Hookyville op weg

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

martinb
Berichten: 2283
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:44

Re: Hookyville op weg

Bericht door martinb »

Leuk setje zo!


Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4483
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Hookyville op weg

Bericht door spoor65 »

:D

het blijven prachtige rijtuigen
en staan goed achter dit stomertje.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Qua bouw is er nog weinig nieuws te melden, maar zoals het er nu uitziet, kan ik in oktober wel het nodige gaan doen.

Vandaag wel naar het N-spoor Event in Lochem geweest. Leuk om daar even met de Vriendjes, Mark(enburg) en Marco te praten cq kennis te maken. Jeroen had wat problemen met zijn baan en was daar heel druk mee bezig, dus die heb ik niet gesproken. Wel natuurlijk genoten van zijn baan.

Vanzelfsprekend bleef er wel wat aan mijn vingers plakken, ook al was dat vooraf niet de insteek.

Allereerst een autotransporter voor mijn autotrein, die ik waarschijnlijk voort laat sleuren door de Crossrail en dus niet de loc op deze foto. In dozen heb ik naast deze twee groene wagens (de achterste met die Kevers is de nieuwe) nog twee andere autotransporters om er een leuk sleepje van te maken.

Afbeelding

Afbeelding


En dan ook mijn eerste knikketelwagen. Grappig hoe de kleur verandert als er opeens een paar wolken voor de zon schuiven. Vandaar twee foto's.

Afbeelding

Afbeelding


Deze week misschien nog even wat scoren in Aken en er komt nog wat via de post binnen. Dus eind van de week meer nieuws.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7357
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hookyville op weg

Bericht door Krab »

Dat zijn mooie aanwinsten Martin :o


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Hookyville op weg

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Martin,

Die ketelwanden is mooi en inderdaad met veranderde licht een andere kleur.

Mvrg bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com

mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Hallo Martin.

Dat worden mooie treinen, dacht ik zo.
Sucses en bouw ze met het kookeiland ;) ;) ;)

Martin de Deugd


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Zoals aangekondigd is er weer een en ander binnengekomen. Hoekpanden van een collega-N-spoorder die een andere stad gaat maken en wat materiaal wat ik in Aken bij Hunerbein heb aangeschaft. Dat is toch een behoorlijk walhalla op treingebied. Voor de kerst gaan we nog een keer naar Aken en dan mag ik daar mijn kerstcadeau uitzoeken.

Op onderstaande foto twee redelijke hoekpanden, al heb ik geen idee of Spar ook in Duitsland was/is doorgedrongen. Wellicht heeft dit een aanpassing nodig. Daartussen een lage schijnwerper om het standbeeld bij de geplande rotonde in de stad van onderaf uit te lichten. Op de voorgrond een rongenwagen met een container van Maersk. Op de hoek nog een stadspand wat gesloopt gaat worden (of is ingestort)

Afbeelding


Op deze foto twee hoekpanden met groene muren. Eentje is in elk geval niet compleet, dus ik ga kijken of ik de goede delen kan toevoegen aan het meest complete pand. Het zal er dus maar één worden. Links op de foto nog een ander hoekpand waar weinig mis mee is. Dat is op de allereerste foto nog net te zien achter het half gesloopte pand.

Afbeelding


Onderstaande picca bestaat uit licht en een appelboom. Links een hoge schijnwerper voor op het overlaaddeel van het station. Rechts zes straatlampen voor in de stad.

Afbeelding


En tot slot banken en tafels voor de Bierfesten. Daar moet ik in de stad ook plaats voor inruimen.

Afbeelding


Zoals het er nu naar uitziet, bestaat de kans dat ik volgende week wat kan gaan bouwen aan de stad.


Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7357
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hookyville op weg

Bericht door Krab »

Hoi Martin ,
de spar is ook in duitsland kijk maar het is wel van orgine een nederlandse winkel :mrgreen:
http://www.spar.de/index_spar.html

Trouwens leuke aanwinsten ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Een stukje scenery dat redelijk compleet op de baan neergezet kan worden: de autosloop van martinb. Moet nog even kijken hoe ik uitkom met die muurtjes, anders zetten we wel ergens een paar dikke struiken neer. Plaats van bestemming: ergens tussen de verhoogde stad enerzijds en aan de andere kant nog wat stad en de spiraalberg. Op die tussenplek komen ook de Aldi, de nog aan te schaffen McDonald's met McDrive en wat industrie. Op die manier is er nog redelijk wat zicht op het station. Verbazend trouwens hoe snel er al weer leuzen op de muren zijn gekalkt.

