Backeramm am Rhein

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Hugo
Berichten: 240
Lid geworden op: 18 mei 2020 07:32
Locatie: Leeuwarden-Stiens

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Hugo »

Jeroen schreef: 27 dec 2020 01:34 Afbeelding

En dan pakken we de SBB Cargo Re482.2 ook nog even mee. Van een doosje in Brexitania naar actieve dienst Rechtsrheinisch.
Liggen daar nu allemaal hondenharen en andere stoffigheid op het dak van die loco?


De werkzaamheden aan mijn baan zijn te volgen in het topic: Joburgh Junction
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Dan zouden het de neusharen van mijn hond moeten zijn.....mits die op zolder zou mogen komen.

Als ik het zo bekijk is het schraapsel van de bovenleiding (verf) en een paar grassprieten. Redelijk realistisch, maar het hoort niet daar dus mocht ie weer es langskomen, dan gaat de borstel er even over!👍👍


Afbeelding
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door BenQ »

Ik denk dat het door de storm komt, zijn wat bomen op het dak gevallen. :lol: 7(8)7


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

Sjors77
Berichten: 202
Lid geworden op: 14 dec 2015 16:22
Locatie: Vleuten

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Sjors77 »

Net maar weer eens dit draadje doorgespit sinds lange tijd. Man wat een berg. Gaaf zo hoog. Ben benieuwd als hij straks wat bruiner (herfst thema las ik net) is.

Blijf het volgen



Raymond
Berichten: 1895
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Raymond »

Mooie plaaten weer Jeroen en dat filmpje is echt gaaf👍🏻👍🏻👍🏻

Groet,
Raymond


Gebruikersavatar

HST
Berichten: 287
Lid geworden op: 27 okt 2019 15:15
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door HST »

Een tweetal foto's voor Erwin van Japanner-kanon Goethe.
Bof ik even! _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_

Geweldig ding! En ondanks de afmetingen oogt het zeker niet te groot voor op je bescheiden modelbaantje. De plek lijkt mij prima gekozen. Zo wat verder van de op de achtergrond voorbij kachelende treinen en onderaan die reusachtige berg lijkt hij helemaal niet zo groot. Zo te zien kan er voor de illusie nog wel iets van een steigertje tussen de boot en de Rijnkade, maar wel oppassen want anders heb je plotseling een duikboot en tuimelt dit juweeltje op de grond! 8)7

Groets, Erwin


Gebruikersavatar

william
Berichten: 1198
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door william »

Inderdaad, mooie plaatjes en filmpje _o_

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

maarten schreef: 27 dec 2020 10:11 Is dit Revell kit 05232? Met bijna 52 cm inderdaad een flinke jongen! :lol:

In het eggie staat zijn (haar?) naam niet op de boeg trouwens. ;)
Afbeelding
Hi Maarten,

Inderdaad, dat is 'm. Een crime om dat ding in elkaar te zetten, want het paste lang niet altijd even mooi. Veel werk aan gehad, maar het was wel een geinig ding en hij moest en zou hier komen. Veel echte vette schepen heb je ook niet in onze schaal. Net als modelauto's, maar goed die discussie kennen jullie wel van mij.... :mrgreen: Hedendaags staat de naam inderdaad niet meer op de boeg. Dit model van Revell is van de toestand van ergens in 1980 geloof ik. Ik heb het destijds eens opgezocht. Ik geloof dat ie nu ook niet meer met behulp van de raderen vaart, al ben ik daar niet zeker van.

@HST ,

Ja het is een beetje schipperen ( :mrgreen: :ugeek: |:( |:( ) met de beschikbare ruimte daar, maar in het perspectief zoals je het schrijft ziet er straks wel leuk uit. Misschien maak ik straks alvast een beginnetje met de weg aldaar, en dan zullen we eens zien of het idee van het steigertje nog overeind blijft. We hebben nog heel wat werk voor de boeg ( :roll: :roll: ), maar dat ik daar voldoende tijd voor heb staat ook als een paal boven water. ( |:( |:( 7(8)7 ).

Okay, genoeg gezeurd. Ik heb zojuist nog een paar plaatjes gemaakt van wat ik afgelopen avonden heb zitten klooien. We zijn weer zo'n 15 cm aan scenery verder. De camera mag de rest van het verhaal vertellen. Om de foto weer wat kleur te geven heb ik maar de 186 met wat vrachtwagen-trailers die kant op gedirigeerd.

Afbeelding

.....alle blaadjes enzo doet de schaal veel goed. De trein lijkt weer wat forser zo.

