Arnhegen Centraal: de nieuwe bouwput

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Bert79
Berichten: 67
Lid geworden op: 01 mar 2022 08:44

Re: Arnhegen Centraal: De bouw is gereed, alle sporen liggen erin!

Bericht door Bert79 »

Ik vind het er ontzettend indrukwekkend uitzien met tal van mooie rij- en rangeermogelijkheden! Gefeliciteerd!
Laatst gewijzigd door Bert79 op 29 mei 2022 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar

Rtoonen
Berichten: 322
Lid geworden op: 30 jun 2013 19:43
Locatie: Vlissingen

Re: Arnhegen Centraal: De bouw is gereed, alle sporen liggen erin!

Bericht door Rtoonen »

Wow 😮 indrukwekkend.

Groet,
Rob


Modelbaan met kopstation "Waterloo". Nederland 1945 - 2000
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Arnhegen Centraal: De bouw is gereed, alle sporen liggen erin!

Bericht door bob vermeulen »

Ronald,
Gereciteerd, dat is dan toch nog sneller dan de planning was. :Thumb :Thumb :Thumb

Ik zal duimen dat het met de IB2 goed gaat en dat dat probleempje dan ook in de kast kan.

Mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: De bouw is gereed, alle sporen liggen erin!

Bericht door Ronald1 »

Korte update,

Ik heb een IB2 kunnen lenen van een welwillende collega Windigipet gebruiker en die inmiddels op de baan geinstalleerd en na het uitvoeren van de eerste stress tests lijkt het er inderdaad op dat mijn probleem hiermee is verholpen. Geen langzaam doorrijdende trainen meer die eigenlijk moeten stoppen.

Ik ga de komende weken - dat kan trouwens met het mooie weer best eens wat langer gaan duren- de communicatie druk nog verder opvoeren (lees het opvoeren van het aantal min of meer gelijktjdig startende/stoppende en rijdende treinen op de baan) om te kijken of de vlag echt kan worden uitgehangen.

Van de IB2-neo is inmiddels ook meer info voorhanden op de Uhlenbrock site, als die uitkomt lijkt me dat een goede vervanger van mijn oude IB1.

Groet

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Na bijna vijf maanden waarin een hoop is gebeurt, maar niet met de treinbaan, weer eens een update.

Het zomerreces heeft wat langer geduurd dan gepland maar de laatste tijd toch al wat dingetjes gedaan zoals – met heeeeeel veel hulp van mijn vriendje Wikky – een aantal motoren van de ouders locs - de wadlopers, koplopers, 2200, 1300,1200 en 1100 locs , de zgn grijze vloot - vervangen door klokanker motoren, dit geeft een aanzienlijke verbetering van de rijeigenschappen van deze vaak al flink oude locs/motoren. Direct ook zo goed als alle oude Selectrix decoders vervangen voor DCC (nog 5 te gaan), zodat ik straks alleen nog met DCC protocol rijdt. Inmiddels weer een levering D&H decoders met de post ontvangen dus dat kan binnenkort ook worden afgerond.

Deze week is ook de nieuwe Intellibox centrale leverbaar (IB2-neo) dus meteen eentje besteld, ik hoop dat hiermee mijn “overbelaste” IB-1 goed vervangen kan worden, met de geleende IB-2 ging het in ieder geval prima, dus alle vertrouwen in.

Ik ben van het weekend met frisse zin begonnen met de ruwe landscaping van een deel van mijn baan, het piepschuim vliegt dus in het rond.
De bedoeling is alle hellingen en hoeken in dit deel van de baan te doen en dan met tegellijm af te smeren en vervolgens te ballasten en groenen, zodat het toch wat meer op een landschap gaat lijken. Ook ga ik op een paar plekken Sculptamold uitproberen voor een wat meer rotsiger uitstraling.

Afbeelding

Groet

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Weer een korte update ,

Deze week flink voortgang kunnen boeken met het aanbrengen van piepschuim, karton en gaas. Daarnaast alvast voorzieningen getroffen om later de seinen en diverse lichtpunten te kunnen plaatsen. De bovenbaan aan de korte kant is nu gereed voor het aansmeren met tegellijm.

Afbeelding

Ik zat van de week in de 1:1 trein en zag toen in Nijmegen mooie gele stootblokken, dus thuis de gele verf maar eens opgeroerd. Het eerste laagje zit erop. Ik vind het wel wat (de grijze stukken ga ik er nog afsnijden).

