Toedeloe

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Gebruikersavatar

Alro
Berichten: 597
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:40
Locatie: Waldbrücke im Grünenherzes Hollands

Re: Toedeloe

Bericht door Alro »

Beste Hans en Mo,

Fijn dat jullie een uitgebreide uitleg hebben gegeven over jullie situatie. Ik hou me meestal buiten deze discussies op dit forum omdat het meestal uit de hand loopt. Ik gebruik dan meestal PB’tjes, zo kan je meestal beter tot elkaar komen.
Ik moet zeggen dat ook ik toch wel geïrriteerd raakte van de stortvloed van vragen en ben dan ook gestopt met antwoorden te geven, maar de irritatie bleef al had ik wel door dat er met Hans meer aan de hand was dan dyslectie alleen. Nu denk ik wel dat ik en waarschijnlijk iedereen hier het beter kan handelen nu we beter weten wat er precies aan de hand is. Nog een tip misschien: probeer het bij één reactie per dag te houden op je eigen topic (hoeft natuurlijk niet altijd) en begin een nieuwe als de ander opgelost is. En... hou het simpel, ik had Hans al eens voorgesteld het bij analoog te houden, maar goed, volgens mij heeft hij nu al heel wat digitale spulletjes.

Verder alle sterkte toegewenst.


Gebruikersavatar

Michiel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 06 apr 2010 11:50
Locatie: België

Re: Toedeloe

Bericht door Michiel »

Ik heb geen enkel probleem ondervonden met Hans en zijn communicatie. Hij is leergierig, vraagt informatie, en via het forum en via mail was hij steeds correct en vriendelijk. Veel vragen, maar wij zijn er dan om met onze ervaring antwoorden te geven naar ons best inzicht en vermogen. Ik heb misschien een grotere dosis geduld in huis, wie weet. Het is ook zijn keuze om met onze antwoorden iets te doen of niet. Leuk is natuurlijk om te weten waarom hij ons voorstel niet interessant vindt. Maar dat is bijzaak. Hij hoeft zich niet te verantwoorden voor elke niet gebruikt voorstel.

Dat Hans het forum de rug toe keert, vind ik jammer, maar het is zijn beslissing en persoonlijk. Heb ik me niet mee te bemoeien. ;)


groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Plaats reactie