Gisteren had ik ineens inspiratie om mn fleischmann wagens eens te pakken te nemen, vanuit de fabriek staan die wagens helemaal bol.
Na een kleine operatie niet meer..
http://www.piksov.com/index.php?id=flei ... 845501.php
Guus
oplossing voor kromme schwerlastwagens Fleischmann 845501
Re: oplossing voor kromme schwerlastwagens Fleischmann 84550
Guus,
Mooie reparatie, maar hoe heb je de delen weer aan elkaar gemaakt ?
Mooie reparatie, maar hoe heb je de delen weer aan elkaar gemaakt ?
Hi Ben,
de houten vloer heeft op alle 3 delen nog pennetjes aan de onderkant, die steken weer in de oude gaatjes in het plastieken onderstel van de wagen, daarmee blijft de boel zitten.
Ik heb verder nog niets verlijmt, misschien moet dat, maar op dit moment geen last.
Nou heb ik ook geen loopings in de baan, misschien helpt dat....
Guus
de houten vloer heeft op alle 3 delen nog pennetjes aan de onderkant, die steken weer in de oude gaatjes in het plastieken onderstel van de wagen, daarmee blijft de boel zitten.
Ik heb verder nog niets verlijmt, misschien moet dat, maar op dit moment geen last.
Nou heb ik ook geen loopings in de baan, misschien helpt dat....
Guus
Top zeg! Ik ga hiermee ook aan de slag.
Groet Rieks
N scale, what else?
N scale, what else?
Zou toch eigenlijk niet nodig moeten zijn....
Grtz.
Peter

Grtz.
Peter
-
Wat mij betreft sla je de spijker op zijn kop Peter. Natuurlijk, het is een oplossing, maar in feite is het schandalig dat een gerenomeerd bedrijf als Fleischmann wagens met een dergelijk ingebouwd defect levert. En niet voor niets natuurlijk, het zijn Euro's tegenwoordig.Peter schreef:Zou toch eigenlijk niet nodig moeten zijn....![]()
Grtz.
Peter
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Jullie hebben natuurlijk gelijk, maar gelijk hebben en gelijk krijgen is natuurlijk iets anders.
Ik heb de wagens ondertussen alweer enige jaren geleden (2 of 3 ??) gekocht, de garantie is al lang over.
Bonnetjes? geen idee waar die zijn.
Terugsturen naar Fleischmann? Kan heel lang duren.
En nu ben ik er binnen 5 minuten vanaf, dat is sneller dan een enkele reis postkantoor.
Ik kies liever voor de weg van de minste weerstand, maar er is niets wat je tegenhoud om het anders aan te pakken
groet,
Guus
Ik heb de wagens ondertussen alweer enige jaren geleden (2 of 3 ??) gekocht, de garantie is al lang over.
Bonnetjes? geen idee waar die zijn.
Terugsturen naar Fleischmann? Kan heel lang duren.
En nu ben ik er binnen 5 minuten vanaf, dat is sneller dan een enkele reis postkantoor.
Ik kies liever voor de weg van de minste weerstand, maar er is niets wat je tegenhoud om het anders aan te pakken
groet,
Guus
Als jullie willen dat ik jullie wagens ook even te pakken neem, dan graag langskomen of de metalen vloerdelen opsturen (incl postzegel voor het terugsturen ....)
groet,
Guus
groet,
Guus