Is dit als spare part te verkrijgen?
Vroeger wel eens zo’n haartje gebruikt van een afwas borstel maar niet ideaal.

Bekende ellende...Raymond (UK) schreef: ↑11 aug 2020 11:16 Dat is wel een idee Steven.
Het veertje blijft wel zitten maar die koppeling plaat verschuift steeds als ik de kap erop probeer the plaatsen.
Weer verder tobben als de veertjes aankomen.
Dat is een goed idee. Jo had ook al een tip gestuurd. Veertjes zijn de post op in NL dus zullen volgende week wel in de UK landen.CC72000 schreef: ↑11 aug 2020 11:44 Bekende ellende...
voor een klein deel masking tape erop doen om het op zijn plaats te houden en zorg voor een stukje dat uitsteekt. Kap erop doen en dan aan het uitstekende tape gedeelte de tape er uittrekken. Net zoiets als een knoopcelbatterij voor het eerst activeren.
Rob, het veertje blijft wel zitten maar het plaatje waar de koppeling in klikt niet. Elke keer als ik de kap erop probeer te klikken springt ie over het veertje heen.Zolderspoor schreef: ↑11 aug 2020 11:49 Als eens geprobeerd met een "kloddertje" vet het veertje te fixeren?
Rob
tandenborstel is wat handiger: daar zijn de haren wat dunner van.FidOo schreef: ↑12 aug 2020 11:14 Ben bang dat daar geen gouden oplossing voor is, gewoon trial and error. Gaat bij mij ook pas na meerdere keren goed. Wat betreft de veertjes, ik gebruik een haartje van een afwasborstel. Wel even goed opletten op de dikte. Goedkoop, en 1 afwasborstel is genoeg voor zo'n 1000+ pogingen dus volstaat voor de rest van je leven.
Fleischmann en Minitrix veertjes, maar ook die van Arnold of Piko zijn niet allemaal evenlang.