Even voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Jaagpad66
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2020 18:00
Locatie: Hoevelaken

Even voorstellen

Bericht door Jaagpad66 »

Nu mijn pensioen nadert,en de tijd voor de hobby kan beginnen,wil ik me even voorstellen.
Heb de afgelopen jaren al vaak mee gekeken op dit forum,en er al veel informatie en ideeen tot mij genomen.
Net zoals vele, is ook de interesse in de modelspoorbaan begonnen toen mijn vader een trix loc had gekocht bij Steven Volp in Amersfoort.In de loop der tijd heeft hij een baan gebouwd met een mooi station en aangevuld met de nodige scenery. Vele uren samen met mijn pa huisjes gebouwd en met de baan gespeeld.Het was ook een genot om naar de '"spoortreinwinkel" van Amersfoort te gaan en je te vergapen aan al dat moois. Na een aantal jaren vond mijn vader dat het allemaal te groot en teveel ruimte in beslag nam.Hij heeft toen alles verkocht en kwam er Minitrix.
Daar hebben we een tijd van genoten,maar pa werd ziek en ik ging de buiten wereld verkennen.
Toen ik 3 jaar geleden met mijn zwager over een treinen beurs liep,begon het weer te kriebelen.
Op catawiki zag ik op een moment de minitrix startset voorbij komen, die mijn vader indertijd ook had gekocht.
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb die toen gekocht. Vanaf die tijd ben ik aan het verzamelen geslagen, om tegen de tijd dat ik met pensioen zou gaan, een baan te gaan bouwen.
Inmiddels al heel wat ontwerpen gemaakt,dus ga de komende tijd eerst maar eens wat uitproberen.
Een Nederlandse baan , periode 4/5,met veel ruimte om te rangeren.
Wil zowel digitaal als analoog gaan rijden.Ik hoop af en toe gebruik te kunnen maken van de ongekende kennis hier op dit forum.


Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1830
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door OBBinN »

Welkom en succes!


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Ronald2016 »

Welkom, veel lees en bouw plezier.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: Even voorstellen

Bericht door Nico Essers »

Welkom en veel bouwplezier.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Plaats reactie