Afbeelding

Als de achtergrond op zo'n plekje een beetje naar m'n zin en klaar is, pas dan schilder ik de bovenleidingen. Je kan het ook vantevoren doen, maar je merkt aan je ogen dat dat precies is waarom je de bovenleiding verft: het valt helemaal weg, en dus knal je elke keer met je vingerspenselenlijmtuit tegen de draden aan. Het verschil kun je op het volgende plaatje wel zien. Let wel, de foto is meedogenloos, want als je gewoon 'live' naar je baan kijkt dan lijken de draden echt veel dunner dankzij de Black Grey verf van Vallejo.

Afbeelding

Voor de volledigheid en de liefhebbers zetten we de lok ook maar even op de foto.

Afbeelding

Ohja, dit heb ik zojuist gedaan. Een wagon ontdaan van die grote koppeldozen, en hem verder wat verweerd. Een pronkstuk voor 't bierplein daar naast de burcht.

Afbeelding

Dat ben ik nu een beetje aan het aankleden. De Backerammers kunnen niet wachten om daar plaats te nemen, want ja.....in het dorp zijn alle kroegen natuurlijk ook dicht vanwege je-weet-wel-getal. Ik hoor jullie denken: maar dat is toch hardstikke illegaal en tegen de regels? Dat klopt, beste mensen! Maar de gemiddelde Backerammer is een eigenwijs stuk vreten dat met wat common-sense zijn dorst wil lessen. Ze hebben de bierprijzen daar op t bierplein gewoon met 1 EUR verhoogd. Met die extra inkomsten kunnen ze namelijk de enige toegangsweg continu beveiligen met ex-Fremdenlegion-sujetten voorzien van Panzerfausten, AK-47s, en het betere illegale vuurwerk dat ze overigens uit Staphorst krijgen. Een paar chagrijnige Duitse herders maken het helemaal af, dus de gemiddelde BOA begint er heus niet aan om eens te controleren aldaar. Daarbij kent de Backerammer zijn mede-Backerammers en weet iedereen wel wie de NSB'er is onder de lokale bevolking.

Nou, alle onzin is er weer uit. Dan ga ik weer verder bouwen.

Grtz,

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3015
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Ron »

Wat ben je toch een lekkere ouwehoer :lol: :lol:
mooie foto man van die lange sleep trailers.
Die radarboot stamt volgens mij nog uit de Boppard periode. Dat is idd, een behoorlijk ding en om die ergens te plaatsen moet je behoorlijk plannen. Maar dat is je weer helemaal gelukt.
Ik zie het al weer helemaal voor als dat allemaal af is, Dat wordt weer een hoogstaand pronkstuk.
Zo zie dat die vervelend lange lockdown nog ergens goed voor is.

gr. Ron


Ik rommel maar wat aan!

FidOo
Berichten: 5650
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door FidOo »

Jaja die trailers gefällt mir... Zo'n gemixedte sleep is toch ook wel mooi om te zien. Maar je gaat wel lekker zo met je aankleding van de baan.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

matsinger
Berichten: 545
Lid geworden op: 28 jul 2010 20:21

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door matsinger »

Zo dit is een mooie baan... kwijlen 8)7

Ga zo door met de mooie reportages.

Gr Wim


Gebruikersavatar

william
Berichten: 1198
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door william »

Goed verhaal en wederom mooie plaatjes.
Vooral de eerste foto: even het dakraam weg, iets meer inzoomen zodat de rechterkant iets verdwijnt en het is net echt.

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl

TonN
Berichten: 411
Lid geworden op: 26 feb 2016 11:11

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door TonN »

Ik heb eens een klus gedaan voor Ewals. Altijd leuk een wagen van ze ergens te zien.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Boys, bedankt allemaal! Altijd leuk om te lezen. Het bierplein neemt al echt vormen aan, en ik ben vandaag wat uurtjes kwijt geweest aan detailleren met alle zooi die ik thuis kon vinden. Ik ga zo eens proberen hier wat fatsoenlijke foto's van te maken. Ik heb verder toch geen reet te doen, dus Koploper jenst alle treinen gezellig de baan over, en ik ben ondertussen in de weer met groenzooi, hobbylijm, pincetten, secondenlijm en Weihenstephaner.

@william
Vooral de eerste foto: even het dakraam weg, iets meer inzoomen zodat de rechterkant iets verdwijnt en het is net echt.
Hoi William. Ja, die foto's komen nog wel. Maar als ik het nu al zo op de foto zet komen jullie straks nooit meer op mijn draad kijken hoe het geworden is. Ik ben manipulatief en wil een spanningsboog! 8)7
Voor wat betreft het dakraam: van de wederhelft -die hier verdulleme eigenlijk niks over te zeggen heeft, want deze schuur is mijn huis en zij mag het woonhuis bestieren- moest het dakraam wel goed te bereiken zijn. Natuurlijk heeft ze een punt. Een afneembare achtergrond is misschien wel gaaf hier, zeker voor het maken van foto's.

