winkel bekijken

Nieuwtjes, aankondigingen en aanbiedingen door N-Spoorstore-Freebit.nl
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Marcel
Berichten: 986
Lid geworden op: 03 jan 2010 14:40
Locatie: Elburg

winkel bekijken

Bericht door Marcel »

Aangezien ik niet in de buurt van Lochem woon kwam ik er maar niet aan toe om de 'nieuwe winkel' van Hans te bekijken,tot vorige week dinsdag.
Voor m'n werk (vrachtwagen chauffeur bij B.Wezenberg) kwam ik door lochem heen en langs de N-spoor store,maar ja om daar nu zo'n kleine 18 meter te parkeren is bijna niet mogelijk.
Dat bleek op de heenweg ook wel want er was natuurlijk geen plek,maar op de terugweg was er precies genoeg plaats om mijn gevaarte te parkeren in de parkeerhaven naast het tankstation.
Al lopend naar de winkel kwam ik Hans tegen die mij vertelde dat hij net ging eten,stom van mij want ik had niet gekeken naar de openings tijden zei ik,en zei dat ik wel een keer terug zou komen.
Maar Hans bood aan om toch nog even de winkel te openen om een kijkje te nemen,in die korte tijd heb ik mijn ogen uit gekeken en reden genoeg om daar weer een keer naar toe te gaan.
Bij deze wil ik Hans nogmaals danken voor de gastvrijheid wat ik zie als klantvriendelijke service,super.



Detlev
Berichten: 755
Lid geworden op: 06 feb 2011 13:21
Locatie: Den Haag

Re: winkel bekijken

Bericht door Detlev »

Heb ik weer...

Twee weekjes vakantiepark in het 'verre' oosten, dus de familie er al op voorbereid dat ik een dagje Lochem ging doen...

Gaat H@ns op vakantie!


:shock: :x :cry:










maar toch:
Fijne vakantie Hans en co


Gebruikersavatar

[Patrick]
Berichten: 326
Lid geworden op: 21 jan 2012 16:34
Locatie: Epse
Contacteer:

Re: winkel bekijken

Bericht door [Patrick] »

Laatst ging ik met mijn vrouw naar Lochem maar het was al tegen sluitingstijd. Ik heb Hans even opgebeld dat wij er aan kwamen. Het was allemaal geen enkel probleem zei hij en doe maar rustig aan. Hans top van je! 8-)


Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Plaats reactie