Foto wedstrijd Maart 2014

Plaats reactie
Gebruikersavatar

CC72000
Berichten: 1219
Lid geworden op: 14 jan 2011 10:33
Locatie: Noord Brabant

Re: Foto wedstrijd Maart 2014

Bericht door CC72000 »

In 2008 bezochten wij het depot van Chalindrey in het noordoosten van Frankrijk. Gewoon op de bonne fooi binnenlopen. Dan wordt je aangesproken dat je een veiligheidsvest aan moet doen en één van de medewerkers gaat spontaan een rondleiding geven. Nadat 5000 liter diesel was getankt mocht dochterlief van 5 jaar oud een heuze CC72000 bedienen en we reden met een gangetje van 20 km/u van de tankplaats naar het depot. Deze foto vind ik persoonlijk erg mooi, maar eigenlijk zou ik als toevoeging een foto van dat triomfantelijk gezicht van mijn dochter moeten laten zien op het moment dat ze echt gas mocht geven...
IMGP1215mrt14.jpg
IMGP1215mrt14.jpg (126.07 KiB) 8615 keer bekeken
tip voor de organisatie van deze wedstrijd: volgende keer een deadline stellen voor de foto's en ze dan in een keer publiceren. Dat maakt het spannender.


en tegen de spelregels voeg ik die foto nog even toe omdat ie zo leuk is:
IMGP1217s.jpg
IMGP1217s.jpg (42.01 KiB) 8615 keer bekeken


Diederik - Lid AFAN.FR - specialdesigntrains
Gebruikersavatar

JanCK
Berichten: 442
Lid geworden op: 14 nov 2013 13:18
Locatie: Den Haag

Re: Foto wedstrijd Maart 2014

Bericht door JanCK »

Hierbij mijn inzending.

De loods waar defecte locs worden gerepareerd. Op het ogenblik worden daar een BR01 en een T3 onder handen genomen. Die BR01 is een hele oude die de geest gegeven heeft, maar op deze manier nog dienst doet als scenery. Een paar drijfwielen zijn eraf gehaald en naast de loods neergezet. Een laslichtje onder de loc maakt het nog wat realistischer (zie het opflitsen door het raam).

Jan
Bijlagen
Hard werken om de locs op tijd weer rijklaar te krijgen.
Hard werken om de locs op tijd weer rijklaar te krijgen.
Ausbesserungswerk.jpg (115.21 KiB) 8590 keer bekeken


Plaats reactie