@ peter
dank je wel ik heb als ontvangen en ga er mee aan de slag om er iets moois van te maken
baanplan uit boek 9957
Re: baanplan uit boek 9957
@peter
ik heb je nog een pbje gestuurd.
Zou je van het station welke op 6 cm hoogte is gelegen nog een betere scan kunnen maken?
ik heb je nog een pbje gestuurd.
Zou je van het station welke op 6 cm hoogte is gelegen nog een betere scan kunnen maken?
Re: baanplan uit boek 9957
@edwin, zie je bericht nu pas, zal ik voor je doen maar het wordt pas morgenochtend
Re: baanplan uit boek 9957
@ Peter
is goed, ik zie het wel te gemoed en is het mogelijk om van de wissel straat aan de rechtekant ook nog een iets betere scan te krijgen?
edwin
is goed, ik zie het wel te gemoed en is het mogelijk om van de wissel straat aan de rechtekant ook nog een iets betere scan te krijgen?
edwin
-
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 jul 2015 13:55
Re: baanplan uit boek 9957
Bij mij komt dat baanplan echt over als een "veel wissels en rij mogelijkheden" ontwerp. En dat is geen compliment in mijn ogen. Het voorste station ligt dicht bij de rand EN is parralel aan de rand bedacht. Dat rechte is doods, in het ontwerpen past een lichte bocht of een schuine ligging.
Dit ontwerp op deze manier: wat mij betreft NIET doen.
Dit ontwerp op deze manier: wat mij betreft NIET doen.
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Re: baanplan uit boek 9957
hoi Edwin,
je zou het bergstation als kopstation kunnen maken.dat kan door de linker lus zo te laten en de rechter lus als keerlus ( deels of helemaal onzichtbaar)kunnen uitvoeren.
dat geeft een wat realisticher beeld.
en er moet wat gerangeerd worden wat de boel ook wat levendiger maakt.
Bert
je zou het bergstation als kopstation kunnen maken.dat kan door de linker lus zo te laten en de rechter lus als keerlus ( deels of helemaal onzichtbaar)kunnen uitvoeren.
dat geeft een wat realisticher beeld.
en er moet wat gerangeerd worden wat de boel ook wat levendiger maakt.
Bert