Beste,
Ik heb een Fleischmann lok waarbij, denk ik de motor vervangen moet worden.
Fleischmann nummer 781290
De lok is net drie jaar oud, vanuit fabriek uitgevoerd met een decoder.
Lok rijd erg langzaam en maakt zoemend geluid ook wordt de motor erg heet.
Lampjes branden gewoon.
Mijn vraag is, wie kent iemand die dit kan doen voor mij?
Alvast bedankt,
Erwin
Gezocht iemand die motor kan vervangen van Fleischmann
Re: Gezocht iemand die motor kan vervangen van Fleischmann
Hoi Erwin,
Zit eerder te denken aan een schoonmaakbeurt. Waar woon je ongeveer?
Zit eerder te denken aan een schoonmaakbeurt. Waar woon je ongeveer?
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
-
Hoy Rob
Misschien kan Dts je helpen die zitten in Ermelo
Mvg Ron
Misschien kan Dts je helpen die zitten in Ermelo
Mvg Ron
Hoi,
Ermelo is inderdaad dichtbij, alleen hebben ze een stop op nieuwe aanmeldingen voor reparatie ivm lange wachttijden.
Dus mocht iemand mij kunnen helpen dan hoor ik het graag, uiteraard tegen betaling.
Mvg
Erwin
Ermelo is inderdaad dichtbij, alleen hebben ze een stop op nieuwe aanmeldingen voor reparatie ivm lange wachttijden.
Dus mocht iemand mij kunnen helpen dan hoor ik het graag, uiteraard tegen betaling.
Mvg
Erwin
Erwin,
Je hebt een pb
Je hebt een pb
Met groet Rob