GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

op 30-03 melde ik jullie dat ik zit te wachten op de ledjes voor de zwaailichten voor de rioolpijpauto van Hoontje.

gisteravond kreeg ik pakketje aangeleverd en vanmorgen nog eens goed bekeken.

heb duidelijk een goed vergrootglas hierbij nodig zie foto waarbij een vijftigcent stuk als vergelijk;

Afbeelding

zoals ook te zien is is dit ledje voorzien van koperdraad van o,1 mm en het ledje zelf de maat 1,6x0,8mm heeft.( SMD 0603 )

wordt geleverd met een weerstand zodat lampje op 12 tot 18 volt kan branden.

ook zijn de beide draden niet evenlang en ga er dan ook vanuit dat de kortste van de twee net als bij een normaal ledlampje de Kathode is en de langste draad de Anode waarbij de weerstand aan de Kathode komt.

vandaag eens zien of ik dit werkend kan krijgen op bedoelde auto.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Shit !!!! alles moet aan de kant blijven liggen en kan dus niets meer doen.
met een ongelukkige beweging stoot ik mijn bril van mijn hoofd met als gevolg precies het belangrijkste glas in drie stukken. :evil: :evil: :evil:

dus vanmiddag met een rotgang, nou ja wandelend naar het winkelcentrum en kijken of Hans Anders inderdaad zo,n super service heeft.

dus wanneer ik weer wat kan zien gaan we weer vrolijk verder.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

met een geïmproviseerd gerepareerde bril en tevens een nieuwe in bestelling ben ik nu weer behept met de naweeën van de corona spuit die ik gisteren mocht ontvangen. naweeën behelzen overigens niet meer dan een pijnlijke linkerarm en gewoon in zijn algemeenheid niet lekker voelen.

toch ga ik mij vanmiddag bezig houden, na vanmorgen me druk te hebben gemaakt met het boodschap gebeuren voor de komende paasdagen , proberen om de ledlampjes aan de praat te krijgen op de rioolpijpwagen van Hoontje.

als me dat gaat lukken volgen vanzelf of een foto of filmpje nadat ik voor nu jullie allen vast een prettige paasdagen toewens..

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2002
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Bjor »

Jij ook Jan! Fijne Paasdagen en ik ben benieuwd naar de verlichting van de bouwauto's.
Dat gaat je gewoon lukken. Ook zonder bril. :mrgreen:

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?f=14&t=8057&hilit=Segmentenbaan
viewtopic.php?t=17541
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

nou op deze paasmorgen is het geluk met mij.

na gisteren een hele dag aan het pielen geweest tot ik het spul niet meer kon vast houden van de krampen.

zie eventueel ook in rubriek vraagbraak "draad " waar e.e.a. van mijn problematiek die ik tegenkwam beschreven staat.

vanmorgen nog een paar lampjes verziekt door met het uit de bundel halen ze zonder draden in mijn handen had en draden aan deze inimienie lampjes bakken is geen doen.

maar uiteindelijk is het dan toch gelukt en hieronder filmpje met daarin te zien de module aangedreven door 3 volt adapter en lampjes zonder weerstand.



nu proberen dit verhaal op de plek te monteren waar hij hoort en dan weer een onderdeel van project opengebroken weg klaar.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door maarten »

Mooi dat het gelukt is Jan!!


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

zoals in filmpje te zien is is het duidelijk zichtbaar dat lampjes door dak van de auto de binnenzijde en zelfs onder de auto ook verlichten.

daarom vanmorgen eerst geprobeerd met zeer bibberende handen middels zwarte nagellak de binnenkant van het dak te bewerken met bevredigend resultaat.

mooi is anders maar valt niet op.

nu zien of ik hem ook werkend op zijn plaats krijg.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

vast een klein stukje van de scenery;



begint nu toch wat meer te lijken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

de auto op zijn plaats zetten vraagt wel errrig veel geduld.

met het doorvoeren van de draden naar onder de baan trek ik de lampjes door cabine dak.

mag dus weer alles overnieuw gaan doen maar met huidige bibberende vingers gaat het em vandaag niet worden.

morgen nieuwe poging wagen.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

de lampjes lijken net een slagje te dun in omvang voor de gaatjes waardoor ze door cabine dak moeten worden geleid.

om de lampjes een iets dikkere diameter te geven heb ik ze net voor dat ze bij het gat zijn voorzien van een dikke druppel zwarte nagellak.

hoop hiermee te bereiken dat ze nu net genoeg dikker worden dat ze er niet meer doorheen schieten en zichzelf middels de nagellak vastzetten aan het dak.

als dit niet gaat lukken moet ik andere lampjes bestellen die net een slagje groter zijn.
wel jammer want deze waren visueel wel goed zo op het dak van de cabine.

afwachten of de hernieuwde poging wel gaat lukken.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ik vrees dat ik beide lampjes opnieuw mag gaan insteken, vastlijmen en weer van vaste verlengstukjes voorzien.