Grtz!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Okay,

belofte macht Schulz. Dus ik maak jullie graag deelgenoot van een mini-projectje op zich: de situatie rondom Burg Bitfels. Ofzo. Het gebouw is zelf een kartonnen ding van Modellbahn Union, evenals de bierwagen. Ik vond de burcht nogal.....tja, niet te Rheinisch. Die had ook zo aan het de Vierwaldstaettersee kunnen staan in Zwitserland ofzo. Aldus maakten we er een opgeknapte burcht van, met bijbehorend pleintje waar 'Saufen' het keyword is. De paar bomen die ik in de nazomer gefabriceerd heb, waren voor dit projectje. En net als @bob vermeulen koop ik op beurzen (whaaaaaahahahahahahahahahahahaha) en concerten&festivals (zie: beurzen) en in de beter gesorteerde modelspoorwinkels (zie: naja....je snapt het...) af en toe eens wat poppetjes. Het mixen ervan is erg leuk. En af en toe zo'n doosje van die poppetjes is nog wel te doen. Ik bedoel, als je toch al 250 ekkermannen aan een lok uitgeeft dan kan zo'n doosje er ook wel bij, niet? Geloof me, het is echt leuk op deze manier scene's te maken.

Zie je dat hele verhaal hierboven? Mooi. Dan nu tijd voor foto's. Sorry voor het dakraam. Komt wel een keer.

Afbeelding

Zoals ik al zei: het is feest daar boven op de berg. Die blablaWuhantyfus is voor in 't dal, niet op het plein! Aldus de Backerammers...... :roll: :mrgreen:

Afbeelding

Er is relatief veel te zien hier, met meerdere scene's. Dat doen we nog wel een keertje.....eerst even de boel eromheen sjiek voorzien van scenery. En straks valt weer iedereen over het dakraam en het gebrek aan een achtergrond. _o_ Respect trouwens voor alle bouwers van grote modelbanen als MiWuLa. Ik ben na een poppetje of 10 wel klaar met de pincet, maar 80.0000 poppetjes in een stadion lijmen......pfff......je kan beter nautische mijlen aftellen boven een oceaan. Ook geen bal aan. Ja? Wakker nog? Bal, stadion? Jhaaaa...? 7(8)7 |:(

Goed, dat deed ik dus ooit vaak midden in de nacht. Leuker is een beetje feesten midden in de nacht. Ik heb een foto gemaakt van hoe het er 's avonds bij staat. Vergeef me mijn vergissing om de ISO-waarde een beetje aan te passen. Naja, het is voor het idee. Het sfeertje is er wel, en exact zoals ik het voor ogen had.

Afbeelding

Nou, dat was 'm wel voor vandaag!

Grtz,

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Pierre
Berichten: 531
Lid geworden op: 10 dec 2020 16:40
Locatie: Den Haag (Loosduinen)

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Pierre »

Ik kan niet anders zeggen dan ... mooi gedaan man! ;)


Groet Pierre.
Gebruikersavatar

Ron
Berichten: 3015
Lid geworden op: 17 mar 2010 03:51
Locatie: Huizen

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Ron »

Geweldig, alleen dat dakraam :lol: :lol: :lol:
Nee hoor gelul, op mijn oude baan kreeg ik altijd te horen dat er een deurknop te zien was :cry:

dat hekwerkje is mooi, van welk merk is dat?

gr. Ron


Ik rommel maar wat aan!
Gebruikersavatar

enderscw
Berichten: 689
Lid geworden op: 29 mei 2012 20:23
Locatie: Apeldoorn

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door enderscw »

Mooi man!
Die verlichting er bij ziet er echt gaaf uit!

Niet alleen een dakraam maar een open dakraam. Pas maar op dat het luidkeelse gezang niet op straat te horen is 😉.


Groet,

Wouter


Every day is a school day.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Thanks, boys!

@enderscw ,

Jajaja.....de hele buurt kan inmiddels al een week meegenieten van Slam FM met Housuh in de Pauzuh. Lekker beetje ouwe rammers luisteren terwijl de treinen gezellig voorbij kabbelen. Een beetje staan hakken met een pincet en secondenlijm heb ik nog niet helemaal onder de knie, maar goed.....we hebben nog even. Gekkigheid natuurlijk. Ik heb gisteren een stuk hout verwijderd naast de spoorbaan zodat ik kan beginnen met de weg parallel aan het spoor. Dat gebeurde met de Dremel, en daar komt zo'n enorme meur van verbrand hout van af dat je wel even wil luchten.

