Als je de inbouw decoders gebruikt zou ik niet weten of je met één af kunt, of vier nodig hebt maar daar kan ik je niet mee helpen. Ik gebruik gewoon de Digikeijs DR 4018 met de wisselmotor interface voor de DR 4018 om van 2 draads wisselkabels over te gaan naar de 3 draads aansluitingen op de DR 4018. Voor de 20-210 heb je dan maar 1 aansluiting nodig. Je rijdt nl toch op het kruiswissel alleen maar recht door of afslaand. Als je vier interne wisseldecoders nodig hebt is het wel mooier voor je systeem (minder draden en aansluitingen op decoders onder je baan) maar weer (voor mij althans) ingewikkelder aan te sluiten. Je moet ze dan ook weer laten samenwerken enzovoorts.no_way_today schreef: ↑09 mei 2019 07:10 Hoi Wilco,
Inmiddels heb ik een 20-210 in mijn bezit en vroeg mij af met welke decoder je deze (in één keer) aanstuurt?
Welke decoder gebruik jij? Die inbouw decoders (dan zou ik er 4 moeten hebben) is nogal een gedoe denk ik.
Grtn Wiebe
De RoSoft die Willempie aangeeft is natuurlijk direct te gebruiken, daar heb je geen extra wisselinterfaces voor nodig. Maar dat is een keuze.