waarom??? omdat ze simpel weg niet meer branden.
moeten naar hoogste waarschijnlijkheid toch via weerstanden aangesloten worden maar dan zit ik weer met mijn voeding want met die drie volts adapter met weerstand branden ze niet. hoe gaan we dat weer oplossen ?? denk gewoon weer experimenteren en zien wanneer het spul in rook opgaat.

alleen vandaag niet meer. morgen weer een dag met een nieuwe poging.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

zoals jullie hebben begrepen ben ik aan het stoeien met die ieniemienie lampjes.

heb ze buiten de auto om wel aan het branden gekregen met 3 volt adapter met weerstand.

echter het probleem verplaats zich nu naar de kwetsbaarheid van de bedrading.

ik bedoel op het moment dat ik ze door de cabine en de vloer gefriemeld gekregen heb breekt die draad waar je bij staat.

als ik verlengdraad aan zo,n 0,1 mm draad soldeer gaat ie wel alleen door het gaatje op het dak maar twee draden onmogelijk.

ga nu proberen als de draden van het lampje door de cabine en de vloer gestoken zijn direct daaronder soepele verlengdraden aan te maken.

duimen maar dat dat gaat lukken anders ben ik een heel eind aan eind van mijn kunnen.

we gaan het zien en nu maar hopen dat ik niet van de spanning weer giga bibberende handen/vingers krijg.

PS; achter de oogbollen gaat het toch een stuk makkelijker dan in de praktijk :mrgreen:


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Hansepansje
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:28

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Hansepansje »

janiegein schreef: 06 apr 2021 10:36... echter het probleem verplaats zich nu naar de kwetsbaarheid van de bedrading.
ik bedoel op het moment dat ik ze door de cabine en de vloer gefriemeld gekregen heb breekt die draad waar je bij staat.
als ik verlengdraad aan zo,n 0,1 mm draad soldeer gaat ie wel alleen door het gaatje op het dak maar twee draden onmogelijk.
ga nu proberen als de draden van het lampje door de cabine en de vloer gestoken zijn direct daaronder soepele verlengdraden aan te maken.
...
Bij je eerdere post dacht ik al: "Oei, trekontlasting vergeten". :cry:
Die draadjes zijn idd heel kwestbaar. (hoe zou ik dat nou weten... :roll:)

Mijn advies is dan ook: soldeer nog in/onder de auto iets dikker draad aan de dunne koperdraadjes en zorg dat ook deze dikkere draadjes goed aan de auto zijn vastgelijmd (of bijv. door een kokerbalk gevoerd, met een knoopje ervoor). Dit zorgt ervoor dat als er aan de draad getrokken wordt (bijv. bij het doorvoeren in de ondergrond) de trekkracht op de auto komt te staan en niet op de dunne koperdraadjes.

Succes met het herstellen. Het eerdere filmpje met de knipperlichten zag er al veelbelovend uit.

Groets, Hans


Dachbodenheim - zijlijn in N-spoor, bestuurd met eigen software, via HCCM hardware (blokgestuurd)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

soepele verlengdraden voor elkaar gekregen.

filmpje laat zien dat het werkt.



vanmiddag weer een poging om hem op zijn plaats te monteren.

wordt vervolgt.

ps; Hansepansje dank voor de tip :Thumb


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Zoals ik jullie vanmorgen vertelde was ik met goede moed begonnen om voor de vierde keer die ieniemienie ledjes wederom door het dak van de cabine en de bodemplaat van Hoontjes rioolwagen te pielen.
toen dit eenmaal was gelukt de doorgevoerde draden met een stukje flexibeler draad verlengd.
op deze manier aangesloten heeft vorige filmpje opgeleverd.
met de tip van Hansjepansje de doorgevoerde bedrading gefixeerd onder de auto met het lijmpistool vastgezet.
daarna de bedrading op de baan door de boven en onderblad bij de opengebroken weg gevoerd en aangesloten en wonder boven wonder het WERKTE.
de omgeving van de rioolpijpauto nog wat grondmateriaal gestrooid en daarna onderstaand filmpje gemaakt waarbij aangetekend dat inmiddels mijn handen weer behoorlijk aan het trillen zijn dus sorry als e.e.a. stoort.



vind er maar wat van en houd commentaar niet voor jullie svp.

voor vandaag is het weer genoeg, morgen verder.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

tijdperk3
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 jan 2018 17:49

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door tijdperk3 »

Dat heb je toch netjes voor elkaar Jan. Top.