@Ron ,

Ja ik had liever ook foto's zonder troep, asbakken en flessen Bitburger, maar goed....ik vertel het eerlijke verhaal, zo moet je het maar zien.

Het hekwerkje vond ik in mijn doos met allemaal Markenburg-spullen. Het hekje is dan weer van -geloof ik- de set arcademuren van het Rheintor-project. Al het meubilair op het bierplein evenals de betegeling is van vriend-van-de-show Mark(enburg).

Of er vanavond en morgen nog veel geklooid gaat worden is nog onduidelijk. Ik denk het niet, want even geen tijd. Dus:

Breek die tent af morgen, zuip je hele kop eraf, gooi niet gericht met cobra's naar BOA's maar gooi wel morgenavond minimaal 3 keer Scooter met 'Fuck 2020' in je DJ-set. Zo lockdownen we weer vrolijk 2021 in. Ik voorspel in ieder geval veel foto's en bouwupdates van mijn project op het forum, want ik ben het hier op zolder nog niet zat. Ook heb ik nog steeds een relatie. Goed he?

See you on the other side!

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

william
Berichten: 1198
Lid geworden op: 03 mar 2010 13:01

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door william »

Volgende keer houd ik mijn mond wel over niet spoor gerelateerde zaken :oops:
Maar wederom mooie plaatjes weer, fijn dat je door gaat en ook nog een relatie hebt :D
Veel plezier/succes (morgen) en tot volgend jaar.

Groeten,
William


Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Maurits71 »

:), hehehe, de reden dat hij nog een relatie heeft is juist de treinbaan. heeft ze even rust :).

lekker doorgaan vriend, hele volksstammen kijken dagelijks uit naar je updates.

gr.

Maurits


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door bob vermeulen »

Hallo Jeroen,

Dat is weer smullen geblazen.
Leuke update en zo zie jaar weer hoe kleiner het projectje hoe gedetailleerder je kunt werken. _o_
En net als @bob vermeulen koop ik op beurzen (whaaaaaahahahahahahahahahahahaha) en concerten&festivals (zie: beurzen) en in de beter gesorteerde modelspoorwinkels (zie: naja....je snapt het...) af en toe eens wat poppetjes.
Klopt ik koop op elke beurs in iedergeval een doosje met poppetjes....... dan heb je later nog eens wat.

Het kasteeltje is heel mooi geworden van kleur daar heb je goed je best opgedaan en wat dacht je van de biertent uit Duitsland gaaf dingetje en wat dacht je van die blonde vrouwen op het terras...... :P

mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com

Raymond
Berichten: 1895
Lid geworden op: 19 sep 2008 23:03
Locatie: utrecht

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Raymond »

Ja echt mooi👍🏻
Wat voor lampjes hebt je gebruikt?
Sfeertje hoor!!!

Groet,
Raymond


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Jeroen
Berichten: 3896
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door Jeroen »

Hallo allemaal,

Ietwat laat, maar ja drukdrukdrukdruk. Met bouwen dan, en de hond uitlaten. Ik heb vandaag weer een paar foto's voor jullie. Dus ik geef @Raymond even antwoord op zijn vraag, en dan door met plaatjes.
Wat voor lampjes hebt je gebruikt?
Zowel voor de interne verlichting van de bierstal als de vloedlichten heb ik lampjes van Digikeijs gebruikt. Gewoon effe zoeken op de kleinere ledjes.

Goed, door met de bouw-update. Zoals jullie van mij gewend zijn/wel weten erger ik mij aan het gebrek aan auto's in onze schaal. De paar auto's die er zijn, zijn dan weer in stomme kleuren of malle uitvoeringen. En 100 T2 busjes, dat zie ik nou ook niet echt in het dagelijks leven. Wie een prachtige oplossing voor mij heeft -anders dan: ga dan h0 rijden!- krijgt een lolly.
Goed, het is aan dovemans oren geklaagd waarschijnlijk, dus dan vat je de koe maar bij de horens en kun je in ieder geval wel alvast een weg aan gaan leggen. Dat hebben we de afgelopen tijd dus gedaan, al is ie nog niet helemaal compleet af. Je kunt zo'n weg kopen al maak ik het liever zelf, want naast veeleisend ben ik ook nog een pauper :mrgreen: .

Je pakt karton van een gewenste dikte. Dit karton had ik toevallig nog en heeft een asfaltkleurtje.

