code 55 rail

Vraag maar raak!
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: code 55 rail

Bericht door Bjor »

MadSeven schreef:(...) maar voegt dat evenveel "dikte" toe? Is het echt een laagje van 0,5mm?
Je hebt er niet veel van nodig. Heb je teveel gebruikt, haal je het er af en begint gewoon opnieuw :geek:

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: code 55 rail

Bericht door spoor65 »

Maar Ben, hij heeft juist dikte nodig om het hoogte verschil op te vangen, welke is ontstaan door het niet aanwezig zijn van de asb. anders ratelt die nog over de bielsen van de code 55.

neem daarbij de prijs van een potje kikkersnot, dan kan die zelfs gelijk een stel reserve bandjes mee bestellen.

mvg

Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

FidOo
Berichten: 5649
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: code 55 rail

Bericht door FidOo »

Zal ik het dan even in een ander perspectief plaatsen. Zo'n zelfde type lok (oude trix) kost misschien 30,-
In mijn ogen is dat een betere deal. Heb je gelijk veel veel extra reserve onderdelen. Bijvoorbeeld een motor.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: code 55 rail

Bericht door MadSeven »

Hi Joost,

Ik zie ze op ebay vanaf 60 ofzo; waar zie jij ze voor 30?

Groetjes,
M7


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7346
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: code 55 rail

Bericht door Krab »

Madseven kun je niet naar Houten deze maand ,
daar staat een man in de tweede zaal bijna tegen de achterkant die verkoopt ab 's .
Enkel de diameter opmeten en je vind er een geschikte anti slipbandjes in elke maat.

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2006
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: code 55 rail

Bericht door Bjor »

spoor65 schreef:Maar Ben, hij heeft juist dikte nodig om het hoogte verschil op te vangen, welke is ontstaan door het niet aanwezig zijn van de asb. anders ratelt die nog over de bielsen van de code 55.

neem daarbij de prijs van een potje kikkersnot, dan kan die zelfs gelijk een stel reserve bandjes mee bestellen.

mvg

Freddy
Freddy,
Zeker, maar Madseven schreef dat hij opziet tegen het loshalen van de drijfstangen. Dan is Bullfrog Snot een alternatief. En het groefje van 0,5 mm. is al snel gevuld. Een a.s.b. is ook niet dikker dan dat.
En natuurlijk; het is niet goedkoop, maar de keuze is aan Madseven.

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162

FidOo
Berichten: 5649
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: code 55 rail

Bericht door FidOo »

MadSeven schreef:Hi Joost,

Ik zie ze op ebay vanaf 60 ofzo; waar zie jij ze voor 30?

Groetjes,
M7

Als je goed de veilingen in de gaten houdt kun je ze voor de prijs scoren, als je op afgelopen aanbiedingen zoekt zie je ze tussen de 40-60 euro weg gaan..
Ik had er pas op de beurs 1 zien leggen voor dat geldt. Volgens mij bij treinofieltje.

Mijn inziens is dit type lok max 35,- waard. Maar goed blijkbaar denken sommige verkopers daar nog steeds heel anders over.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

MadSeven
Berichten: 515
Lid geworden op: 29 nov 2010 19:00

Re: code 55 rail

Bericht door MadSeven »

Krab schreef:Madseven kun je niet naar Houten deze maand ,
daar staat een man in de tweede zaal bijna tegen de achterkant die verkoopt ab 's .
Enkel de diameter opmeten en je vind er een geschikte anti slipbandjes in elke maat.

mvg Sjaak
Da's twee uur rijden, niet echt een optie...Ik vind die snot zeker een mooie optie, maar voor die paar lokjes vind in een hele pot echt onzinning. Laat ik 10 lokjes moeten doen, dan heb ik net een half vingerhoedje nodig..Ik ben de komende week weer op een trip, dus ik heb even de tijd om erover na te denken....


Plaats reactie