Nog nooit meegemaakt. Maar om een of andere reden zit er altijd een plakker op de envelop waarop staat "Gift"...evo schreef:Als je spullen uit China bestelt, komen er dan niet een hoop douane/invoer kosten bij?

Nog nooit meegemaakt. Maar om een of andere reden zit er altijd een plakker op de envelop waarop staat "Gift"...evo schreef:Als je spullen uit China bestelt, komen er dan niet een hoop douane/invoer kosten bij?
20 servo's bestelt op 7 mei bij de chinezen. Vandaag aangetekend ontvangen.Michiel schreef:Mijn ervaring, ook met chinezen: 6 maanden onderweg, en na veel schrijven en aandringen toch aankomen. Ondertussen uitbranders van de eBay commissie en een hoop ellende.Voor hetzelfde geld heb je niets. Bij gebruik blijkt de onmiddelijke uitval door defect bij levering boven de 20% te liggen. Ik blijf tegenwoordig gezellig in Europa shoppen. Nooit last gehad.shoven schreef:Op eBay, er zitten daar wat Chinezen die elektronica voor een habbekrats verkopen, deze bijvoorbeeld. Het duurt even, maar ze worden dan ook gratis verzonden.
Even zoeken op 'servo' en je hebt er zo een paar.
Ha Stevenshoven schreef:Een simpele manier om servo's te monteren is een aluminium hoekprofiel te gebruiken. Zaag een stuk af. Zaag daaruit een gat voor het draaiende deel waar de arm op gaat. Boor 4 schroefgaatjes, 2 om onder de baan te monteren en 2 om de servo vast te zetten. Stukje verenstaal buigen (dat is even pielen om het goed te krijgen) om de servo aan te sturen en dat aan de arm monteren. Alles vastzetten, op zijn plek monteren en klaar is Klara.
Kijk even met de zoekfunctie rick, al je vragen zijn in de draadjes op dit forum al eens aan bod gekomen.ns1200 schreef:HELLLLLLLP. Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.
Steven bedankt voor de foto. nog een vraag heb je de veerstaal bij de wissel in de door peco voor gemaakte gaatje of heb je hem in het midden geplaatst? Maakt het wat uit of je dat in het linker of rechter gat doet?
Zal maar eens wat gaatjes boren voor ik de wissels vast zet.
Weet je ook hoe je een siccor wissel aansluit.
waar zijn die kabouters die altijd alles deden toen we klein waren, kon ik nu wel gebruiken.
rick