CORONA

Vraag maar raak!
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

CORONA

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

gewoon NIEUWSGIERIG.

door mijn slechte gezondheid vanwege mijn longen ben ik nu dagelijks bezig met het coronavirus.

ik behoor tenslotte wel tot de hogere risicogroep en ik maak me daar best wel zorgen om.

gelukkig ben ik er tot nu toe van gevrijwaard gebleven en mijn gezondheidsklachten blijven gelukkig op hetzelfde peil zoals dit al lange tijd is.

ik ben echt niet de enige op dit forum die met longproblemen rondloopt dus is mijn vraag aan jullie allemaal heel simpel.

hoe gaan jullie er mee om of heeft het virus bij jullie wel toegeslagen???

ik weet dat dit geheel offtopic is maar gezien de actualiteit toch belangrijk genoeg om ernaar te vragen.

ik ben in ieder geval blij met onze hobby want strikt genomen is dit een prima uitlaatklep en middel om de eventuele verplichte quarantainetijd door te komen.

ik wens in ieder geval een ieder de beste gezondheid toe.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2885
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: CORONA

Bericht door WilcoV »

Tsja, ik behoor nog niet tot enige risicogroep maar kom door mijn werk wel met veel mogelijke besmettingshaarden in contact. Persoonlijk maak ik me er weinig zorgen over, hoewel het ernstig kan zijn is het an sich niet ernstiger dan het risico dat je loopt bij een gewone griepinfectie. Gezien echter de nog matige behandelings mogelijkheden is voor risicogroepen uiteraard het risico weer groter.
Ik doe er zelf derhalve weinig meer tegen dan wat ik normaal aan hygienische maatregelen neem.
Als je in een risicogroep zit zou ik echter geen onnodige risico's nemen en gewoon lekker thuis meer aan de modelbaan werken.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

Rene-k
Berichten: 252
Lid geworden op: 14 feb 2017 13:13
Locatie: Schinveld

Re: CORONA

Bericht door Rene-k »

Ik kom door mijn werk met veel mogelijke besmettingshaarden in contact. Wat men echter niet moet vergeten is dat dit niet meer is dan een ernstige vorm van griep. Afgelopen jaar zijn er ook meer dan 2000 mensen aan de griep gestorven en daar heb je niemand over gehoord. Dit is een nieuwe vorm van griep die nog onbekend is en daardoor moeilijker te behandelen.
Behoor je tot een risicogroep, ga het gewoon niet opzoeken en volg de standaard hygiëne regels.


Groet,

René

Centrale: Lenz LZ100
Keerlusmodule: Blücher
Bezetmelder: Blücher
Servodecoder: Illchmann
Gebruikersavatar

Modelbouwerke
Berichten: 785
Lid geworden op: 13 aug 2015 15:20
Locatie: Kalmthout

Re: CORONA

Bericht door Modelbouwerke »

Ik behoor niet tot een risicogroep.
Kom weinig in contact met andere mensen (ben een vroeg gepensioneerde), tenzij tijdens het boodschappen doen.
Met andere woorden, echt van wakker liggen doe ik (momenteel) niet.
Hygiëne een beetje in het oog houden, meer doe ik niet.


Grtz Erik.
Dinamo en iTrain 4.1.11, baan van 2,4 meter op 1 + 1 meter.
Gebruikersavatar

PietB
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 nov 2018 22:08
Locatie: Hoofddorp

Re: CORONA

Bericht door PietB »

Jan,
ik behoor wel tot de risico groep (hart en long problemen) ik heb op dit moment lichte verkoudheidsklachten, hoesten, keelpijn en loopneus.
Gelukkig (nog) geen koorts.
Maar ik ben in telefonischoverleg met mijn huisarts geweest en die heeft me gisterochtend geadviseerd om twee weken in sociale isolatie te gaan.
Wat ik meteen heb gedaan, ik kom alleen nog voor boodschappen de deur uit.

Overleg anders ook met je huisarts wat in jouw geval het beste is om te doen.

grt Piet.


Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: CORONA

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik behoor wel ivm m'n luchtwegen tot een risico groep en krijg daarom ook ieder jaar de griepprik en als de griep eerder is of er komt een andere griep dan waar de griepprik voor is en ik krijg het dan heb ik wel een probleem.