Afbeelding

Afbeelding


Qua opbouw van de stad ben ik bezig alle panden te controleren of ze het waard zijn om geplaatst te worden. Zoek nog naar wat fineer (moet wel ergens in een doos zitten, maar dan kun je het net weer niet vinden) on van één pand de ramen en deuren op de benedenverdieping dicht te timmeren. Daarnaast worden ook alle attributen in een doos verzameld, zoals drankautomaten, prullenbakken, bankjes, vuilniszakken, vuilnisbakken etc.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Terug naar de stad Hookyville. Gisteren de plank uitgezaagd waarop de stad gaat worden gebouwd. Moet aan de voorkant nog een klein stukje bijwerken, want dit komt wel erg dicht tegen een van de sporen (het dalende/klimmende spoor dat bij de wisselstraat, waar de trein staat, aansluit) aan. Er komt nog wel een weg naar beneden toe, maar die zal wat meer via haarspeldbochten gaan en aansluiten op de doorgaande weg van de goederenoverslag naar het lage deel van de stad met het bedrijventerrein waarschijnlijk halverwege. Let wel: de stad komt in werkelijkheid een paar centimeter hoger te liggen om een goede doorgang van locs met panto's te garanderen. Delen waar het dubbelspoor loopt, zal ik uitneembaar maken, zodat ik te allen tijde bij de rails kan komen, zonder dat ik de hele stad er af moet halen (dat wil ik wel mogelijk maken).

Natuurlijk meteen de panden neergezet om aan beeldvorming te werken en wat bomen in piepschuimen stroken of blokjes gestoken. Ze komen dus wel wat lager uit. Ik heb nog wel wat panden over (en ik moet er nog één plakken die bij de set zat, die ik van mijn damesteam cadeau kreeg) en zit nog te denken of ik aan de muur niet een hogere rij kan maken en de panden die nu tegen de muur aan staan naar de andere kant van de weg kan halen, met aan de achterkant natuurlijk hekjes, zodat ze niet meteen op de rails vallen. Als iemand hierover een leuk idee heeft, hoor ik dat graag.

In de basis zal er niet veel veranderen. Hotel linksvoor wordt wat verhoogd aangelegd met een voetpad wat even laag blijft, wel een trapje omhoog. Voor het hotel kunnen auto's parkeren en die hebben een afrit van de weg door de stad. Deze weg zal zowel aan de voor- als de achterkant licht stijgend zijn. De aansluiting met de Hauptstrasse (de laan met bomen) zal dan op een vlak punt liggen. Het huizenblok aan de voorzijde houdt ook dezelfde hoogte.

Genoeg geklept, tijd voor wat foto's.

Afbeelding

De Hauptstrasse van boven genomen. In het midden een bomenrij, het verkeer rijdt steeds aan de linkerkant van de bomen. Door het piepschuim lijkt er van de straat weinig over te blijven, maar dat is straks natuurlijk niet zo. De voetpaden zijn straks ongeveer even breed als de paden die bij de bodemplaat horen. Genoeg ruimte voor auto's dus en wellicht nog een paar parkeerhavens.


Afbeelding

En dezelfde Haupstrasse, maar dan vanuit een van de hoger gelegen hotelkamers.


Afbeelding

Omdat het natuurlijk ook over treinen gaat, zie je hier de autotrein afsturen op de tunnel. De Haupstrasse bevindt zich rechts.


Afbeelding

Een bovenzicht van de Hauptstrasse en het lager gelegen goederendeel van het station. Hier zal een muur gebouwd worden om ruimte te maken voor vrachtwagens en containers, maar ook voor de goederenoverslag. Die zal niet helemaal achteraan zijn, want daar komen containers te staan, je moet er natuurlijk ook wel iets van kunnen zien.


Afbeelding

Zicht op het huizenblok dat aan alle kanten door straten is omgeven. Linksvoor het verhoogde hotel.


Afbeelding

Helikopterview van het huizenblok. Linksboven, waar die graafmachine staat, komt een blok huizen dat aan vevanging toe is. Met dus het brandende pand, het ingestorte/gesloopte pand. Bij dat groene pand zijn straks de ramen en deuren op de begane grond dichtgetimmerd met hout (fineer). Het pand dat bijna afgebouwd is, zou wel eens van het huizenblok naar hier kunnen verhuizen.


