DR5000 en DR4088cs

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: DR5000 en DR4088cs

Bericht door brandweermille »

Is er een manier om een DR4088CS te testen, want wat ik ook doe, er verandert niets. Misschien is het iets simpels; het heeft tenslotte ook gewerkt.

Groet, René


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: DR5000 en DR4088cs

Bericht door brandweermille »

Er is verbinding met de DR5000, op het moment dat ik het blok uit de DR4088 haal stopt de trein en het geheel werkt ook via iTrain, want ik kan het met het programma aansturen, maar het programma ziet/voelt niet waar de trein zich bevind. leuke uitdaging,

René


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: DR5000 en DR4088cs

Bericht door brandweermille »

Alles werkt weer naar behoren, met behulp van Wim,(Rosoft) is alles opgelost en werkt het weer.(instellingen op de DR5000) Je moet het maar weten.
Dank je wel Wim!


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!

Marti-N
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 jul 2019 19:48

Re: DR5000 en DR4088cs

Bericht door Marti-N »

Ik ben wel benieuwd wat nu de oplossing was. Ik ben ook met de instellingen in de DR5000 bezig.
In de eigenschappen van "ext88N" heb ik het aantal modules op 1 gezet.
In de monitor staan alle 16 vakjes aangevinkt, lijkt me niet juist (maar 3 blokken aangesloten nu).
Heb de DR5000, DR4088CS en probeer deze op iTrain in te stellen.

Groet Martin


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
brandweermille
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 dec 2009 17:05
Locatie: Hoekschewaard

Re: DR5000 en DR4088cs

Bericht door brandweermille »

Marti-N schreef: 05 okt 2019 14:29 Ik ben wel benieuwd wat nu de oplossing was. Ik ben ook met de instellingen in de DR5000 bezig.
In de eigenschappen van "ext88N" heb ik het aantal modules op 1 gezet.
In de monitor staan alle 16 vakjes aangevinkt, lijkt me niet juist (maar 3 blokken aangesloten nu).
Heb de DR5000, DR4088CS en probeer deze op iTrain in te stellen.

Groet Martin
Hoi Martin,
Exact weet ik het niet meer, maar er stonden wat instellingen niet goed. Hij heeft het via Team vieuwer geregeld, hij keek dus mee op mijn scherm en heeft het gelijk aangepast.
Dat kan bij jou ook. Werkt prima. Bij mij werkt alles nu naar behoren. Ik ben inmiddels wat fouten aan het oplossen met de blokken. 8-)

Groet,

René


Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!
Plaats reactie