Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie

Onderwerp starter
treinenwaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2019 18:14
Locatie: Winterswijk-Huppel

Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door treinenwaal »

NEUER TERMIN FÜR INTERMODELLBAU
Die Messe Dortmund GmbH hat aufgrund der aktuellen Entwicklung die INTERMODELLBAU, weltgrößte Messe für Modellbau und Modellsport, verschoben. Damit reagiert die Westfalenhallen Unternehmensgruppe auf die weltweite Corona-Pandemie sowie die Anordnung der zuständigen Behörden.

Bisheriges Datum INTERMODELLBAU: 23. - 26. April 2020

Neues Datum INTERMODELLBAU: 13. - 16. August 2020


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door maarten »

Ik had het inderdaad begrepen. Voor velen jammer dat het in de vakantieperiode valt. Alhoewel nog maar moet blijken hoe de situatie dan is met betrekking tot het Corona virus natuurlijk.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door Alro »

maarten schreef: 20 mar 2020 11:02 Voor velen jammer dat het in de vakantieperiode valt.
Of juist je vakantie eromheen plannen. Ben bijvoorbeeld een paar jaar geleden in Soest ten oosten van Dortmund geweest wat ik een geweldig historisch stadje vond en zo zullen er meer zijn.


Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2082
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door Robert_N-Nm »

Zeche Zollverein in Essen is leuk om te doen. Het museum in de oude kolenwas installatie is zeer goed. Vorig jaar gedaan, geen spijt van gehad. Feit is dat de keuze voor deze periode wel zo makkelijk was, ik bedoel er is weinig groots gepland in de zomerperiode, als ze September of later gaan plannen dan zit je gelijk met overlap in agendas etc.

Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3600
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door maarten »

De meeste mensen die ik ken hebben hun zomervakantie al in januari vastgelegd en/of geboekt. Dus dan is het nu niet meer mogelijk om dat aan te passen. ;-)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2082
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door Robert_N-Nm »

Dat is waar. Komt het even goed uit dat ik vakantie heb geboekt voor Sail.....kan ik ook nog even treintjes doen (als beide uiteraard doorgaan in Augustus). :D :mrgreen:

MvG
Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3888
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door Jeroen »

Alro schreef: 20 mar 2020 13:00
maarten schreef: 20 mar 2020 11:02 Voor velen jammer dat het in de vakantieperiode valt.
Of juist je vakantie eromheen plannen. Ben bijvoorbeeld een paar jaar geleden in Soest ten oosten van Dortmund geweest wat ik een geweldig historisch stadje vond en zo zullen er meer zijn.
Soest! Leuk stadje inderdaad. Ga even langs bij Max Moritz voor de lekkere Audi’s. En vergeet niet Bad Sassendorf aan te doen: daar kun je geweldig leuk parachute springen. Afpilsen doe je natuurlijk in Warstein, dat ligt er niet ver vandaan. Rondom de Möhnesee (Dambusters!) is ook genoeg te doen.

Ik kan net zo goed in de reisbranche gaan werken! Ohwacht..... :roll:


Afbeelding
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ja smaak heb je wel, mijn lijstje voor die hoek ziet er bijna het zelfde uit, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

fenix
Berichten: 564
Lid geworden op: 04 apr 2019 14:26

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door fenix »

btw, als je in/bij Soest bent, zijn de stuwdammen van de dambusters zeker een bezoekje waard ;)



Frans III
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2016 11:04

Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus

Bericht door Frans III »

Inmiddels is door de beursorganisatie bekend gemaakt dat de IMA Dortmund is doorgeschoven naar 2021. Maar dat zal voor velen geen verrassing zijn.https://www.intermodellbau.de/messe/verschiebung/


Al meer dan 50 jaar N spoorder.
Plaats reactie