DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Domburg Train Support
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Bericht door martindomburg »

Vrienden,

Wie mijn sociale kanalen volgt weet dat ik heb aangekondigd dat ik het roer wat om ga gooien. Dit is allemaal vanwege de huidige crisis en die er nog te komen staat. Vandaag heb ik de nieuwe plannen aangekondigd en die wil ik graag ook aan jullie kenbaar maken omdat er best wat gaat veranderen.

Het hele verhaal is hier te lezen

Even heel kort:

- Wij zullen voorlopig niet aanwezig zijn op beurzen en evenementen. We willen de vraag naar informatie en support op een veiligere manier gaan ondervangen.
- We introduceren Digitale bouwdagen
- Er komen regelmatig Digitale Infodagen en Infoavonden
- Support op locatie word weer geheel hervat
- Er verdwijnen een aantal workshops welke gratis als video worden aangeboden op ons YouTube kanaal
- De workshops die wel behouden blijven worden tijdelijk bevroren totdat we een goed advies hebben gekregen van het RIVM

Uiteraard is jullie feedback op het nieuws, welke je in de link kunt lezen, van harte welkom om zo een mooie nieuwe weg te vinden om onze hobby veilig en gezond te blijven bedienen.

Groetjes Martin


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

Nico Essers
Berichten: 1616
Lid geworden op: 12 sep 2016 23:20
Locatie: Bunde, Zuid-Limburg

Re: DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Bericht door Nico Essers »

Ik zou me kunnen voorstellen dat je bepaalde workshops ook zou kunnen streamen en in contact staat via het scherm met je cursisten. Heb wel al eens vaker een workshop willen volgens maar gezien de afstand is dat niet interessant. Misschien bereik je zo meer mensen.


Vriendelijke groetjes Nico.

ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro

Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2

Marksintpancras
Berichten: 1544
Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
Locatie: Sint Pancras

Re: DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Bericht door Marksintpancras »

Het is dat het een lange reistijd is om Herr M. deze kant op te langs te komen, en er nog te weinig elektra wippers aanwezig zijn. Ohw, ja deze staan ergens in een doos bij Herr M. te wachten op wat draden, maar dan komen die wippers ook deze kant op.
Maar ben al weer 1 uur aan het kloten om die dingen ingesteld te krijgen. Ik weet het RTFM, maar je zal Herr M. op de hoek hebben wonen, huur je die toch lekker in om die krengen in te laten stellen in zo'n pc programma. Kan jezelf lekker bier halen en van je baan genieten.


Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Gebruikersavatar

geertvt
Berichten: 274
Lid geworden op: 08 nov 2018 19:27
Locatie: Oisterwijk

Re: DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Bericht door geertvt »

Fijn dat je er zo serieus naar kijkt. Ik ben geïnteresseerd in je nieuwe werkvormen. Heb al een keer mogen ervaren hoe prettig het is om op een persoonlijke manier kundig geholpen te worden bij jou in de werkplaats. Reizen is niet echt een probleem, maar via een live-stream een cursus volgen zie ik ook wel zitten. Ga zo door op deze ingeslagen weg!


Groetjes Geert

DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding
MacOS & iTrain 4.1 Standard
Railmodeller Pro

Voormalige Baan: Our Way Or The Railway
1e project: Kerstbaantje 2019
2e project: Minibaantje
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: DTS Nieuws: Een blik op onze toekomst

Bericht door martindomburg »

Gaan we zeker doen mannen, heb zin om leuke dingen te gaan doen :)


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Plaats reactie