GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Sibbesuisje
Berichten: 651
Lid geworden op: 16 feb 2018 08:09
Locatie: Den Haag

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Sibbesuisje »

Het zit je helaas niet mee :(
Beterschap Jan!


Met vriendelijke groet,
Sander

NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

nu ik voor dit moment uitgeteld ben door de spit en mijn vrouw me ziet worstelen om toch wat te proberen te doen op de hobbykamer en mij zag worstelen om iets onder de baan te monteren kwam ze gisteren thuis met dit krukje onder het mom van als je dan toch laag moet zitten is dit altijd beter dan op een leeg kratje, doos of iets dergelijks.

Afbeelding

en ja dit zit best nog wel comfortabel en stabiel moet ik zeggen.

heerlijk toch zo,n meedenkend vrouwtje :lol:

alleen zal ik toch nog wat moeten wachten voor ik hiervan gebruik kan maken want de bewegingen zijn nog steeds naadje en eerlijk is eerlijk door de paracetamol voel ik me ook een beetje zombieachtig en daardoor ook niet echt helder kunnen zien dus zal nog wel een paar dagen duren voor ik dat ding zal kunnen gaan gebruiken. :mrgreen:

bovendien is dit ding opvouwbaar en dientengevolge geen of weinig ruimte inneemt wanneer dit niet gebruikt wordt en simpel in hoekje opgehangen kan worden.

maar is misschien ook wel een idee om te kunnen gebruiken door hen die dit aanspreekt.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7352
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Super Jan dat je een vrouw hebt die meedenkt en natuurlijk beterschap rustig aan hee ;)

mvg Sjaak ( die best in de koeling zou willen zitten )


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ondanks de beperkingen waarmee ik momenteel aan het kampen ben kan ik toch niet stilzitten.

met temperaturen rond de 32ᵒ is het niet fijn knutselen maar ja gewoon kiezen op elkaar en voldoende vocht erbij om te nuttigen en gaan met die banaan.

zo was ik bezig met het in beweging brengen van de mechanische apparaten bij de wegopbreking.
eerst geprobeerd dit in gang te krijgen met de servo,s en testers
https://youtu.be/jkSuCYvVCt8

maar dit ging onnatuurlijk snel en dus niets.

toen ben ik gaan denken hoe te bewegen zonder zichtbare stangetjes en kwam op magneetoverbrenging.
probleem is alleen dat hoe een complete beweging te maken.
het liefst zou ik En draaien EN de arm op en neer. maar dat lijkt voor mijn kunnen te gecompliceerd en dus alleen maar draaien tot nu toe;

https://youtu.be/7-6wRrhCuA0

lijkt dit jullie ook niet wat beter en minder snel tot vervelend om te zien ik bedoel te eentonig?


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2009
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Hoi Jan,

De snelheid van die magneetaandrijving is al een stuk beter. Alleen is de beweging wat schokkerig. Als dit komt door de geringe massa van de dragline en de stroefheid van het plastic draaipunt van de machine, kun je dat verbeteren door een beetje teflon spray of -smeermiddel in het draaipunt aan te brengen.
De snelheid wordt ook nog trager als je een grotere schijf onder de tafel maakt die niet in het midden maar aan de rand door een motortje wordt aangedreven, terwijl de magneet zo dicht mogelijk bij het middelpunt zit.

Maar het is weer zo'n :Thumb oplossing.

Groet,

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162

Zolderspoor
Berichten: 808
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Zolderspoor »

Hallo Jan,
Je bent op de goede weg. Hoogstens nog wat fine-tunen, zoals Ben al aangaf.

Groetend,
Rob


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hier een filmpje van de aandrijving.

de rechtersschijf ( de aandrijving ) kan niet groter omdat dan de 90ᵒ wordt overschreden op de linkerschijf ( de uitvoerende beweging.

als op de rechtersschijf de aandrijving naar midden wordt verplaatst gaat ie wel langzamer heen en weer maar haalt ook de bedoelde uitslag niet.

magneet naar midden verplaatsten komt kraan niet mee in beweging.

en dat kraan schokkerig draait komt niet omdat er een stroeve draaiplaat op kraan zit maar denk dat dat dit door de magnetische velden komt die niet helemaal elkaar volgen.

https://youtu.be/UaAofcsbaL0

moet nog een paar andere opstellingen uitproberen maar inderdaad op de goede weg.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

traiNiac
Berichten: 2197
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door traiNiac »

leuk gedaan!


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal.

wat ik hierboven heb uitgedacht wordt als zodanig onder de opengebroken weg gemonteerd en daar dan maar hopen dat het net zo zal werken als deze proefopstelling.

nu ben ik de volgende opstelling aan het maken die er voor moet gaan zorgen dat de door de motor aangedreven schijf een stang simpel van links naar rechts laat bewegen om daarmee de buldozer/graafmachine gewoon heen en weer te laten gaan.

maar ik heb ook nog die auto van Hoontje die als buizenlegger door het leven moet gaan en die heeft een kraan en die kraan wil ik ook laten meebewegen met die stang op die schijf.

doordat de schijf rondgaat zal de stang een excentrische beweging maken en dus heb ik bedacht daar een oogje in te buigen die als geleider voor een lange staaf die op het einde haaks omhoog staat. het lang einde gaat door het oogje en het haakse gedeelte staat gefixeerd zodat als de stang heen en weer gaat dat lange stangetje wordt meegenomen maar wel kan schuiven in dat oogje en zal de op het haakse gedeelte geplaatste kraan bescheiden heen en weer draaien.. althans zo had ik dat bedacht.

op onderstaand schema is dit een beetje tot uiting gebracht en kunnen jullie dat wat ik net beschreven heb erin terugzien.

Afbeelding

warm of niet, we gaan er weer gewoon prutsend tegenaan.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7352
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Ben benieuwd hoe je het gaat inpassen in je landschap ,dat zal wel goed komen Jan .
Hebben wij weer wat naar uit te kijken :!:


mvg sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

zojuist ter completering van het straatproject bij onze vriend H@ns bouwkraan en buldozer besteld.

als dit binnen is en in elkaar gezet is ga ik die ook inplannen als bewegend object.

zodat er in beweging zullen zijn; de kraan op buizenwagen Hoontje, de graafmachine, de bulldozer, de Dolberg kraan,
een sjofel, en misschien nog een kiepauto.

dit alles moet een werkgebied worden waarbij de bewegingen van al dat spul wel wat gelijktijdig zullen zijn maar als geheel een leuke aanwinst voor mijn baan zal zijn.
dit alles dan nog eens opgefleurd met een batterij knipperpaaltjes als wegafzetting en stoplichten voor het regelen van het langskomend verkeer.

dus ik ben voorlopig nog wel van de straat voor dit allemaal gerealiseerd is maar zoals Krab al aangeeft jullie hebben weer iets om naar uit te kijken en over te discuteren of communiceren.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

mijn bestelling van H@ns binnengekregen en oei dat valt even tegen.

de bulldozer is een compleet afgewerkt en geschilderd model .
de Dolberg Kraan is helaas een bouwpakketje bestaande uit een deel resin en een deel messing.

super miniatuur kleine onderdeeltjes dus mag met een dubbele hoofdloep op en dan proberen met mijn bibberhanden onder controle te houden om dit in elkaar te mogen zetten.

maar met een glimlach op de tronie en de koelvinnen aan gaan we er gewoon weer tegenaan.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Ronald2016 »

De dolberg kraan is ook in af model Artikelnummer: 316.072.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hoi Ronald;

bij het bestellen van de kraan heb ik niet gelet op wel of niet afgemonteerd.

maar nu ik door jou daar op ben geattendeerd heb ik dat uiteraard nagekeken en geconstateerd dat deze inderdaad ook kant en klaar leverbaar is alleen is het ook een feit dat er meteen een behoorlijk prijsverschil is en achteraf ben ik toch blij het bouwpakket besteld te hebben.

voor dit prijsverschil vind ik het wel de moeite waard om dit zelf in elkaar te prutsen en bovendien zal hopelijk de bevrediging van het zelf gedaan te hebben groter zijn dan wanneer je alles maar kant en klaar koopt.

nietemin is het natuurlijk prachtig dat voor hen die niet bij machte zijn om zoiets inelkaar te frunniken het kant en klaar te koop is.

daarnaast moet ik nog maar zien dat ik dit wel tot een bevredigend eindresultaat kan brengen. :mrgreen: we gaan het zien.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

om jullie een idee te geven hoe klein dit spul is om mee te moeten prutsen.

dit is de grijper welke incl hijsdraad uit vijf onderdelen bestaat die in elkaar geklemd/gelijmd moesten worden.
als maat aanduiding een knoopcel ernaast;

Afbeelding


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

en zo staat ie nu in de primer.

Afbeelding


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Ronald2016 »

Hallo Jan, Helemaal mee eens. Ik heb ook het fijne gevoel als ik weer iets gebouwd heb en het is in de kleuren zoals ik het zelf zou willen.
Succes, volg je resultaten. :D


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7352
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Dat is zeker klein Jan en dat is een goed idee van die magnetron als spuitcabine met draaischijf :mrgreen:

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hoi Sjaak,

ja inderdaad is dit minispul om met mijn toch wel dikke vingers te hanteren.
het verplicht mij om mijn nagels goed kort te knippen omdat ik anders geen juiste grip heb en door mijn nagels de boel verbuig.
maardit haalt nog niet de bibber uit de vingers :(

maar uiteindelijk met veeeeel geduld krijg ik het wel in/aan elkaar geprutst.

wat die oude magnetron betreft dat ik ik al eens eerder laten zien toen ik op dat idee kwam om die daarvoor te gebruiken.

https://youtu.be/OQQrS3fRfvA

maar kan me voorstellen dat je dat niet hebt onthouden want is ook al weer twee jaar geleden en sindsdien al tientallen keren gebruikt :mrgreen:

vandaag proberen om de kraan die inmiddels geschilderd is in elkaar te zetten.

plaatjes hiervan volgen zodra dit gelukt is.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

zoals beloofd;

de geschilderde Dolberg kraan,

Afbeelding

er moet wel worden aangetekend dat er nog een keer geverfd moet worden maar voor nu staan mijn handen krom van de reuma maar heb hem wel in elkaar gekregen.

na het schilderen verder met het volgende hoofdstuk van het project "opengebroken weg" het mechaniek om al de bedoelde zaken in beweging te zetten.

wordt vervolgd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ja en toen wilde ik met de tiengatenboor een mooi gat boren in de onderplaat die onder de opengebroken weg doorloopt en waar het gehele mechaniek op gemonteerd moet gaan worden toen begaf mijn boormachine het.
ding wilde niet meer opladen en ja zonder prik doet ie het echt niet meer.

maar had wel al een mooi groef gezaagd dus wat is wijsheid.
op onorthodoxse wijze een boortje in mijn Dremel gezet en deze als frase gebruikt en op die manier toch het gat in de plaat kunnen maken.

motortje netjes gemonteerd en nu alleen nog maar prik erop en dan kan ik proefondervindelijk uitvogelen waar elk aandrijfpunt moet komen voor alle bewegende zaken die op de opgebroken weg moeten komen.

Afbeelding

en ja zal toch ook weer opzoek moeten naar een andere accuboor alhoewel dat wel een mooi cadeau voor mijn verjaardag van de kids zou kunnen zijn. zal eens een snoekie uitgooien misschien komt de boodschap over :mrgreen:

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7352
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Hoi Jan , dat dolberg kraantje is goed geluk zie ik zo op de foto ;)
Ja wij zeggen hier een bliekkie uitgooien om een snoek te vangen . :mrgreen:


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3529
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

gisteren me bezig gehouden met de defecte boormachine.
want ja zonder dat ding zit je met knutselen op de baan behoorlijk om het hand.
dus heb accupak opengemaakt en daar kwam ik een vijftal op AA gelijkende aan elkaar gesoldeerde batterijen tegen.

deze heb ik alle soldeerpunten opnieuw gesoldeerd en het spul weer in elkaar gezet en de adapter aangesloten.

bij aansluiten gelijk rood lampje branden ten teken dat batterij leeg is en na anderhalf uur opladen jawel groen lampje.
accupak op boormachine gezet en wonder boven wonder de boor doet het weer maar voor hoe lang weet niemand.

het uitgegooide snoekie naar de kids is ook overgekomen want als commentaar hierop kreeg ik een "komt goed Pa"
we gaan volgende maand zien wat er dan wel goed komt.
tot die tijd me behelpen met deze machine.

heb ook nog een 220 V aansluiting gemaakt op het dashboard waarop een schakelaar gemaakt is waarmee ik dan de motor van de aandrijving voor al het mechaniek "draaischijfjes en stangetjes"" aan en uit kan zetten.

dus al met al gisteren een productieve dag geweest.

vandaag zal er weinig van prutswerk komen want vandaag worden mijn koikarpers uit mijn vijver gevangen en richting een nieuw tehuis overgebracht waarmee weer een volgende klus op het programma komt en wel het terugbouwen van de achtertuin naar een normale tuin zonder een 20 kubs vijver. zal een vreemd gezicht worden om na 30 jaar tegen een vijver aangekeken te hebben er nu een een leeg gat zal zijn.

maar de tuin renoveren daar is geen tijd aan gebonden en kan dat doen wanneer ik geen zin in de baan heb en het weer het toelaat dat ik aldaar aan de gang ga.

bovendien moet ik natuurlijk rekening houden met mijn gezondheid of die het op enig moment toelaat dat ik aldaar de nodige inspanningen kan verrichten.

met andere woorden ik hoef me de komende tijd dus niet te vervelen .

uiteraard hou ik jullie wel degelijk op de hoogte met de vorderingen rondom mijn project "de opengebroken weg".

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Raymond (UK)
Berichten: 1093
Lid geworden op: 01 mar 2014 19:02
Locatie: Rotherham

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Raymond (UK) »

Mooi ding Jan die kraan. Wat een priegel werkje :shock:

Mooi dat je je boormachine gefixed hebt. Kun je weer lekker verder.


I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3623
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door maarten »

Mooi dat je de accu hebt gefikst Jan! Mocht hij alsnog (voortijdig) de geest geven, voor veel elektrisch handgereedschap zijn vervangende accu's te verkrijgen. Dat kan origineel zijn (meestal duur) of 'imitatie' (paar tientjes). Bijvoorbeeld op deze website.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Plaats reactie