Afbeelding

Dat asfaltkleurtje wilde ik niet. Bovendien was het 50 shades of asfaltkleur. En ik wilde al helemaal geen 50 shades of asfaltkleur.

Afbeelding

Karton moet je natuurlijk niet te lijf gaan met lekker met water verdunde verf. Dikkere verf wil je, maar dat wil je dan niet met een kwast aanbrengen. Zoek gewoon even tussen je verfspullen naar het kleinste rollertje. Of koop zo'n ding in de modelspoorwinkel. Correctie: bestel zo'n ding in de modelspoorwinkel. |:( Ohja, maak de weg niet te eentonig qua kleur. Hier en daar zo'n reparatieplekje, ook altijd leuk. Kan ook later nog!

Afbeelding

Dan een lastig karweitje dat het liefst in een keer goed moet gaan. Strepen aanbrengen. Ik heb ooit een biezentrekker gevonden op internet, en vanaf Duisburg-Beksheim rol ik daar de strepen mee. Eigenlijk net zoals in het echt :geek: . Het is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar oefening baart kunst. Tot zover de one-liners. Werk bij voorkeur naar je toe. Op de foto zie je dat ik de bermstreep (@shoven zal mij wel corrigeren, ik verdenk hem van wegenbouwkennis) al heb geverfd, en dat ik alvast afplaktape in het midden heb geplakt.

Afbeelding

.....en die ga je nu met een mesje onderbreken. Ik vond de maten via Google Maps van het voorbeeld dat ik namaak. Even meten, markeren, VOORZICHTIG!!!1!1 (typische zo'n @Hoontje topic-lettertype 7(8)7 7(8)7 ) de tape doorsnijden en dan kun je daar ook met je biezentrekker aan de gang.

Afbeelding

Meten, aftekenen, tapen, snijden, tape verwijderen. Uurtje werk. Streep trekken, anderhalve (<- dat woord kan ik ook niet meer horen) minuut.

Afbeelding

En dan is je weg zo goed als klaar. Ik ga eens kijken of ik 'm nog verder verweer. Sowieso wel in de bermen, maar ik ga eerst eens kijken hoe het eruit ziet met een berm en vangrails.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iets dynamischer. Met auto's. Auto's???!

Afbeelding

In de rommeldoos vond ik zowaar een Audi A4 B6. In het blauw nog wel. Misschien maak ik 'm in de toekomst nog Nogaro Blue, want hij doet me na wat gepriegel met een kwastje met 1 haar nu denken aan de wagen waar het bij mij allemaal mee begon: de Audi S4 met die heerlijke atmosferische V8 erin en welgeteld 1 PK meer dan concurrent M3. Daar hadden de Godenzonen uit Ingolstadt dus 2 cilinders meer voor nodig. Maar wat is er leuker dan 6 cilinders? Juist. Meer. "Ja, maar een 6-in-lijn en een 5-cil klinken ook heel goed". Zal allemaal best, maar van een V8 wordt elke beer in winterslaap wakker, en dan moet je maar eens met een V10 door een tunnel heen rammen. Dan heb je medelijden met de tunnel, en wordt de audicien (niet te verwarren met Audi-cien :roll:) heel blij van jouw pogingen om dat elke keer te doen met de ramen los.

Afbeelding

Goed. Tot zover de klaagzang over auto's en mijn ellenlange lulverhaal over hoe ik een weg maak. Ondertussen ben ik ook elke dag zo wat bezig met het maken van struiken voor op de hellingen. Daar waar de struiken wat overhangen heb ik de rotsen wat mos- en natte plekken gegeven. Het is herfst, immers....

Afbeelding

De stukjes die dan klaar of zo goed als klaar zijn hebben van mij nog wat zoogdieren ontvangen die ik in dezelfde rommeldoos vond.

Afbeelding

Als jullie het nog helemaal tot hier uit hebben gehouden en niet schuimbekkend in slaap zijn gevallen op je toetsenbord dan ben ik trots. En als blijk van waardering voor de echte liefhebbert nog een tweetal foto's van Vectrons. You hate 'em or love 'em, maar rood staat mooi bij herfst, en haaienbekken op apparaten schilderen is sowieso cool.

Afbeelding

Afbeelding

Zo! Weer een uur van de lockdown voorbij. Ga ik weer gauw knutselen.

Grtz,

J.


Afbeelding
Gebruikersavatar

traiNiac
Berichten: 2192
Lid geworden op: 28 sep 2014 09:17

Re: Backeramm am Rhein

Bericht door traiNiac »

Mooi J.

Wat is een biezentrekker? Fotootje?


Plaats reactie