HobbyKing.

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
vrijbuiter55
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 okt 2014 14:41
Locatie: Rijssen

HobbyKing.

Bericht door vrijbuiter55 »

Wie heeft er ervaring met het kopen bij HobbyKing ?
En wat of wie is deze firma en waar zit hij ?

mvg,
vrijbuiter55



FidOo
Berichten: 5657
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: HobbyKing.

Bericht door FidOo »

Heb hier regelmatig mijn servos besteld. In eerste instantie zit deze toko in Hongkong maar hebben een magazijn in Nederland naar mijn weten. Heb hier in mijn dorp zelfs keer een bus van hun zien rijden.

Maar je kan er zonder problemen bestellen. Let wel op dat als je uit een buitenlandse magazijn besteld dat je te maken kan krijgen met de douane.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3624
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: HobbyKing.

Bericht door maarten »

FidOo schreef: 12 aug 2019 21:35 Maar je kan er zonder problemen bestellen. Let wel op dat als je uit een buitenlandse magazijn besteld dat je te maken kan krijgen met de douane.
En dat betekent dat je invoerrechten en BTW moet betalen over datgene wat je bestelt. ;)

Maar inderdaad, is een bekende en betrouwbare toko. Niet alles wat ze verkopen is top kwaliteit, als het erg goedkoop is kan het zijn dat het sneller stuk is. Onderdelen zijn dan niet altijd makkelijk te vinden op hun website. Maar wellicht dat de klantenservice dan uitkomst kan bieden.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Willempie
Elektronica/Commercieel
Berichten: 1017
Lid geworden op: 11 mei 2013 08:36

Re: HobbyKing.

Bericht door Willempie »

Als het een vestiging is binnen Europa, heb je geen invoerrechten en BTW problemen.
Ze hebben vestigingen in Europa. Maar die hebben niet altijd alles op voorraad, en dan komt het uit China. dus even opletten waar het vandaan komt.
Vestiging in Nederland is vandaag bestellen morgen in huis.
Doe al jaren zaken met ze, nooit een probleem.

Groetjes.


Plaats reactie