Ik zeg met opzet kunst- en vliegwerk want hoewel presentabel, was het bij lange na niet wat we zelf voor ogen hadden. Zo reden we met een handmatig bediende Intellibox. En ja, dat is digitaal, maar niet wat we wilden automatisch met Dinamo en (toen nog) RocRail. De afgelopen jaren hebben we er steeds op ons gemakje aan gewerkt, geen stress, het is hobby en hobby moet vooral leuk zijn. Want dat hebben we wel geleerd, aan een wedstrijd meedoen is leuk, maar geeft toch (te veel) stress om alles af te krijgen. Stress willen we perse niet meer.
Inmiddels zijn we een heel stuk verder, is er een (hele) hoop veranderd en spelen we met de gedachte om in december 2025 acte de présence te geven in Zutphen (is niet zeker, we willen onszelf geen druk opleggen). Een klein beursje, maar zo vlak voor de kerst altijd erg gezellig (mijn mening). Al ons gepruts staat op onze facebook pagina, maar omdat niet iedereen daar rondloopt leek het mij wel leuk hier ook een en ander te plaatsen. Ons motto: scenery is belangrijk waarbij zo veel mogelijk zelf gemaakt is, geen bouwpakketten of kant en klaar spul, behalve strooisels e.d.
De bedoeling is om geen hele verhalen te schrijven maar vooral plaatjes te tonen. Dat wordt voor mij nog een uitdaging.

-Wordt vervolgd-
Kleine teaser: