem wat nog niet geheel opgelost is maar wel inmiddels nieuwe kennis is mee opgedaan. Het blijkt dus dat de TC door mij toch wel ver over zijn grenzen heeft gewerkt en uiteindelijk max 7-8 treinen kan laten rijden (constant). Heb nu de Power 4 aangesloten op het nieuwe gedeelte en dit is een oplossing om met max 10-12 treinen te rijden. Wim Ros was zo vriendelijk om deze tijdelijkaf te staan maar een is niet genoeg. Dus ik zit nog te dubben tussen 2 Power 4's of 1 Power 6. Qua kosten maakt het bijna geen verschil.
Tussendoor heb ik dan ook maar een heleboel filmpjes gemaakt welke met horten en stoten, vanwege het te hoge verbruik en spook meldingen ieder keer tot stop leidde. Maar goed het resultaat is wel leuk en geeft een totaal ander beeld van de baan als dat je in werkelijkheid ziet. Misschien is het zelfs beter om niet meer te filmen want de achterkant komt nu keihard in beeld.. [/url]
Heb een containerwagon van Minitrix gebruikt. Op de container wagon is een LED gemonteerd om ook in de donkere stukken wat te zien. De camera is uit zijn huls gehaald om meerdere redenen. Om het oneigelijke gebruik als aansteker te voorkomen waar ik me inmiddels ook al een paar keer op betrapte

Ook heb ik de perrons weer op zijn plaats gelegd en elektrisch aangesloten, werd ook wel tijd wan inmiddels is het behoorlijk druk geworden op de perrons. De mensen die aan het nieuwe gedeelte hebben gewerkt willen natuurlijk naar huis

Grtzz Rob