Energiewagen met rechte uitlaat

Plaats reactie

Onderwerp starter
Bouwe
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 1308
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:15

Energiewagen met rechte uitlaat

Bericht door Bouwe »

De energiewagen met rechte uitlaten is een van mijn eerste modellen die ik getekend heb. Simpel maar leuk om te beginnen. Inmiddels ten opzichte van het prototype diverse verbeteringen aangebracht en dit is het resultaat zoals het model wordt geleverd:
Afbeelding
Het model moet nog wel ontdaan worden van enkele wasresten.

Afbeelding
Afbeelding
Detailopnames van de uitlaten.

De uitlaten en de reling van de trappetjes op de kopse kanten dient men zelf nog aan te brengen (bijv. van messing staaf van 0,5 mm door deze te buigen in de juiste vorm), deze worden niet meegeleverd. Gaatjes (0.5mm) zijn voor geprint en dienen eventueel nog uitgeboord te worden. Ook dient het model nog zelf te worden voorzien van verf en bestickering.
Twee tankjes voor onder de koppeling worden meegeleverd.

Het kapje past op een Minitrix koelwagen (laatste versie met meeverende koppelingen). Wanddikte van het model is 1mm

Het model is hier te bestellen: energiewagen met rechte uitlaat

mvg Bouwe


Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways

Onderwerp starter
Bouwe
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 1308
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:15

Re: Energiewagen met rechte uitlaat

Bericht door Bouwe »

Voor wie niet graag knutselt, is de energiewagen nu ook beschikbaar met meegeprinte trapleuningen en uitlaten. Deze is via de link: http://shpws.me/plR3 te bestellen.

mvg Bouwe


Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Plaats reactie