Jammer maar helaas

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl
Gesloten

Onderwerp starter
B777
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 nov 2015 17:37

Jammer maar helaas

Bericht door B777 »

Dat ik, door een menings verschil met Hans in de klinch lig mag duidelijk zijn.
Ik heb hans een handreiking gedaan maar helaas de bekende pindakaas.
Dus het is nu defintiief geen zaken meer met de zo opgehemelde Hans.
Onze forum sponser, hou op kost bijna niets!!!!
Maar van mijn mag een moderator mijn account deleten.
Jammer was een mooie NSpoor in de regio en het land met veel voorraad en nette prijzen.
Dat laatste is al verdampt en begrijp ook waarom!
Jullie ook?

Iedereen bedankt voor de reacties en succes met deze toch helele mooie hobby.

Groet ed


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2930
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Jammer maar helaas

Bericht door Maurits71 »

Ben er eigenlijk wel blij mee als ze jou account deleten, negatief stuk vreten dat je bent. heb je al vaker gezegd dat jij een zakelijk verschil hebt is jou probleem en niet de onze. En onze forum sponsor kennende heeft hij genoeg gedaan om het op te lossen, zelf voor mensen zoals wij die buiten de lands grenzen wonen gaat hij altijd een stukje verder kwa service.

dus als het niet is opgelost ligt het aan degene die jij ziet als je in de spiegel kijkt.

bye bye syonora, loop niet in een wak en die gele dingen zijn trams en doen zeer als je er tegen aan loopt, weer een harry jankbak minder, wordt steeds leuker en gezelliger hier op het forum.


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

Ronald2016
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 aug 2016 12:14
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jammer maar helaas

Bericht door Ronald2016 »

Ik sluit me aan bij Maurits71, deel je frustratie niet met ons.


Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Gebruikersavatar

spoor65
Berichten: 4478
Lid geworden op: 01 sep 2008 18:26
Locatie: de glimlach van twente

Re: Jammer maar helaas

Bericht door spoor65 »

En ook ik sluit mij aan bij mijn voorgangers.

Stijlloos om jouw geschil met iemand hier openbaar te willen/moeten maken.

Laster praktijken.

En als je met Hans een echt probleem hebt, dan moet je wel heel ver zijn gegaan.
Kortom, byebye, zal je hier niet missen.

gr. Freddy


Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Gebruikersavatar

Hookies
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Jammer maar helaas

Bericht door Hookies »

Ging zeker weer over het feit dat Hans nu ook h0 in zijn assortiment heeft. Topicstarter heeft daar al een keer eerder over gemopperd in een ander topic. Want de komst van h0 betekent volgens hem dat het aanbod N is gedaald. Ik snap die handreiking niet zo goed, maar irriteer me mateloos aan dit soort vragen oproepende opmerkingen.


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Happyface
Berichten: 350
Lid geworden op: 26 mei 2012 00:44
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Jammer maar helaas

Bericht door Happyface »

Wat ik of wij vinden vind ik niet belangrijk.

Wat ik wel belangrijk vind, is diegene die N-spoor een forum heeft gegeven, het niet verdient om zo in het kwade daglicht gezet te worden.
Tuurlijk heeft een verhaal 2 kanten, maar houd de kritiek die onderling is gewoon voor je. Dit gaat ons niet aan en hebben wij geen boodschap aan.
Vele hebben goeie ervaringen met Hans en Familie, zo ook ik. Maar het is geven en nemen in het ondernemerschap en klant zijn. En heel misschien,
Kan daar zelf niet over oordelen, ligt er wel een fout bij jezelf en dan kijk ik alleen wat ik hier in deze topic lees, dat mensen wel een goeie ervaring
hebben met Hans. :?: :?: :?: :?:

Verder is het aan jouw om te besluiten of je vertrekt of niet.

Succes in de toekomst.


NS-DB-ÖBB - 160 is precies groot zat - Happyface Railways
Http://www.happyface.be
Gebruikersavatar

Happyface
Berichten: 350
Lid geworden op: 26 mei 2012 00:44
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Jammer maar helaas

Bericht door Happyface »

Hookies schreef:Ging zeker weer over het feit dat Hans nu ook h0 in zijn assortiment heeft. Topicstarter heeft daar al een keer eerder over gemopperd in een ander topic. Want de komst van h0 betekent volgens hem dat het aanbod N is gedaald. Ik snap die handreiking niet zo goed, maar irriteer me mateloos aan dit soort vragen oproepende opmerkingen.

Dit is Hans zijn besluit om wellicht meer klandizie te trekken en wellicht om beter zijn hoofd in deze branche boven water te houden. De inzet die Hans doet voor "onze" hobby
vind ik juist prettig. Ik heb ook mensen in me omgeving die H0 rijden en die tracht ik ook in contact met Hans te laten komen.

Maar als klant, ben je vrij te kiezen om te kopen waar je wilt. Tja en prijzen, die worden grotendeels door leveranciers en merken beinvloed. en als er een winkel is die met 1% marge tevreden is, dat is dan zijn keuze... Hans moet er zijn brood mee verdienen.

Lang leve de vrijheid om "zelf" te kiezen, maar benadeel een ander er niet mee.

Sorry mijn gedachte even de loop laten gaan.

gr Ferry


NS-DB-ÖBB - 160 is precies groot zat - Happyface Railways
Http://www.happyface.be

sjoef
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 dec 2008 13:59
Locatie: Den Haag

Re: Jammer maar helaas

Bericht door sjoef »

stuk schimmel.....ga je nu weer beginnen..... Heb je inmiddels ook Shell aangeschreven dat je niet meer bij hun tankt omdat die meer verkopen dan alleen benzine? Moderator.....verwijder aub het account van deze eencellige.

Jos



FidOo
Berichten: 5650
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Jammer maar helaas

Bericht door FidOo »

Iets met een gigantisch bord voor je harses hebben..

Fijn dat je graag even afscheid van ons wilde nemen. Maar ik denk dat er werkelijkwaar helemaal niemand op jouw persoonlijke afscheidsbriefje zat te wachten.
Hoe verschrikkelijk verbitterd en narcistisch moet je wel niet zijn...


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gesloten