Afbeelding

Ondertussen staan de treinen in het (toekomstige) station en het schaduwstation aan de andere kant van de baan lekker in het zonnetje te wachten
totdat ze weer los mogen. Komende week zeker proberen weer wat te rijden.

Afbeelding

Komende week verder met het middenstuk van de bovenbaan. Is best een leuke klus waarmee je snel een enorme verandering in het aanzicht van de
baan teweegbrengt.

Groet

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

WimC
Berichten: 1206
Lid geworden op: 07 mar 2011 19:03

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door WimC »

Lekker bezig zo! Mooi gevuld schaduwstation. Als je bij het stootblok de bufferbalk rood maakt, en het sein/bord eraf snijdt, ziet het er denk ik nog wat nederlandser uit.


Groeten, Wim

Ik bouw aan Rothenburg.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Hoi Wim,
Goede tip, ga ik doen, resultaat volgt!
Groet
Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Norbert
Berichten: 222
Lid geworden op: 06 jan 2015 18:36
Locatie: Enschede

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Norbert »

Hoi Ronald,

Jouw draadje valt me nu pas op, wat een geweldige baan!

groeten,
Norbert


Mijn grote baan: Amenerbaan
Peco 55/iTrain 5+/z21/OC32NG/DR4088RB
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10935
Mijn module: Waldkirch im Winter!
analoog
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=9438
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Weer een korte update,

De afgelopen weken lekker afwisselend gereden en verder geklusd aan de baan. De korte kant en het middenstuk van de bovenbaan voorzien van piepschuim, tegellijm en een grondlaagje verf. Verdere bewerkingen volgen later.

Afbeelding

Ik heb op bepaalde delen van de baan Peco ballaststroken gebruikt. Achteraf vond ik de bruine kleur toch niet je van het dus de bedding licht aangestipt met cement kleurige verf zodat meer een ballast uitstraling ontstaat. Verder een muur en aantal seinen geplaatst en de eerste sporen geballast en van iets wat moet doorgaan voor onderhouds perronen voorzien.

Afbeelding

Afbeelding



Er moet nog veel gebeuren en alles moet nog verder worden gedetailleerd maar het smoelt al heel anders met deze ruwe aankleding.

@Norbert bedankt en @Wim de stootblokken zijn inmiddels aangepast, foto volgt nog.

Groet

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Korte update,
De afgelopen week bezoek gehad van de "architect" van de Feldberg-Bahn en een privé workshop gehad met waardevolle tips hoe slim te beginnen met groenen. Het hieronder getoonde resultaat is zeker nog niet af maar geeft wel meteen een veel betere look.

Vandaag op de (heel drukke) beurs in Zutphen direct de nodige spullen aangeschaft zodat ik hiermee verder kan.

Afbeelding

Verder besloten de rails met Peco beddingen tussen de rails van een extra laagje ballast te gaan voorzien.
Inmiddels een proefstukje gedaan (onderste rails) en dat vind ik er toch net even beter uitzien als zonder (bovenste rails).

Dit extra klusje en de rails die nog volledig geballast moeten worden betekent de komende weken ballasten en ballasten!

Afbeelding

Groet,
Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Sibbesuisje
Berichten: 643
Lid geworden op: 16 feb 2018 08:09
Locatie: Den Haag

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Sibbesuisje »

Dat groen ziet er veelbelovend uit Ronald!


Met vriendelijke groet,
Sander

NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Gebruikersavatar

8811
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 mar 2021 21:03
Locatie: Midden Brabant

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door 8811 »

Je baan ziet er goed uit Ronald.
Vraagje, dat witte stationnetje in de hoek is dat van Tilly Models?


Maarten
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Hoi Maarten

Bedankt en jazeker dat is station Andelst-Zetten van Tilly Models (#16007) wat ik heb omgedoopt in station de Steeg

Groet

Ronald

Afbeelding


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

WimC
Berichten: 1206
Lid geworden op: 07 mar 2011 19:03

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door WimC »

Schandalig! De Steeg heeft helemaal geen station ;) Maar had makkelijk gekund, het spoor loopt er dwars doorheen en het gemeentehuis van gemeente Rheden staat er.

Vroeger veel langsgefietst toen ik in Dieren woonde.


Groeten, Wim

Ik bouw aan Rothenburg.
Gebruikersavatar

jeemka
Berichten: 453
Lid geworden op: 25 aug 2013 19:27
Locatie: Brummen

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door jeemka »

Er heeft wel een station bestaan: https://www.stationsweb.nl/station.asp?station=desteeg. Dus best historisch...!


