Modulebaan Denfeld IV

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Onderwerp starter
Jerome
Berichten: 699
Lid geworden op: 25 dec 2009 17:58
Locatie: Zoetermeer

Re: Modulebaan Denfeld IV

Bericht door Jerome »

Steven, thanks!

Ik ga er mee aan de slag en kijken hoe het uitkomt.

Greetz, Jerome.



Onderwerp starter
Jerome
Berichten: 699
Lid geworden op: 25 dec 2009 17:58
Locatie: Zoetermeer

Re: Modulebaan Denfeld IV

Bericht door Jerome »

Zo! dat is even geleden...

Voordat ik een nieuwe topic ga starten over mijn huidige knutsels eerst maar even deze afsluiten..

komt ie:
Afbeelding

Vraagje: is dit plaatje goed zichtbaar? Een reden waarom ik al een tijd niets heb gepost is dat ik een beetje klaar ben met die (gratis) providers voor het delen van foto´s die opeens hun voorwaarden wijzigen. Voortaan wil ik de foto´s op een plek bewaren waar ik zelf controle over heb zoals mijn eigen Google cloud.

De reden dat ik met deze baan ben gestopt is dat ik de ruimte nodig had voor mijn andere projectjes die ik inmiddels was begonnen. deze modules stonden al een tijdje ongebruikt in de weg, dus in december 2020 de modules uit elkaar gehaald en naar puinstort gebracht.

Inmiddels ben ik dus sinds een paar jaar met een nieuw project bezig waar ik (eindelijk) een nieuw draadje hier zal openen.

Stay tuned.

Greetz, Jeroen.


Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Modulebaan Denfeld IV

Bericht door Alro »

Jerome schreef: 18 jun 2021 09:57
Vraagje: is dit plaatje goed zichtbaar? Een reden waarom ik al een tijd niets heb gepost is dat ik een beetje klaar ben met die (gratis) providers voor het delen van foto´s die opeens hun voorwaarden wijzigen. Voortaan wil ik de foto´s op een plek bewaren waar ik zelf controle over heb zoals mijn eigen Google cloud.
Clear and present :Thumb


Plaats reactie