Lukas

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
lukas2

Lukas

Bericht door lukas2 »

Dag forummers,

Ik lees al een aantal maanden mee op het forum. Met veel enthousiasme kijk ik kwijlend naar al die mooie grote banen die jullie aan het realiseren zijn.

Ik zal me nu toch eens voorstellen.
Ik ben Lukas, 20 jaar, kom uit Ermelo en woon en studeer momenteel in Rotterdam.
Ik heb een treinbaan in Ermelo gehad, mee begonnen toen ik 12 was, en mijn vader deed alle electronica. Inmiddels heb ik deze baan aan mijn ouders verkocht, omdat het nauwelijks te doen is om deze mee te nemen, en daarnaast mijn ouders het ook hartstikke leuk vinden om een baan te hebben, maar niet zo snel aan een compleet nieuwe zullen beginnen.

Wel heb ik zelf al een aardige collectie, waaronder bijvoorbeeld een Koploper, 2x 6400 (geel/grijs en Railon rood), 1600 loc (Rotterdam natuurlijk, 1657 8-) ), 1800 loc, 5 stoomlocs van voornamelijk Arnold (heb het idee om een stoomlocmuseum op mijn latere baan te maken).
Daarnaast heb ik 2x BR101 (Roco en Fleischmann), 1x BR 145 (DB Cargo, Fleischmann).
Ook natuurlijk allerlei verschillende rijtuigen, zoals 3x IC+, 3x ICK, in totaal 7 Duitse rood/witte IC rijtuigen incl. stuurstand.
En ook natuurlijk een hele zooi wagons, zoals 5 verschillende VAM's, een aantal ketelwagonnetjes, lageboordwagons etc.

In principe heb ik dus tijdperk 5 gekozen met Nederlands en Duits materieel, ik denk erover om later een soort grens te symboliseren.

Foto's heb ik hier even niet, maar kan ik zeker nog toevoegen, als jullie dat leuk vinden!

Lukas.

Gert

Re: Lukas

Bericht door Gert »

Welkom Lucas,
In de n modelspoor wereld...
Veel plezier..
Gert

Onderwerp starter
lukas2

Bericht door lukas2 »

Haha, dankje!

Ach, in de N-spoorwereld draai ik dus al zo'n 8 jaar mee, maar ik ben wel nog redelijk nieuw op dit forum ja! :D

henry

Bericht door henry »

welkom op het forum lukas, als je in ermelo bent rij dan een stukje door, ik woon in apeldoorn

groetjes henry

Onderwerp starter
lukas2

Bericht door lukas2 »

Wil ik best eens doen! Helaas in de treinverbinding Ermelo-Apeldoorn waardeloos, maar als je het leuk vind wil ik best eens bij jou komen kijken; ben wel benieuwd naar je digitale systeem waar je laatst mee begonnen bent (Dinamo toch, dacht ik?), en naar je baan sowieso!

Jos

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Lukas :D

Groetjes,
Jos

Marcel

Bericht door Marcel »

Welkom hier en veel bouwplezier.

Plaats reactie