DTS Nieuws: We gaan uitbreiden!!!!

Domburg Train Support
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

DTS Nieuws: We gaan uitbreiden!!!!

Bericht door martindomburg »

Wie ons het laatste jaar heeft gevolgd weet dat we al een lange tijd een weg proberen te vinden om de groeiende vraag voor service en support aan te kunnen. Eerste stappen waren een nieuwe werkplaats, vervolgens een nieuwe webshop en natuurlijk de inzet van vrijwilligers. Al deze stappen hebben veel opgelost en verbeterd, maar onze verwerkingstijd voor ombouwwerk en support op locatie groeide alleen maar meer. In de afgelopen maanden heb ik vele mogelijke oplossingen de revue laten passeren, met de wetenschap dat ik dit niet lang vol kan houden. Ons succes groeit ons boven het hoofd.
Vrienden, goed nieuws van mijn kant!

Met ingang van 1 juli gooien we rigoureus het roer om! Nee we gaan niet stoppen, we schalen juist op. Door veranderingen in de werktijden van Ellen kan ik mijn werkdagen uitbreiden van 2,5 naar 4 dagen per week. Vanaf december gaat mijn jongste zoon naar school en dan zijn de 4 dagen vast, tot die tijd zijn alleen de maandag, dinsdag en donderdag vaste dagen dat ik aanwezig ben, en word er geschipperd met de woensdag of de vrijdag. Afhankelijk van Ellen haar schema.

De avonden komen wel te vervallen, met uitzondering van de workshops en de Digitale spreekuur welke elke eerste maandagavond van de maand zal blijven bestaan!

Maar daar blijft het niet bij,

Christian begint per 1 juli voor zichzelf beginnen met een eigen installatiebedrijf. Domburg Installatie, zoals het al bestond, zal zich richten op alle vormen van elektrotechnische installaties. Denk hierbij aan de reguliere installatietechniek, maar ook Domotica, automatisering, beveiligingstechniek & Regeltechniek. Dit bied me de mogelijkheid om personeel in te huren voor enkele dagen per week. Christian is bij vele van jullie al bekend, omdat hij in zijn vrije tijd veel ombouw- en support werk verricht voor DTS.

Een hele nieuwe weg die we gaan bewandelen. We hopen hiermee de vraag op support sneller te kunnen beantwoorden, en dus sneller en opvolgend bij u thuis kunnen komen om support en montagewerk te verrichten aan uw modelspoorbaan.

Ook hopen we dat dit de sleutel is om de verwerkingstijd van het ombouwwerk te halveren van 4 maanden naar een meer aanvaardbare tijd voor het reguliere ombouwwerk. Specials zullen altijd wat langer duren, omdat we hiervoor afhankelijk blijven van leveranciers, echter is 2 maanden voor specials wel het streven.

We hopen u met deze fijne nieuwsbrief voldoende te hebben ingelicht in onze nieuwe toekomst en we hiermee ook het vertrouwen in onze levertijden weer wat kunnen herstellen.

Vakantie periode
Wel een vreemd bericht na het bovenstaande, maar we zijn echt wel even toe aan een paar weken vakantie met het gezin. In de volgende periode ben ik niet aanwezig op de zaak:
27 juli t/m 11 augustus

De webshop blijft geopend, u kunt gewoon u bestellingen plaatsen. Echter, kan ik ze pas na 11 augustus aan u verzenden. Gemaakte support afspraken kunnen gewoon doorgang vinden, deze zullen dan door Christian worden opgepakt.

Lees het hele verslag hier


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie