GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Nico Essers »

Ziet er goed uit Jan, ondanks je beperkingen speel je het toch altijd weer klaar om wat leuks in elkaar te friemelen. Respect daarvoor.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jan,

Met die kleine peddeltjes van je maakt je toch fantastisch veel meters. Heb jij wel eens iets gevonden dat je NIET voor je baan kunt gebruiken?
Ik geniet er iedere keer weer van. We moeten meer gaan recyclen. Dat zit bij jou wel goed :mrgreen: :mrgreen:

Het beste met je handen.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Ben,

Dat hekwerk is niet uit de recycling want een paar bladzijden terug heb ik vermeld een rolletje van dat band gekocht te hebben. Jawel echt gekocht dus niet uit de prullen/rommelbak gevist. :mrgreen:

Oke soms maar dan echt soms moet ook ik wat kopen om dat wat ik achter de oogbollen uitdenk te kunnen realiseren. :D


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

mijn echtgenote kwam vanmorgen thuis van vroeg wezen shoppen en bracht voor mij mee twee verpakkingen meeldraden.

dit kwam ze tegen bij de Action in de hobbyhoek en dacht toen ze het zag liggen dat dit wel wat voor mij zou kunnen zijn ivm het maken van mijn bloembed.

één verpakking is goed voor drie keer 144 draden in drie kleuren en ze heeft gewoon alle aanwezige kleuren voor me meegenomen.
kosten samen nog geen € 4,00

Afbeelding

ze zijn qua maat misschien wat te groot voor als bloem door te gaan maar vanwege het feit dat vrouwtje probeert mee te denken moet ik dit toch proberen te verwerken.

we gaan het vanzelf zien en beleven.

ook heb ik met het oog op het hekwerk bedacht dat ik dit terrein wel rondom dicht kan zetten met een hekwerk maar hoe komen de preisertjes dan daarbinnen.
moet dus nog logischerwijze nog wel toegangshekken creëren. hoe ?????? nog uitdenken.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2889
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door WilcoV »

Topje van het gekleurde gedeelte iets afknippen om het minder rond te alten lijken, met fijne zwarte of grijze stift enkele streepjes er op. Dan heb je al iets wat lijkt op bijvoorbeeld een tulp. Afhankelijk hoeveel je van de top afknipt kan je ook op andere gelijkende bloemen nabootsten (rozen enz.). Steeltjes groen maken en in een bed plaatsen met groen er tussen om de bladeren na te bootsen. Soort groen afhankelijk wat voor soort bloemen je wilt nabootsen.

Qua toegangshek, denk eens aan poorten en hekken afgebeeld op websites en in folders van bedrijven, doe het zelf zaken enz. Even op maat printen wat je wilt. Twee op elkaar plakken en je hebt al een gesloten hekwerk/poort. Wil je iets opengewerkt hebben, dan moet je denk ik wat anders verzinnen.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Wilco,

leuke suggesties maaar ik kies ervoor om in eerste instantie voor gewoon open te gaan.

dit omdat dat band toch wel heeeel erg fragiel is.

Afbeelding

kan hier later misschien nog een soort poort aan vast plakken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal.

ondanks de pijnlijke handen en stijve vingers toch weer een stukkie kunnen freubelen met het hekwerk.

ben nu zo ongeveer op de helft van het plein aangeland dus het gaat de goede kant op.

ik heb beloofd jullie van voortgang op de hoogte te houden dus bij deze,

Afbeelding

tussen door ben ik ook nog druk met het fabriceren van bloeiende planten voor straks in de bloembedden langs het hek.

als die op hun plaats liggen volgen de aanleg van wandelpaden, het inzaaien van het grasveld, de aanleg van van de zandbak met daaromheen de speeltuin en tot slot mag de plantoenendienst nog even langs voor het planten van de nodige struiken en bomen.

al met al nog genoeg werkzaamheden te doen op dit plein. :mrgreen:

en dan te bedenken dat voor dat ik aan dit plein begon dacht van dat doe ik even, ja ja daar ben ik wel op teruggekomen.
gelukkig heb ik de tijd aan mezelf en niets moet alles mag. en met elke dag een stukkie kom ik er ook.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

vandaag willen mijn handen doen wat ik wil dus gelijk maar van profiteren.

het hekwerk rondom het plein is klaar.

hieronder uit twee verschillende hoeken genomen.

Afbeelding

Afbeelding

ook is er voor de noeste arbeiders vast een losse bank neergezet zodat zij kunnen rusten en voor de plantsoenendienst die met de bloembedden aan de gang gaan hebben die ook een rust punt.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Hoi Jan,

Jij hebt de zaak weer voor de feestdagen op orde :P Jouw Preisertjes kunnen Kerst vieren :mrgreen:

Je hebt blijkbaar wel last van onrust stokende Preisertjes; ze hebben je bushalte verschoven..... :mrgreen:

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

;) jawel maar er is ook een complete bushalte verplaatst want er staan er nu nog 3

de 4de is naar de overkant van de weg links naast de blauwe bus :mrgreen:

dus die preisertjes zijn aardig aan het verbouwen.

om maar niet te spreken over de windhoos ( veroorzaakt door kruimelzuiger ) die heeft huisgehouden bij de haringkar. :lol:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

op een dag dat mijn gewrichten in mijn handen en vingers eens niet zo,n pijn doen moet je dat meteen benutten.

na vanmorgen het hekwerk afgemaakt te hebben ben ik vanmiddag bezig geweest met een raamwerkje maken en op een ondergrond geplakt.

van bovenaf vol laten lopen met houtlijm.

van bleke sisal een soort rietachtige bosjes gemaakt en in lijm gestoken.

het zelfde met groene sisal als beplanting.

daarna de knobbeltjes van die meeldraden zoals boven ergens laten zien afgeknipt en ook erin gestoken.

daarna wat koffieprut op de bijna ingedroogde lijm en voila één bloembed.

kleiner en ieler dan dit zal ik het met mijn handjes niet voor elkaar krijgen.

dit dus nog een kleine tien keer maken met andere kleur bloemen.

Afbeelding

Afbeelding

graag jullie commentaar in de vorm van op - of aanmerking :mrgreen:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Debvd
Berichten: 564
Lid geworden op: 21 nov 2016 14:59
Locatie: West-Friesland

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Debvd »

Hoi Jan,

Leuk bedacht en gemaakt, maar als ik naar het bankje kijk wat ernaast staat is dit een bos voor de preisertjes... dus vindt het niet echt passen. Maar dat is gewoon mijn idee erover....vindt altijd weer grappig hoe je weer elke keer iets bedenkt :-)

Gr. Bjorn


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4081
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Ad_M »

Waarom krijg ik altijd een glimlach van oor tot oor als ik jou draadje lees Jan
Leuk

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jan,

Waarom maken we dingen op onze banen? Omdat we er plezier aan beleven. Omdat we het beeld in ons hoofd in iets tastbaars hebben omgezet. Omdat we er van genieten. En is het niet precies op schaal? wijkt de vorm, het materiaal of kleurstelling iets af van de echte wereld?

Nou èn???

Jij hebt er plezier aan en ik ook (net als vele anderen). Ga vooral zo door Jan!

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

dank voor jullie inbreng met lovende woorden en wat kritiek.

de kritiek is terecht want ja het is wat aan de grote kant in de vorm van te grote hoogte ten aanzien van de maat van de Preisertjes.

maar zoals gezegd met mijn pijnlijke handen is dit priegelwerk wel ongeveer het kleinste wat ik kan behappen.

en het is wel zo dat wat Ben zegt ik er groot plezier aan beleef dit in elkaar te knutselen.

de volgende bloembedden ga ik dan ook mijn uiterste best doen doen om het wat kleiner en dan bedoel ik lager te maken.

of dit gaat lukken zal de praktijk leren.

één ding is zeker het feit dat ik hiermee bezig ben laat weer zien dat met bescheiden middelen best wel leuke dingen gemaakt kunnen worden
geduld is in deze een schone zaak en zeker geen klusje wat gehaast gemaakt kan worden.
de enige restrictie is dat de droogtijd van de lijm het tijdslimiet is waarmee rekening gehouden moet worden.

we weten in ieder geval waar ik me de komende tijd mee bezig kan houden.
met fotootjes hou ik mijn vorderingen voor jullie zichtbaar.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

een klein uurtje verder heb ik weer een bloembed klaar.

heb er nu een Preisertje voor gezet om de verhouding tot uiting te laten komen.

kleiner en lager kan ik dit niet maken dus dit is de maat voor de rest van de bloembedden.

Afbeelding

hopelijk kunnen jullie je daar ook beter in vinden :mrgreen:

ik ga vrolijk verder met knutselen.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Hoi Jan,

Vooral lekker doorbouwen :D Hij gaat lekker zo. Dit is inderdaad meer van de menselijke maat (Preisertechnisch gesproken dan :mrgreen: )

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Ben,

of het nu wel of niet de juiste maat is IK doe het ermee.

misschien moeilijk te zien maar ik had hier ook wat ijslands mos in verwerkt.

weet wel door dit priegelwerk mijn handen en met name mijn vingers weer knap aan het protesteren zijn.

dus of ik vandaag nog meer bloembedden klaar krijg geen idee. ik doe mijn best meer kan ik niet doen.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

sorry mannen maar vanmiddag lukken de bloembedden niet meer.

dus als alternatief het park zelf onderhanden genomen en de plantsoenendienst opdracht gegeven om de looppaden maar vast aan te leggen en daarmee de verbinding tussen de vijf poorten een feit te laten zijn.

men heeft eerst met crêpe plakband de basis gelegd.
daarna uit het middengedeelte het daadwerkelijke looppad gesneden.
de open gekomen ruimte ingesmeerd met lijm en daarna het looppad ingestrooid.

de boel aangedrukt en met de kruimeldief het overtollege materiaal weggezogen.

Afbeelding

uitgaande dat de boel morgen droog is ga ik dan de restanten van het crêpe plakband verwijderen in de hoop dat het uiteindelijke wandelpad overblijft.

voor vandaag heb ik mijn handen genoeg geplaagd dus stop er mee.

morgen weer een dag.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

dacht ik gisteren zo lekker bezig te zijn met de aanleg van de looppaden in het stationspark loopt dat vanmorgen met het verwijderen van het crêpe plakband uit op een desillusie.

blijkt dat A; de lijm niet goied op ondergrond hecht en B; hele stukken gelijmd pad worden met het crêpe plakband meegenomen.
ik had misschien beter direct plakband moeten verwijderen na instrooien.

Afbeelding

nu weet ik niet wat verstandig is.
of ik ga nieuwe lijm aanbrengen op de kale stukken en weer opvullen met strooisel of

ga alles wegkrabben en opnieuw aanbrengen maar dan met verf.

wat denken jullie ?


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jan,

Ik heb even teruggebladerd naar jouw berichtje van 7 oktober en daar schrijf je dat je de ondergrond met grondverf op terpentine basis hebt geverfd.
Iets op geverfd hout lijmen gaat alleen maar als je het oppervlak eerst opruwt, bijv. door het met grof schuurpapier te schuren op de plekken waar de lijm komt.
Als je houtlijm hebt gebruikt: dat hecht zich prima aan crêpe schilderstape. Voor dit soort werk kun je beter afplaktape voor modelbouwverf nemen. Bijv. deze: https://www.airbrush-services-almere.nl ... breed.html

Maar welke soort lijm heb je gebruikt en van welk materiaal zijn de korrels voor het pad gemaakt?

Tenslotte: schilderen kan natuurlijk ook. Ook dan het pad eerst even (licht) opschuren.)

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

hoi Ben,

dank voor deze uitleg.

de lijm is gewoon de meest ordinaire lijm die je in elke hobbyzaak kunt kopen en heeft de eigenschap in principe alles te lijmen.

het materiaal wat ik op deze lijm heb gestrooid is uit een pot siergrind met een mini korrel van nog geen halve mm en ooit gekocht in tuincentrum.

heb dit ook elders en zichtbaar bij spoorovergang gebruikt alleen daar nog nooit gelijmd. daar ligt het los.

nee ga niet weer afplaktape aanschaffen want daar gebruik ik het veel te weinig voor en blijft alleen maar liggen en dan verdroogd het en heb je er ook weer niets meer aan. die schilderstape blijft daarentegen wel lang goed en bruikbaar.

dus zal met schuurblokje wel eerst gaan opschuren nadat ik de resten van dit pad heb verwijderd maar dat moet weer wachten tot handen weer bruikbaar zijn. vond overigens die kleur van het gebruikte grind wel passend als looppad. dat kan ik in verf ook wel namaken.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Hallo allemaal,

mijn handen doen gelukkig weer een beetje wat ik wil.
ik ben aan het schuren geweest op de plaats waar geschilderd moest worden en heb de verf in een beetje verwilderde vorm aangebracht.
verwilderd bedoel ik mee niet geheel dekkend om daarmee het effect van een niet geheel vlak pad uit te beelden.
de verf is aangebracht met een penseel ipv een kwast.

zoals het er nu uitziet lijkt het gewoon een bruine verfstreep maar in mijn verbeelding valt dat straks niet meer op als er rondom grasveld ligt.

hetzelfde geld hoop ik met de bloembedden die niet zo statisch overkomen als ze ook in het groen rondom verwerkt zijn.

voor nu ligt de verf te drogen;

Afbeelding

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3531
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

en weer een dag verder is de plantsoenendienst de hele ochtend en een deel van de middag bezig geweest met grasplaggen leggen.

dik in het zweet en met het nodige gemopper hebben de dames en heren het voor elkaar gekregen om het park van een groen jasje te voorzien.

Afbeelding

morgen als de plaggen zich wat hebben vast gezet gaan ze eerst de ongeregeldheden verwijderen en zo nodig nog her en der opvullen.

ook is er al een bezoek gebracht aan de boomkwekerij alwaar de nodige struiken en bomen reeds gesorteerd liggen.

misschien gaat het lukken om het park voor de feestdagen nog ingericht te krijgen.

ze hebben mij beloofd om hiervoor hun best te doen.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2013
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Leuk Jan! Met zulke details gaat je baan steeds meer "leven". Ik ben benieuwd naar je bomen en struiken.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Plaats reactie