Ik kom altijd met heel veel mensen in contact mede ook omdat ik bij vrienden die buschauffeur zijn in de bus te vinden ben( ga ik zo ook weer gewoon doen, de passagiers moeten wel vanaf vandaag achter in stappen volgens breng.nl) daardoor heb ik wel een aardige weerstand inmiddels en ben ik minder vaak ziek als diverse mensen om mij heen. Als ik wel ziek word zijn m'n luchtwegen ook bijna altijd het probleem.

Ik was niet van plan me er heel veel zorgen over te gaan maken en ik ben niet van plan m'n normale bezigheden meer als strikt noodzakelijk bij te stellen. Wel ga ik geen onnodig risico lopen en zo gaat een dagje Tilburg wat op de planning stond een dagje Deventer worden.

Zoals al gezegd, er gaan ook zat mensen aan griep dood ieder jaar.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Folkert van Wijk
Berichten: 1139
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:11

Re: CORONA

Bericht door Folkert van Wijk »

Deventer is een prima stad voor een dagje uit. Of om er te wonen. ;-)

Dus welkom en geniet er van!


Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2002
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: CORONA

Bericht door Bjor »

Iedereen denkt toch weer vooral aan zichzelf (zucht....). :( En wat met uw reizigers? Wie zorgt ervoor dat Preisertjes (personeel en reizigers) altijd in hun elleboogjes hoesten en tenminste (200 : 160 =) 1,25 cm afstand houden tot elkaar? Voor je het weet is een heel doosje van € 9,95 besmet en is het uit met de pret! :cry:

O, modelspoorders: let op Uw saeck(je).

Groet, Ben
:mrgreen:


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?f=14&t=8057&hilit=Segmentenbaan
viewtopic.php?t=17541
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4627
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: CORONA

Bericht door Hoontje »

Ha Jan,

Het houdt ook hier de gemoederen bezig. Ik zit drievoudig in de risico groep... Longpatiënt, werkend als verpleegkundige en in het dorp hiernaast werd de eerste besmetting ontdekt...

Maar, jezelf niet gek laten maken, de overheidsite van het Corona virus in de gaten houden helpt. Volgens het longfonds zijn mensen met COPD en Astma relatief "veilig", als je de aanwijzingen rondom hygiëne en ziekteklachten volgt. Heb je andere (long)problemen, overleg dan met je huisarts bij angst of twijfel.
Laat je niet gek maken.

Sterkten allen in elk geval!

Groetjes

Hoontje



anne w
Berichten: 300
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:07

Re: CORONA

Bericht door anne w »

De afgelopen week ben ik, als coördinator voor het "verhuren" van de mobiele banen van de MSG/Den Bosch geconfronteerd met twee afzeggingen, de jaarlijkse tentoonstelling van de MAK/Kaarst en het Hertogpost Event in Den Bosch.

Inmiddels heeft het bestuur van de MSG/Den Bosch besloten om de club tot nader order te sluiten, motivatie: gemiddelde leeftijd is hoog, ook relatief veel andere risico-lopers en Brabant.

Ik ben zelf ook een 3-voudige risicoloper, leeftijd, hart en lage weerstand door reuma medicijnen (je wordt niet minder jong zonder gebreken)

Voorzichtig zijn, maar niet in paniek raken en vooral NIET HAMSTEREN (hoe dom kunnen mensen zijn)

Groet, Anne W


H0, Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, 3 ESU, (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28 of 27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: CORONA

Bericht door neudalhausenstadbahn »

De opendag van Modelspoorvereniging Midden Limburg 29 Maart word verschoven naar een later te bepalen datum.

Net een avondje bus gedaan, het is duidelijk rustiger als normaal en het achter instappen van de passagiers gaat een stuk vlotter als wanneer iedereen voor in moet. Er is geen kaartverkoop in de bus en zowel dat als het midden/achter instappen word op de DRIS-borden aangegeven dus veel reizigers zijn al op de hoogte. Bij enkele bussen was rood/wit lint gespannen door het gangpad t.h.v. de voorste wielkast en de bussen schijn daar nog kettingen te krijgen even als dat er stikkers aan de buitenkant gaan komen( vannacht) dat er midden en achter ingestapt dient te worden i.p.v. voor dus ik ben benieuwd morgen vroeg.

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

PietB
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 nov 2018 22:08
Locatie: Hoofddorp

Re: CORONA

Bericht door PietB »

anne w schreef: 13 mar 2020 23:23 en vooral NIET HAMSTEREN (hoe dom kunnen mensen zijn)
Precies, heb je die morons gezien in het nieuws?
Hamsteren veroordelen voor de camera en dan moet je eens in het karretje kijken.
Laten de supermarkten maar een quotum hanteren bv niet meer dan 3x het zelfde artikel per klant.

grt Piet.