Met vriendelijke groet, Jaap Kolenberg
Baan "Reichenbach e.o." Duits tijdperk 3, Intellibox-1, Digikeijs en Rosoft decoders, iTrain, Anyrail, Sprog2, Arduino
Foto's en filmpjes op https://www.kolenberg.eu
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Heren,

Leuke reacties.

De Steeg heeft zeker een station gehad van 1865 tot 1947 in actieve dienst (toen werd station Rheden geopend) en uiteindelijk gesloopt in 1962.

Het is zelfs te koop in N scale.

Zie link

https://3dscaleworks.nl/product/de-steeg-rheden/

Ik heb het recent van mijn vrouw voor mijn verjaardag gehad dus die komt zeker ook nog op de baan

Groet,

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6092
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door shoven »

Leuk ding hoor Ronald. Altijd leuk die Waterstaatstations, hier in de buurt staan er nog aardig wat.

Misschien een tip: het lijkt alsof het groen op die dakranden wat kleurverschil kent, misschien nog even nakijken (of het ligt aan de foto). Het lijkt ook of er wat groen op de dakpannen zit.


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Hoi Steven

Inderdaad die kan wel een opknapbeurtje gebruiken, ik had destijds moeite dat groen mooi dekkend te krijgen.

Mooi klusje in de komende dagen, bedankt voor de tip.

Groet,

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Op de valreep, de laatste update van 2022,

Zoals beloofd – en nog bedankt voor de tips - een fotootje van de bijgewerkte stootblokken, ik heb nu twee versies voor gebruik op verschillende plaatsen op de baan en het bijgeschilderde station de Steeg. Ik heb het groen met een matte verf overgeschilderd dat is wel verbetering, alhoewel het nog steeds geen meesterwerk is.

Afbeelding

Afbeelding

Verder de afgelopen week lekker verder geklust aan het landschap, de korte kant van de bovenbaan heeft de afgelopen maand een behoorlijke metamorfose ondergaan en staat nu geheel in de “grondverf”. Ik laat het hier voorlopig bij, verder groenen komt later.

Afbeelding

Op de valreep ook nog even in Lochem geweest. Aldaar gearriveerd verrassing dat de Intellibox2-neo net met ome post was gearriveerd, dus die kon ik gelijk meenemen. Verder mezelf verwend met een mooie ACTS E-loc om de 1200 vloot nog completer te maken.

Met de IB2-neo ga ik binnenkort aan de slag

Iedereen de beste wensen en veilig uiteinde

Groet,

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

WimC
Berichten: 1206
Lid geworden op: 07 mar 2011 19:03

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door WimC »

Ziet er goed uit. Maar is een IB2-neo niet wat overkill als je via de PC rijdt? Dan had een IB-com of IB-basic toch ook gekund (hoewel ik niet weet of die nog leverbaar zijn/gemaakt worden)?

En ook jij de beste wensen.

jeemka schreef: 21 dec 2022 14:36 Er heeft wel een station bestaan: https://www.stationsweb.nl/station.asp?station=desteeg. Dus best historisch...!
Verhaal doet wat denken aan station Nieuwersluis, waar de landeigenaar afdwong dat alle treinen moesten stoppen als ze over zijn land reden. Is in de jaren 50 of 60 afgekocht.


Groeten, Wim

Ik bouw aan Rothenburg.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Hallo Wim,

Nee is geen overkill denk ik. Ja ik rijd via de PC maar vindt het toch ook fijn om manuele opties te hebben via de draaiknoppen van de IB.

Verder liep ik tegen de grenzen van de IB-1 aan (zie eerdere posts) en hoop dit met de IB2-neo op te lossen.
Ik heb vorig jaar getest met een geleende “oude” IB-2 en dat werkte prima.

Ja die landeigenaren hadden vroeger flinke vinger in de pap. Bedankt voor de link.

Groet,

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal: Begonnen aan het ruwe landschap

Bericht door Ronald1 »

Korte update,
Ik neem elk jaar rond 31 december een overzichtsfoto van de treinkamer. Was het begin 2022 (bovenste foto) nog vooral hout en rails nu (onderste foto) is er ook het begin van aankleding en zelfs een beetje kleur op de baan te zien (en dan niet alleen de gordijnen😊).

Afbeelding

De eerste werkzaamheden voor 2023 zijn inmiddels ook in gang gezet. Met frisse zin begonnen met het laatste (hoop ik) hoofdpijn dossier. Zijnde de Minitrix rolbrug weer functioneel aan de gang zien te krijgen en deze handmatig en volledig automatisch via WindigiPet aansturen.

Dat is inmiddels aardig gelukt (zie https://youtu.be/4ujDgTsgrjs), alleen vind ik de betrouwbaarheid nog niet voldoende. Ik ga wat aanpassingen doen in de ligging zodat het geheel – en met name de rolbrug zelf - stabieler wordt. Nog niet helemaal opgelost dus maar er zit schot in.

Ook de gloednieuwe Intellibox - de IB2-neo – uit de doos gehaald en los van de baan aangezet en alle instellingen nagelopen. Tot nu toe werkt alles perfect, binnenkort aan de baan en smoke test.

Afbeelding

En het allerbelangrijkst, lekker veel gereden (https://youtu.be/us_HgRcopUk)

Groet

Ronald


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal

Bericht door Ronald1 »

Even stil geweest maar eigenlijk best veel gedaan.

Vrijdag de 13de januari was de grote dag. De IB2-neo ingesteld, aan de baan gekoppeld en aangezet.
Alles werkte perfect ook met Windigipet en dus direct de stress test gedaan met 14 continu rijdende, startende en stoppende treinen en hoera – wat eerder niet goed ging met de tegen zijn grenzen lopende IB-1 – loopt nu perfect. Geen doorrijdende locs, alles stopt en start perfect.
Het lijkt erop dat dit een goede investering /upgrade is geweest.

Met de continu regachtige dagen en de vele tijd die ik tegenwoordig heb ook maar eens een bouwdoos opengetrokken en een 1 sporige locloods geschilderd en in elkaar gezet. Redelijk tevreden met het resultaat nu moet ie nog smutzig gemaakt worden, maar dat bewaar ik voor later. Meteen de watertoren die ik als gebouwd heb gekocht ontdaan van de plastic teint.

Afbeelding

Is was eigenlijk vanaf et begin niet tevreden over de stabiliteit van mijn Minitrix rolbrug. En dus nog eens aangekaart met Bob (Feldbergbaan) en wat blijkt de mijne mist een aantal pinnetjes waarmee de brug wordt gestabiliseerd als hij een positie bereikt. De rolbrug is inmiddels richting Marklin ben benieuwd hoe en wanneer ik die weer terug zie, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Omdat ik weer veel rij, heb ik bijna al het rijdende materieel weer op de baan gezet en dan is het toch teleurstellend hoe de Fleischmann Railpro wagentjes rijden. Ik maak regelmatig de wielstellen schoon maar de smurrie koekt op die wagens toch erg snel aan en ze lopen dan dusdanig stroef dat rijden eigenlijk niet mogelijk is. Ik vraag me af of dit voor anderen herkenbaar is en er ook een oplossing is.(ik zie dit heel specifiek bij deze wagentjes).

Afbeelding

Na de grote schoonmaak van de treinenkamer, afgelopen week lekker met het landschap bezig geweest, o.a. een schutting gemaakt zodat de Preisertjes niet spontaan het hoofdspoor op wandelen en het ballasten en groenen verder opgepakt. De eerste Preisertjes zijn op de wandelpaden gesignaleerd.

Afbeelding

Best leuk er hier ga ik komende tijd mee verder.

Groet,

Ronald


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Ronald1
Berichten: 427
Lid geworden op: 16 jul 2009 15:18

Re: Arnhegen Centraal

Bericht door Ronald1 »

Korte update,

De afgelopen lekker bezig geweest met de scenery o.a. geëxperimenteerd met diverse mengsels strooisel, struiken en een zelfbouw hekje rond het kolenstation. Op de kale helling zal ik later nog wat struikgewas e.d. toevoegen.

Ook nog nieuw filmpje geschoten (met telefoon in de hand dus af en toe wat schokkerig) :
https://youtu.be/Eo22FJpZrZQ

Groet

Ronald
Afbeelding

Afbeelding


N-scale / Fleischmann Piccolo en Peco 55 rails / Thema grensstreek Nederland/Duitsland / Intellibox/ HSI-s88-USB / WinDigiPet 2021
MIjn baan Arnhegen: viewtopic.php?f=14&t=7120
Filmpjes van de baan
Plaats reactie