piko komt met onze ns slt in N en h0

Hier bespreken we materieel, evt naar aanleiding van een nieuwe aankondiging
Plaats reactie

Onderwerp starter
Sam
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 apr 2017 08:19
Locatie: oostvoorne

piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door Sam »

jaja we weten het waarschijnlijk allemaal wel die geruchten dat piko met onze slt komt. maar wanneer? zelf heb ik er een beetje onderzoek naar gedaan, en wond na wat langer zoeken een cite waar we kunnen stemmen op de slt in N en H0 of we hm in 4 delige set willen hebben of 6 delig. zelf denk ik dat piko het dan in 4 en 6 delig zou uitgeve,n maar wanneer gaan ze het nou doen, ik hoor al 4 jaar het zelfde gerucht dat hij komt, en heb zelfs al geld aan de kant gelegd om hem gelijk te koppen, want ik denk namelijk dat alle model spoor fans hem willen hebben. wat natuurlijk grotte winst zou zijn voor piko. als iemand er meer over weet wil ik graag alles horren en laat ook weten of je hem liever in 4 of 6 delig zou willen en waarom. :?: :D 8-)


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2886
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door WilcoV »

fake news, dit soort stemronden worden op veel sites gehouden. vergeet het maar, fabrikanten werken zo niet.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

Onderwerp starter
Sam
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 apr 2017 08:19
Locatie: oostvoorne

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door Sam »

maar kom i nou wel of komt i niet ik wordt wel een beetje ongeduldig. :lol: :lol: :lol: :lol:



Rick
Berichten: 1617
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:19

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door Rick »

Die komt niet.
Een fabrikant maakt een model waarvan verschillende varianten mogelijk zijn om de kosten terug te verdienen, bij een SLT heb je er maar één.


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2886
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door WilcoV »

Rick schreef:Die komt niet.
Een fabrikant maakt een model waarvan verschillende varianten mogelijk zijn om de kosten terug te verdienen, bij een SLT heb je er maar één.
Klopt helemaal vandaar ook de 2200, 1200, 2400, GTW en zelfs Mat'54. Maakt bijvoorbeeld 1100 en 1300 voor toekomst interessanter dan een SLT. Flirt zou wel een mogelijkheid zijn in verband met inzet in vele landen en bij diverse bedrijven en zelfs een goede 1600/1700/1800 zou haalbaar zijn gezien de vele kleurvarianten die er te maken zijn tegewnwoordig. Maakt Piko niet uit dat andere firma's hem al hebben uitgebracht aangezien ze ook gewoon de 2200 in H0 uit brachten en nu ook met de 1100 zijn gestart in H0.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

Onderwerp starter
Sam
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 apr 2017 08:19
Locatie: oostvoorne

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door Sam »

wat jammer :cry:


Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2886
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: piko komt met onze ns slt in N en h0

Bericht door WilcoV »

Maar niet getreurd, Rob Bisschop kan volgens mij vast nog wel een SLT produceren op bestelling. Zie https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=50&t=11855


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Plaats reactie