TonN
Berichten: 407
Lid geworden op: 26 feb 2016 11:11

Re: CORONA

Bericht door TonN »

janiegein schreef: 13 mar 2020 16:07 hallo allemaal,

gewoon NIEUWSGIERIG.

door mijn slechte gezondheid vanwege mijn longen ben ik nu dagelijks bezig met het coronavirus.

ik behoor tenslotte wel tot de hogere risicogroep en ik maak me daar best wel zorgen om.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier mee zit. Ik ben 58, heb geen longklachten, en maak me ook al genoeg zorgen. Niet zozeer voor mezelf, maar wel voor hoeveel doden en andere ellende dit nog gaat opleveren. Om het te relativeren moet je eens naar de cijfers kijken. Het aantal besmettingen is alleen datgene wat door artsen bevestigd is. Mensen met een licht kuchje gaan niet naar een arts. Dus het aantal echte besmettingen is hoger dan gemeld. Het aantal doden is waarschijnlijk wel goed. We hebben nu 10 doden en dit zal vast nog wel oplopen. Maar 10 op de 17 miljoen is nog niet veel. Wereldwijd zijn er nu 5429 doden. Maar over de hele wereld is dat aantal niet hoog. Dat het aantal in China niet meer hard oploopt ligt dan wel weer aan de maatregelen die ze genomen hebben.
Dus mijn advies, maak je niet teveel zorgen, maar hou je aan de maatregelen, voor jezelf en anderen. Als je op plekken bent geweest, waar veel anderen zijn, handen wassen. Zorg dat je niet elke dag naar de supermarkt hoeft. Niet dat je voor 5 weken aan voorraad moet hebben, maar wel genoeg om een enkele dag over te slaan, en dan weer handen wassen.
Enne, Houten een keertje overslaan, maar ik zie dat de volgende pas in mei is. Vandaag is het goed weer dus even naar buiten en zonlicht oppakken op een rustige plek en dan weer lekker modelbouwen.

En wat mij betreft maken we het forum iets breder dan strikt voor de treintjes. We hebben tenslotte leuk contact met elkaar.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: CORONA

Bericht door janiegein »

Mannen dank jullie wel voor jullie inbreng tot zover.

ik weet dat dit verhaal niet echt in onze treintjes rubriek hoort maar het blijkt uit jullie antwoorden dat ook hier de zorg daarover breed wordt gedragen.
begrijp uit de media ook dat er delen van Nederland nog niet op de kaart staan omdat daar nog geen meldingen vandaan gekomen zijn en men zich aldaar minder zorgen zal maken maar het is en blijft een virus wat zich toch wereldwijd weet te verspreiden en in ons kleine landje zijn die stukken waar het nog niet is geconstateerd deze delen te verwaarlozen want deze afstanden zijn simpel overbrugbaar.

heb ook begrepen dat mensen die wel besmet zijn maar er gelukkig niet aan dood gaan er wel degelijk doodziek van zijn geweest.

nu is voor de rest van Nederland Brabant dan wel genoemd als de brandhaard van Nederland maar ik woon op een steenworp afstand van Utrecht die toch rap richting tweede plaats gaat.

dus zorgen maken is niet verkeerd maar dat is wel iets anders dan me gek laten maken.

maar gelukkig hebben we dit forum om onze zorgen voor zover nodig te delen met elkaar.

want het is en blijft een feit dat wij treinenjongens en meisjes één familie vormen en met familie mag en kan je je zorgen delen.

doe vooral jullie verhaal delen over hoe jullie één en ander ervaren.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3509
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein

Re: CORONA

Bericht door janiegein »

één dag verder;

de teller staat nu op 20 overleden personen. dat zijn er weer 8 erbij.

vastgestelde geïnfecteerden van 959 naar 1135 dat is een plus van 176.

de meesten komen rond Breda en Tilburg vandaan met daarvan 58 woonplaats onbekend.

ook de leeftijdsgroep waarin personen overlijden is niet meer alleen ouderen maar cijfers zeggen tussen 59 en 94 jaar.
daarbij niet allen meer met onderliggend lijden. oftewel waren nog niet ziek.

dus de zorgen worden groter, ernstiger en zeker korter op de deur.

dus ja we waren met zijn allen leuk bezig om binnen afzienbare tijd ons 3000 ste lid te mogen ontvangen maar dat wordt misschien wat lastiger als er aan de andere kant van teller mogelijk mensen uitstappen.

laat weten hoe je e.e.a. ervaart.

ik laat me nog steeds niet gek maken.
de reuma speelt hoogtij en beperkt mij in mijn bewegingen.
hoest me een slag in de rondte maar koortsvrij en tussen de perkte bewegingen en het hoesten door gewoon lekker prutsen aan de baan.

een mens moet toch ergens zijn tijd mee doorkomen en niet alleen maar al dat nare nieuws volgen.

via de mail kreeg ik ook door dat H@ns zijn activiteiten gaat beperken dus ook daar zijn de gevolgen merkbaar.

