Verandering

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
WimH
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 aug 2022 10:18

Verandering

Bericht door WimH »

Vrij plotseling heb ik in januari besloten om een nieuwe baan te gaan bouwen. Liggend op mijn (oude) knieën ging het solderen onder de baan steeds lastiger. De baan is nu 45 jaar oud met veel aanbouwsels en veranderingen, die elkaar steeds meer in de weg zaten. Tijd voor iets nieuws. De baan heb ik nu ondieper (50cm) gemaakt, zodat ik overal makkelijk bij kan. Alle bedrading komt naar de voorkant. Rondjes rijden trok mij toch niet zo, maar pendeltreinen vind ik wel leuk. Van de DB schakel ik ook nog over naar de NS. Alle locs, treinstellen, wissels en rails werden spoedig verkocht. De allergrootste verandering is, dat ik overstap naar H0. Zoooo....dat is er uit, want dat durfte ik hier haast niet te zeggen.
Het enige wat ik nog gebruik, zijn de Z21 en RocRail. De eerste nieuwe locs en rails zijn inmiddels binnen, dus er kan gestart worden!
Helaas zal ik dit forum gaan verlaten. Bedankt allemaal voor de vele goede tips en nieuwe ideeën.

Met vriendelijke groet,
Wim Houdé


Gebruikersavatar

bpieters
Berichten: 1086
Lid geworden op: 21 aug 2017 11:53
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: Verandering

Bericht door bpieters »

Goede overweging om naar HO over te stappen.
Op een bepaald moment is een grotere schaal wat handiger,dan het gepriegel af en toe in N.
Succes met je baan en misschien zien we het resultaat op het Beneluxspoorforum oid.


Gebruikersavatar

MarcoTrix
Berichten: 286
Lid geworden op: 06 apr 2020 19:10
Locatie: Zeist

Re: Verandering

Bericht door MarcoTrix »

Het allerbelangrijkst is dat je plezier blijft houden in je hobby, en dan maakt het niet uit in welke schaal je rijdt, uiteraard zullen we je wel missen ;-)


Plaats reactie