Afbeelding

Hier is nog wat ruimte. Niet voor panden, maar voor marktkraampjes, banken en tafels voor bierfeesten en om achter de boom nog wat auto's te kunnen parkeren. Denk dat deze straat op marktdagen niet toegankelijk is voor autoverkeer.


Afbeelding

Schuin zicht op de stad vanaf hoogte. De foto is genomen vanaf de kant van het station.


Afbeelding

Ook genomen vanaf de kant van het station, maar dan met de boom links en zicht op wat er rechts in de stad staat.


Onderstaande foto's geven wat meer een totaalbeeld. Eerst eentje genomen net naast de spiraal.

Afbeelding


En deze is genomen vanaf de andere kant, bij de ingang van het grote station.

Afbeelding


Natuurlijk komt er nog genoeg scenery in de stad. Aanwezig zijn al banken, tafels, stoelen, snoep- en drankautomaten, vuilniszakken, telefooncels, vuilnisbakken/containers, auto's, vrachtwagens, straatverlichting, ander groen, verkeersborden etc. Inwoners van de stad zijn er op dit moment nog niet, maar dat komt allemaal nog wel. Het prettige is dat ik dit alles aan mijn bureau kan maken en pas later de stad verhuis naar de baan.

Zoals gezegd, opmerkingen zijn altijd welkom.

Mvg,
Martin
Laatst gewijzigd door Hookies op 05 okt 2012 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Hookyville op weg

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Martin,

Dat is een flinke stad. :o
De hoofdstraat zal best wel een mooie doorkijk gaan worden als hij klaar is.
En al die tuintjes die je kunt gaan aanleggen geeft genoeg variatie als je van boven naar de stad kijk
blijf het volgend

mvrg Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

WimC
Berichten: 1211
Lid geworden op: 07 mar 2011 19:03

Re: Hookyville op weg

Bericht door WimC »

Hoi Martin,

Ziet er goed uit. Wordt een mooie Hauptstrasse met die bomenrij in het midden.
Ik zou er wel nog even over nadenken of je de Hauptstrasse niet al wat eerder naar beneden kunt laten lopen dan je nu gepland hebt. Betekent wel wat meer knutselen om de huizen getrapt naast elkaar te krijgen.
En dat cafetje van Faller vind ik eerlijk gezegd niet zo goed er bij passen. Da's meer een kleinstedelijk gebouw, terwijl de rest grootstedelijk is. Ook de verdiepinghoogte past slecht bij de rest.


Groeten, Wim

Ik bouw aan Rothenburg.
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Hookyville op weg

Bericht door shoven »

Leuk hoor. Kun je straks de stad eraf tillen in geval van calamiteiten eronder?


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: Hookyville op weg

Bericht door Wim »

Geweldig mooie plaatjes van een stad in wording.

Dat gaat er perfect uitzien.

Gr Wim


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

De stad is in zijn geheel afneembaar. Ik ga nog even denken of ik hem op een kant kan draaien zoals bij een piano. Ik meen dat Martin Domburg ook zoiets gedaan had. Daar moet ik me nog even over buigen en anders wordt de stad er gewoon uitgetild. Voor spoorse bereikbaarheid zijn er ook enkele uitneembare delen. Het zou dus alleen nodig zijn als er iets met de verlichting aan de hand is.


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Dat cafeetje van Faller is inmiddels uit de stad weggehaald. Vond het zelf ook niet passen.

Wel wat nieuwe aanwinsten die met de stad te maken hebben.

Allereerst twee verschillende diktes grijsboard. Dit ga ik gebruiken om de weg waar de Hauptstrasse op uitkomt te laten stijgen/dalen. Bij het hotel begint de weg hoger, dan daalt hij tot het niveau van de Hauptstrasse en de rotonde en dan gaat de weg een tijdje verderop weer wat steiler omhoog om aan het eind de hoek om te gaan. Dat betekent dat sommige panden trapsgewijs gaan worden opgesteld en dat er dus trapjes gaan komen in het voetpad. Dit zal straks ook gebruikt worden om de Hauptstrasse wat eerder te laten dalen.

Afbeelding


Verder heb ik voor de verlichting wel een zwikkie weerstandjes nodig. Hier zijn drie verschillende soorten zichtbaar. Verder drie soldeerstrips en de eerste bewoners van de stad, de zogenaamde passanten. Voor de verlichting, want daar zijn de weerstandjes voor nodig, heeft Hero twee vernuftige printjes in elkaar gezet om de verlichting random aan en uit te zetten. Printjes zijn overigens niet op de foto zichtbaar, maar daar komen we nog wel eens op terug.

