Het is mooi geweest!
-
- Moderator
Re: Het is mooi geweest!
Sluit mij bij alle mooie woorden aan. Daarnaast. Je zou toch wel eens aan een mooie spoor N baan kunnen beginnen.
Ik weet zelfs nog een leuk en gezellig forum waarop je je voortgang kan posten. De omgebouwde garage kan gelijk in dienst. En Ineke kan niet klagen dat je weer bij Bousema zit.
Maar zonder gekheid. Wijs besluit en op naar het pensioen. En dan lekker van de kleinkinderen genieten. En in de annex in Engeland ben je altijd welkom. Als je even wilt ontsnappen.
Mvg
Robert
Ik weet zelfs nog een leuk en gezellig forum waarop je je voortgang kan posten. De omgebouwde garage kan gelijk in dienst. En Ineke kan niet klagen dat je weer bij Bousema zit.
Maar zonder gekheid. Wijs besluit en op naar het pensioen. En dan lekker van de kleinkinderen genieten. En in de annex in Engeland ben je altijd welkom. Als je even wilt ontsnappen.
Mvg
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Hoi Hans en Ineke,
Bedankt voor alles!
Geniet van jullie verdiende pensioen.
Bedankt voor alles!
Geniet van jullie verdiende pensioen.
Met vriendelijke groet,
Arjan
Arjan
Hallo Hans en Ineke,
Lees nu je berichtje pas. Jammer, maar goed besluit om meer tijd voor elkaar en jullie (klein-) kinderen te nemen.
Lees nu je berichtje pas. Jammer, maar goed besluit om meer tijd voor elkaar en jullie (klein-) kinderen te nemen.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
bezorgde vraag
hoe gaat het met open staande reserveringen van Kato locs
Mack
hoe gaat het met open staande reserveringen van Kato locs
Mack
tijdperk 1900-1970,Kato-rails ,(Analoog-rijder).
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
-
Misschien is het slimmer met specifieke vragen m.b.t. de winkel en bestellingen gewoon H@ns te mailen
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Nou, ik vind het ook wel een interessante vraag. Niet alleen voor Kato loks; wat gebeurt er met dingen die 'wel te reserveren zijn' maar nu nog niet leverbaar (ik denk aan hobbytrain SBB rijtuigen bijv.). Wat gebeurt er met die reserveringen als ze tegen definitieve sluitingstijd (zeg maar) nog steeds niet leverbaar blijken te zijn?neudalhausenstadbahn schreef: ↑22 jan 2024 15:07 Misschien is het slimmer met specifieke vragen m.b.t. de winkel en bestellingen gewoon H@ns te mailen
Groetjes Michiel
Misschien is een antwoord hier niet alleen voor mij handig...
Heb de vraag ook gesteld via de mail 2 weken geleden, en of de reserveringen dan worden geannuleerd of overgenomen door een andere winkel. Kreeg als antwoord dat het de intentie is nog alles uit te leveren.
Als je dan alle tekst leest, staat er:
Reserveringen/noviteiten:
Reserveringen en noviteiten die dit jaar nog geleverd gaan worden krijgt u via ons nog geleverd.
Groet, Hans
Reserveringen/noviteiten:
Reserveringen en noviteiten die dit jaar nog geleverd gaan worden krijgt u via ons nog geleverd.
Groet, Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Die begrijpen we Hans, maar zijn er al verdere plannen voor openstaande reserveringen nadat jullie sluiten? We willen jullie niet met bestelde waren laten zitten. Ook niet als iemand deze over neemt zoals jullie met reparaties proberen te regelen.
We gaan er vanuit dat wat gereserveerd wordt ook wordt afgenomen!
Mochten we alsnog worden overgenomen dan gaan de reserveringen natuurlijk mee.
Maar zover is het nog lang niet.
Let op: Op onze site staan de berichten die van toepassing zijn!
groet, Hans
Mochten we alsnog worden overgenomen dan gaan de reserveringen natuurlijk mee.
Maar zover is het nog lang niet.
Let op: Op onze site staan de berichten die van toepassing zijn!
groet, Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Jammer om te horen dat je stopt Hans, maar je reden is meer dan begrijpelijk.
Bedankt voor al het werk dat je hebt verricht om N spoor op de kaart te krijgen in Nederland!
Bedankt voor al het werk dat je hebt verricht om N spoor op de kaart te krijgen in Nederland!
Meer informatie op SpoorObjecten.nl
Hoi Hans en Mathijs.
Er is een tijd van komen en gaan. Geniet van jullie pensioen.
Wel wil ik jullie bedanken, dat ik door jullie Dinamo en I Train heb gevonden. Dat was echt fantastisch.
Ik hoop dat ik Mathijs Huls mag treffen bij een andere werkgever. Hij heeft mij heel goed geholpen. Dank daarvoor.
Maar waar moet ik straks naar toe voor mijn iTrain en Dinamo? Hoop dat jullie het antwoord weten.
Best groeten.
Paula Zeven.
Er is een tijd van komen en gaan. Geniet van jullie pensioen.
Wel wil ik jullie bedanken, dat ik door jullie Dinamo en I Train heb gevonden. Dat was echt fantastisch.
Ik hoop dat ik Mathijs Huls mag treffen bij een andere werkgever. Hij heeft mij heel goed geholpen. Dank daarvoor.
Maar waar moet ik straks naar toe voor mijn iTrain en Dinamo? Hoop dat jullie het antwoord weten.
Best groeten.
Paula Zeven.
Hoi Paula,
Domburg train support uit Ermelo is leverancier van ITrain en Dinamo.
Er zit daar een hoop kennis waar je met eventuele problemen terecht kan.
Domburg train support uit Ermelo is leverancier van ITrain en Dinamo.
Er zit daar een hoop kennis waar je met eventuele problemen terecht kan.
Groeten Marco
Hoi.. Marco.
Die tip had ik ook gekregen. Net zo goed als Hans ,Ineke en Mathijs.
Het is wel een hele klus om mij dit eige te maken. Ben met een proefbaan bezig op advies van Mathijs. Daar geloof ik in.
Groet aan allen.
Die tip had ik ook gekregen. Net zo goed als Hans ,Ineke en Mathijs.
Het is wel een hele klus om mij dit eige te maken. Ben met een proefbaan bezig op advies van Mathijs. Daar geloof ik in.
Groet aan allen.