Groeten, Peter
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

vanmorgen een voor mijn doen en kunnen de kapotte IC van de verkeerslichtmodule verwisseld voor een nieuwe.

het was voor mij lastig om de opdracht kijk uit voor het op dezelfde wijze monteren middels de inkeping op de IC.

deze was voor mij haast niet te zien. ook kreeg ik oude IC haast niet uit de bodemplaat gewipt maar dat alles is gelukt en hij doet het nu weer aan beide zijden van de opengebroken weg.

de opengebroken weg als zodanig laat ik nu even voor wat het is en ga mij nu focussen op de bewegende luchtballonnen.

daarvoor moet ik eerst het verduisteringsdoek voor het bovenlicht aanpassen zodat ik plankendragers aldaar op de sponning kan monteren waarop/onder de planken/laminaat moet komen waaronder de kettingbaan met motor moet worden gemonteerd.

ook zal ik de achterwand dan nog van een luchtgekleurd behangetje moeten voorzien en tot slot een stuk verlichting aanbrengen zodat we kunnen zien wat we daar aan klooien zijn.

ook moet ik het onderliggende open schaduwstation van een afneembare bedekking moeten voorzien waarop een bergachtig gebeuren moet komen waar die ballonnen straks over en omheen draaien.

dus voorlopig weer van de straat met een mooie nieuwe uitdaging.

zodra er weer wat zichtbaar te maken valt laat ik dat weer zien middels plaatjes enn of filmpje.

en over deze hoek van de baan gaan we het verder hebben;

Afbeelding

en dan moet de hoogte van het te maken werkblad waaraan de ketting met aandrijving gemonteerd wordt komen net onder het zwarte doek.
waardoor er geen inkijk is in A; de verlichting en B; de ketting als zodanig buiten beeld is.

wordt vervolgt.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

grote problemen met het opnieuw bevestigen van het verduisteringsdoek tegen het bovenlicht.

zoals het plaatje hierboven wat moeilijk laat zien is de uiterst rechterbovenhoek van dat raampje staand op een trapje voor de baan buiten mijn reikwijdte of ik moet ergens op de baan kunnen staan wat het em niet gaat worden want daar is het draagvlak niet sterk genoeg voor.
ook is aan de rechterzijde de plek onder het huidige doek niet bereikbaar om aldaar een plankendrager o.i.d. neer te hangen.

toch zal ik iets moeten verzinnen om aldaar een soort van plaat op te hangen waaraan het hele motorische en kettinggedeelte van de aandrijving voor de bewegende luchtballonnen moet worden gemaakt en uiteraard nog een stuk verlichting.

de grijze cellen doen overwerk maaaar jantje zal jantje niet zijn of er komt wel een oplossing en vraagt niet alleen van mij maar ook van jullie geduld.

dus het kan nog even duren alvorens er weer een update komt :mrgreen:

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

het heeft even geduurd maar heb de motor binnen die de luchtballonnen moet voortbewegen.

deze heeft een omwenteling van 2/3 toeren per minuut.

heb even een proef opstellinkje gemaakt voor het effect.



hiermee ga ik verder stoeien voor het passend krijgen met de ketting onder die ophanging.

er is nog een motor onderweg die 1 tot 1,5 toeren draait dus kan uiteindelijk langzamer.


wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

mezelf in diverse bochten gewrongen hebbend heb ik nu dan toch de aanvang van project bewegende luchtballon gemaakt.

als eerste moest er een nieuwe verduistering voor dit raampje komen.
Afbeelding
daarna moesten de dragers gemonteerd worden
Afbeelding
en een plaat waaraan de kettingaandrijving kwam.
Afbeelding

ik zit nog in de twijfel of ik de de ondersteuningslatten vast moet houden onder de hoeksteunen of ze inkorten tot tussen de steunen en de plaat hierop monteren om de plaat steviger te maken. of de plaat rust op de balkjes of op zijn eigen draagranden op de steun. dat is nog even puzzelen.

wordt vervolgt


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

op bijgaande foto is de eerste opzet van de kettingbaan te zien.

deze licht nu op zijn rug en de motor komt dus in de juiste houding rechtsvoor te hangen.

ben gebonden aan de lengte van twee kettingen omdat inkorten voor mij geen optie is.

de bochten de verlegd zijn laten een hopelijk niet strakke rechte lijnen zien waarmee straks de ballonnen voorbij komen.

Afbeelding

wat denken jullie zal dit wat kunnen worden ???


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door maarten »

Zeker wel, maar liever allemaal van die grote wielen. Dan krijg je een veel rustiger bewegings-patroon wat ook meer op de werkelijkheid lijkt. Een ballon gaat nooit haakse een hoek om zeg maar. ;-)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Probleem is dan wel weer dat om dit patroon te houden ik nog zeven van die "grote" tandwielen nodig heb en helaas heb ik die niet dus wordt roeien met de riemen die ik heb.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door maarten »

Is er een reden dat je dit patroon wilt aanhouden? Anders zou ik voor een wat speelsere opstelling kiezen, behalve de 'bushalte' vooraan volgt hij enkel de contouren van de plaat.

Edit: zit de motor op het grote wiel? Dat zou ik zeker vermijden als het kan. Hij moet dan wel extreem langzaam draaien om niet de kamer uit te vliegen. :D


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Msaryen een paar berichten naar boven staat filmpje met de aandrijfsnelheid.
Nee zit niet aan dit patroon vast maar wel aan de lengte ketting of moet er nog eentje verlengen.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Plaats reactie