Afbeelding


En een close-upje van de passanten.

Afbeelding


Momenteel ben ik bezig met het bouwen van het laatste stadspand en het verven en in elkaar zetten van de stadstoebehoren. Morgen ga ik eens kijken hoe dat grijsboard werkt.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

ouwerling
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2010 12:19
Locatie: Gelderland

Re: Hookyville op weg

Bericht door ouwerling »

Ziet er veelbelovend uit.
Ga de ontwikkelingen zeker volgen.
Ben een grote fan van verlichting e.d. dus ik hoop dat je tzt het hoe en wat laat zien.
Ik hoop over een jaartje ook zover te zijn dus kan denk ik veel van je leren.
Succes met de voortgang.

Jos


Baan Benelux, PC Windows10, IB Basic, Uhlenbrock Loconet, iTrain-3 Pro, Flm N spoor, Periode V
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Afgelopen weekend een paar uurtjes tijd gehad om even wat klein spul in elkaar te freubelen en hier en daar te verkleuren. Allemaal spul voor afwerking van de stad, zoals een banier voor in de winkelstraat, vier reclamezuilen, twee telefooncellen, een bushokje met twee bankjes, twee grote reclameborden (die meer langs de weg en het spoor zullen staan en dus minder stads zijn). Het setje bevat ook nog wat brievenbussen (volgens mij, wellicht kan Bart hier uitsluitsel over geven), nog 15 andere bankjes en negen masten met banieren van andere landen, al zie ik die niet zo snel geplaatst worden.

Afbeelding

De foto geeft wel aan dat ik nog wat stukjes weg moet werken, waar het deel aan de stru (plastic boompje) heeft gezeten.


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Hallo Martin.

Elke update van jou vindt ik altijd erg leuk
Zien wat er voor nieuws is :mrgreen:
Aha... :D gezien ;)
Dat zijn wel erg leuke atributen om een stad ook aan te kleden.
Deze heb ik vroeger ook eens gehad.
Maar tijdens de verbouwing gooi je alles in dozen, met het risico.
Van waar had ik het gelaten
Ben benieuwt wat je met de rest van al die spulletjes gaat maken.
Weet je wat, Ik laat mij verrassen. :P



Martin de Deugd


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Inmiddels zijn ook twaalf bloembakken voorzien van kleurige plantjes. De gemeentelijke plantsoenendienst had er weer handenvol werk aan. Een deel van deze bloembakken zal in de verhoogde stad een plaatsje krijgen.

Afbeelding


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: Hookyville op weg

Bericht door Wim »

Hookies schreef:Inmiddels zijn ook twaalf bloembakken voorzien van kleurige plantjes. De gemeentelijke plantsoenendienst had er weer handenvol werk aan. Een deel van deze bloembakken zal in de verhoogde stad een plaatsje krijgen.

Afbeelding

Hallo Martin,

gaaf die bloembakken,
mag ik vragen waar die bakken vandaan komen............. ?

Groet Wim.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Ja hoor Wim, mag je gerust vragen. Ze komen uit een stadsdecoratieset van Faller met het nummer 272573. In diezelfde doos zat ook dat klein grut van een post eerder (telefooncel, reclamezuilen enzo).


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: Hookyville op weg

Bericht door Wim »

Thanks,

kom met dat nr uit op de site van Voerman!
Geweldig veel leesvoer daar.............. avond is weer gevuld :lol:

Gr Wim


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Ook in Hookyville staat al één marktkoopman. Nou ja, geen man te zien. Hij is waarschijnlijk in de leer hoe hij zijn kraampje goed moet opzetten. Door het te snel te doen, bestaat de kans op instorting van het kraampje. Een cursus kraam schoonhouden zo ook geen overbodige luxe voor de groenteman zijn. Op deze manier vreest het gemeentebestuur dat de groenteman weinig waar zal verkopen. Herr Neuling heeft desgevraagd laten weten dat hij de houten planken en staanders een nieuw likje verf zal geven.

Afbeelding


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Doolemeister
Berichten: 1107
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:30
Locatie: Regio het Groene Hart

Re: Hookyville op weg

Bericht door Doolemeister »

Beste Martin,

Leuke details voor je stad!
Goed bezig :mrgreen:

Groet,

arjan


Groet, Arjan

De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging
Volg ons op Facebook
Samen bouwen aan een groter geheel
Plaats reactie