DTS gaat op vakantie!!

Domburg Train Support
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

DTS gaat op vakantie!!

Bericht door martindomburg »

Nog een paar dagen en dan sluit ik 3 weken lang de deuren tot maandag 14 augustus. In de tussentijd zal de webshop gewoon beschikbaar zijn. Let u vooral niet op de artikelvoorraad, een van de aan te pakken punten is het actualiseren van de voorraad in de shop. Dat is er door alle drukte de laatste tijd erbij ingeschoten.

Gedurende de drie weken zal er niet verzonden worden, heeft u nog een spoedorder dan heeft u tot donderdagavond de tijd om mij dit door te geven. Vrijdag is de laatste verzendmogeljikheid van GLS voordat ik met mijn vouwwagen en gezin de rust op zal gaan zoeken.

Dan rest mijn nog het trieste bericht dat ik per heden zal stoppen met de distributie van CT Electronics. Door een zeer matige betrouwbaarheid van de decoders en het niet reageren van de fabrikant op bestellingen, support of garantie vindt ik het merk niet langer geschikt om te adviseren alszijnde een goed en betrouwbaar product. Een product is immers zo goed als de support die het ondersteund. Daar schiet CT Electronics erg in tekort.

Mocht er door een van mijn klanten toch een wens bestaan voor Tran decoders dan kunnen zij terecht bij de volgende twee leveranciers:

www.n-spoorstore.nl

www.1001-digital.de



Na mijn vakantie zal ik het ombouwwerk weer volledig hervatten en zal hopelijk de voorraad in de webshop weer up-to-date zijn. Voor vragen blijf ik gewoon bereikbaar via whatsapp en email. Al zal de reactie wat langer op zicht laten wachten.



Met vriendelijke groet,

Martin Domburg

Domburg Train Support

www.domburgtrainsupport.nl


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: DTS gaat op vakantie!!

Bericht door Marksintpancras »

:lol: zo, heerlijk rust!!! Even 3 weken mag hij prutsen met mechanische vouwwagen. Zonder servotjes, etc :D

Heb ik even de tijd om die webshop geheel leg te zuigen :D Heb weer zooitje breintjes nodig.

Maar kerel, het is verdient :!: Geniet ervan, want 14 augustus staat er een GLS stoot op jouw stoep met de Et426 + asprintjes :lol:


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: DTS gaat op vakantie!!

Bericht door BenQ »

Martin, Ellen en kids,
Prettige vakantie en veel plezier.
Kom een beetje tot rust in de vouwwagen :mrgreen:


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Plaats reactie