één voordeel heb ik wel en dat is dat er zeker geen 100 mensen tegelijk in mijn hobbykamer zullen zijn :mrgreen: .


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Bjor
Berichten: 2002
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: CORONA

Bericht door Bjor »

janiegein schreef: 15 mar 2020 15:08 (...) gewoon lekker prutsen aan de baan.
Juist Jan, vooral lekker bezig blijven en bij anderen uit de buurt blijven en jezelf in acht nemen.
Het is goed om het serieus te nemen, maar eens gaat het ook weer over. :)

Ben


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?f=14&t=8057&hilit=Segmentenbaan
viewtopic.php?t=17541
Gebruikersavatar

martindomburg
Elektronica/Commercieel
Berichten: 4904
Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
Locatie: Ermelo

Re: CORONA

Bericht door martindomburg »

Of het nou onzin of zinvol is allemaal. Feit is wel dat de angst regeert en we er niet meer omheen kunnen. Het gaat veel slachtoffers maken, sowieso in veel persoonlijke levens.

Ik heb een gezond bedrijfje, besta nu 5 jaar, had een volle agenda en een goed vooruitzicht. In een paar dagen tijd zie je alles onzeker worden, afspraken en opdrachten worden afgezegd, angst van het thuis zitten. Heb je straks nog wel werk, bestaat je bedrijf nog wel.....

Angst regeert, en daar doe je gewoon helemaal niks aan. Hoe nuchter je zelf ook bent, we zijn niet alleen op de wereld.

Respect voor de mensen in de zorg en de hulpverlening, die confronteren het monster elke dag. Mijn gedachten gaan uit naar de mensen die in de risicogroep zitten, die de angst hebben dat ze besmet raken.

Wij mogen er voor schuilen en hopen dat de zon weer gaat schijnen.


Stadt Schellenbach droomproject in N, testbaan voor Dinamo, OC32 & iTrain

Domburg Train Support / DTS Modelspoor / Digitale Infodagen / Modelspoorforum
Gebruikersavatar

H@Ns
Forum-Eigenaar
Berichten: 2334
Lid geworden op: 17 dec 2007 10:12
Locatie: Lochem

Re: CORONA

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Gezien hetgeen er nu allemaal voorbijkomt lijkt het ons verstandiger om komend weekend uit te stellen.
Ad en Michiel bij deze de afmelding dat er zaterdag 21 maart geen bijeenkomst is in onze winkel.
Uiteraard is en blijft onze winkel en webshop geopend zolang dit mogelijk is.

Later zullen we een nieuwe datum prikken.

groet, Hans


http://www.freebit.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
http://www.n-spoorstore.nl N-Spoor treinen en accessoires
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: CORONA

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Helder, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

brizbo
Berichten: 465
Lid geworden op: 22 nov 2012 19:42
Locatie: België-Laakdal

Re: CORONA

Bericht door brizbo »

Het is geen positief vooruitzicht maar corona is nu onder ons en zal ons leven regeren tot dat "de risicogroep" een vaccin heeft gekregen.
Dat zal ten vroegste starten in de zomer van 2021.
Of ze vinden een middel om de symptomen te onderdrukken....
Wat gaan we met de muggen deze zomer doen?
Temperatuur lijkt weinig effect te hebben op het virus.

Volgens mij zien we nog maar het topje van de ijsberg en worden de cijfers desastreus.
De economie gaat ten gronde gaan.

Ik heb geen glazen bol en zie het allemaal somber.
Iedereen word slachtoffer emotioneel en financieel.

De opwarming van de aarde en files zullen er wel bij varen.

Succes aan allen.


