KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Zaunkönigs Bahn
Berichten: 1012
Lid geworden op: 12 jan 2013 19:02

KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Zaunkönigs Bahn »

Jammer dat het originele draadje reeds op slot is gezet. Ik geloof niet dat hier sprake is van boze opzet, eerder van onkunde. Als ik de doosjes goed bestudeer dan lijkt het of het doosje waarin de gesneuvelde lok zit niet het doosje is van die loc. Ik kom dit in Houten ook vaak tegen. De loc zit dan klem in het doosje. Dit is niet hoe een fabrikant dat ontwerpt, het is "kinder" speelgoed, dus de loc moet er makkelijk in en uit gaan. Ik denk dat dit hier ook het geval is geweest. Doosje is wel van een elektrische loc, maar wel van een die iets korter is. Dat kun je zien aan de "uitsteeksels" tegen de voor en achter kant van de locomotief. Deze zijn in de bovenste doos korter dan in de onderste doos. Dus de locomotief is er inderdaad heel ingegaan en bij de post is er zoals gebruikelijk mee gegooid. Dat is dus niet aan de verpakking te zien, die veert mee. Maar de klap wordt wel aan het product in de doos door gegeven. Omdat de kap al onder spanning stond is deze door die klap gesprongen. Resultaat is dan het onderste doosje. Zonde.



Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Rick »

Het is de originele verpakking, mijn 1200 zit in een gelijke verpakking. Ik denk ook niet dat het gebruikelijk is dat de post met pakketjes gooit.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Zaunkönigs Bahn
Berichten: 1012
Lid geworden op: 12 jan 2013 19:02

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Zaunkönigs Bahn »

Maar jij kunt die 1200 er makkelijk uithalen en er weer in terugzetten. Ik schat in dat de 1200 uit het eerste bericht er klemvast in heeft gezeten en dat is niet zoals het bij Minitrix uit de fabriek rolt. Dan nog even de post. Zij krijgen een pakket en dat moet naar postcode x. Voor hun staan allemaal karren met daarin gespannen ptt post zakken. Elke kar vertegenwoordigt een hoofd postcode. Kleine pakketjes gaan met een keurige boog zonder pardon in zo'n zak. Alleen de zwaardere pakketten worden apart behandeld omdat er niet mee te gooien is. Een NS 1200 van Minitrix weegt, laten we ruim doen 500 gram, dus die gaat met een keurige zwaai en boogje in een van die karren. Soms precies in het midden, soms raken ze net de kant van de kar. En zo gaat het volgens mij nog steeds, ik zie die karren namelijk ook nog steeds. Elke dag rij ik namelijk langs zo'n sorteercentrale.



Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Rick »

Laat maar.


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Maurits71 »

sorry hoor, dat draadje wordt voor een reden op slot gezet. Nu weer geopend met in mijn optiek maar een reden de boel weer op stang jagen.

echt onnodig en onzinnig.

heren moderators graag ingrijpen hier


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door Marksintpancras »

:D het echte antwoordt ligt op het kerkhof.

Ik ontvang en verstuuur veel dingen met de verschillende postbedrijven, wat ze ook met de pakketjes doen, zal mijn een worst schelen, heb nog nooit schade gehad en locs of degelijke, ook die in een vervangende verpakking niet.

Het uitgangspunt is dat ze pakketjes zonder schade bezorgen, en ja, als ze dan gooien met pakketjes zal mijn een worst zijn. Ze gaan immers ook over transportbanden heen die pakketjes.
Als het breekbaar of kostbaar is, plak dan er zo'n breekbaar sticker op. Gooien ze ook niet mee, en gaan vaak om de transportbanden heen.

Maar om dan weer hier weer onzin, luchtbellen, te gaan benoemen heeft totaal geen zin. Feit is dat iemand een Minitrix NS1200 op Marktplaats heeft gekocht en deze heeft na verzending bij de koper schade.
Dat moeten de verkoper en de koper zelf maar afhandelen, mocht het niet lukken, laat ze dan lekker de "Rijdende Rechter" inschakelen; Maar geen draadjes openen op dit forum.

Dus moderators, SLUITEN dit draadje!!!!


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2335
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: KIJK UIT! oplichter op MP met veel NS spul 2

Bericht door H@Ns »

Heren,

Genoeg gezegd hierover.
Slot erop!

groet, Hans


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gesloten