Petitie MBV de Wissel

Plaats hier je reactie op de presentaties van N-spoorverenigingen.
Deze presentaties kunt je lezen op de site van Freebit.nl.
Plaats reactie

walter
Berichten: 294
Lid geworden op: 01 okt 2010 19:01

Re: Petitie MBV de Wissel

Bericht door walter »

Uiteraard heb ik ook getekend. Het is te gek voor woorden dat jullie er zomaar uitgezet kunnen worden. Slaat nergens op. De gemeente zou trots op jullie moeten zijn, omdat jullie zoveel monumenten/gebouwen hebben nagebouwd. Ook gebouwen die er niet meer zijn.

Succes verder.

Groeten,
Walter



Onderwerp starter
mbvdewissel
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 sep 2016 09:35

Re: Petitie MBV de Wissel

Bericht door mbvdewissel »

Dank u aan alle die de petitie inmiddels hebben getekend.
De petitie actie lopen nog een poos door. Binnenkort gaan we op de locale markt staan met een kraam.

We worden al geruime tijd gehoord door de pers. We hebben ook al in het laatste jaar contact gehad met enkele mensen binnen de politiek.

De PvdA heeft inmiddels een motie ingediend die morgen in de raadsvergadering besproken zal worden. Wij zullen aanwezig zijn op de publieke tribune.

https://www.bd.nl/dossier-stadsgezicht- ... m_campaign


Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Petitie MBV de Wissel

Bericht door Alro »

Was op de site om eens te kijken hoe het afgelopen is.
Jammer dat het toch zo eindigen moet.



gjdenas
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 okt 2019 14:54

Re: Petitie MBV de Wissel

Bericht door gjdenas »

Mijne Heren, Zelf woon ik ruim 20 jaar in Vleuten in een huurhuis. Na 32 jaar op Overvecht, Gevlucht uit Utrecht precies op tijd, lees in de dag bladen WAAROM !! In de omgeving van Oss is er wel plekje waar jullie terecht kunnen, industrie terrein grote boeren zolder veel gelul met zoeken.
Mijn huidige woning staat in een normale straat met een grote zolder van 27 Mtr2. Waarop ik mij ( 81 ) uitleef op de treintjes in N spoor.
Wel wil ik graag in contact komen met een N spoorman die mij advies kan geven, omtrent , Analoog bloksysteem voor besturing van treinbaan in N
Geluk met Zoeken .. Ger. J


Plaats reactie