Fabrice
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2885
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: CORONA

Bericht door WilcoV »

China is al bijna geen risicogebied meer en andere landen in Azië gaat het al beter.
Europa is nu het middelpunt geworden en dat zal ook wel minder worden.
We gaan even een moeilijke tijd tegemoet met ons allen. Mijn zoon werkt thuis (zijn kantoor heeft alleen crisisbezetting), mijn dochter werkt vanaf morgen thuis, ik en mijn vrouw werken in een vitale sector, dus wij moeten zo lang mogelijk blijven werken maar ook daar hebben we ons te houden aan veel maatregelen om contact te vermijden (mijn vrouw is HC en ik ben Machinist en examinator machinisten).
Ben benieuwd, scholen dicht, horeca dicht, sportverenigingen activiteiten stoppen enz. Maatregelen tot 7 april verlengd even doorbijten dus.
Ik laat me niet gek maken, maar zoals anderen ook stellen, je kan simpelweg niet ontkomen aan alles wat er gebeurd.
Heel veel sterkte voor iedereen die medisch of maatschappelijk getroffen wordt, hou je taai als iedereen zich goed aan de maatregelen houd dan is het met een maandje weer voorbij.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5045
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: CORONA

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Waar ik in de huidige situatie vooral moeite mee heb zijn 2 dingen:

1; de onduidelijkheid en onzekerheid die het met zich mee brengt. Autisme en onduidelijkheid en onzekerheid is een zeer slechte combinatie. Ik heb bijna iedere wel een begeleidings/behandelingsafspraak van diverse soorten het is afwachten wat daar nu nog van doorgaat en dat zorgt voor veel spanning( het zuigt me op en ik kan me daardoor moeilijk op de modelbouw richten nu).

2; mijn sociale contacten en activiteiten zijn voor mijn heel erg belangrijk om me geestelijk in balans te houden. Een week geen vrienden zien en m'n ding niet kunnen doen overleef ik wel maar als het langer moet gaan duren dan ben ik wel bang voor wat de effecten gaan zijn( zeker als begeleidings afspraken ook zouden gaan uitvallen) en dan ben ik liever lichamelijk ziek. Ik voel me nu al meer in m'n vrijheid beperkt als psychisch goed voor me is.

Ik heb geprobeerd dit corona gezeur( in de zin dat ik hier eigenlijk geen ruimte voor in m'n hoofd heb) zover mogelijk bij m'n vandaan te houden maar nu zijn we wel op een punt dat dat niet meer lukt.

Mocht er iemand mij of mijn beleving hiervan egoïstisch vinden, wees gerust, krijg ik corona en moet er in het ziekenhuis gekozen worden tussen mij of iemand van 50 of 60 dan mogen ze die van mij helpen en mij helpen om te gaan. De gene die me echt kennen weten dat ik zo al jaren in het leven sta, de gene die er van schrikken kennen me niet goed genoeg. Waarom ik er zo in sta ga ik niet op forums toelichten, wel vind ik het belangrijk dit gewoon te kunnen benoemen en daar is het nu wel de tijd voor.

Ik hoop dat alles weer heel snel normaal, groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Gebruikersavatar

Frank_N
Berichten: 912
Lid geworden op: 30 jan 2012 00:14

Re: CORONA

Bericht door Frank_N »

Ik leef met je mee, Michiel.... Jij bent ook beslist niet de enige die zo in het leven staat.....
(ik had van mezelf nooit verwacht om op een modelspoorforum zo'n bericht zou plaatsen :cry: )


Groet van Frank
Gebruikersavatar

brendo
Berichten: 494
Lid geworden op: 09 mei 2013 09:59
Locatie: Hengelo

Re: CORONA

Bericht door brendo »

Beste modelspoorders,

We moeten ons zorgen maken maar ook goed luisteren naar de adviezen. Voor veel mensen is dit laatste een probleem en gaan voor eigen parochie. Kijk wat er gebeurd in supermarkten, terassen en uitgaansgelegenheden. (gelukkig zijn de laatste 2 punten vandaag aangepakt!)

Wij hebben een hobby waarvoor je binnen mag blijven. Probeer hier lekker mee bezig zijn en laat je niet gek maken. Iedereen wordt geraakt door dit virus en we zullen zien waar dit ons brengt.

Ik wens dan ook iedereen veel gezondheid toe en leef daarbij extra mee met de mensen op dit forum welke door hun gezondheid het nu zwaarder hebben. Luister naar de dagelijkse updates en blijf realistisch.



TonN
Berichten: 407
Lid geworden op: 26 feb 2016 11:11

Re: CORONA

Bericht door TonN »

Weet je wat het mooie is van dit forum? ...
Alles moet dicht, behalve het N-Spoorforum.


Plaats reactie