Volgens mij ben ik al een tijdje ingeschreven hier (2009) maar ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld

Mijn naam is Paul, ik woon in Delft. Ik ben 27 jaar en al 12 jaar lid van de Delftse Modelbouwvereniging (gevestigd in Den Haag) en sinds 3 jaar ook penningmeester van die club. Ik heb werktuigbouwkunde gestudeerd en ben nu productie engineer in de baggerindustrie (denk aan het opspuiten van het palm eiland in dubai en de aanleg van de maasvlakte 2).
Door mijn studie en interesse voor techniek heb ik aardig wat ervaring opgedaan met het technische aspect van de modelspoorbaan. Toch ben ik nog niet aan digitaal begonnen

Ik ben al jaren bezig met het bouwen van een groot module station (zie mijn berichten). Echter kom ik er niet altijd aan toe omdat ook andere verenigingsmodules aandacht nodig hebben. Als het station ooit af is wil ik het opzolder gaan zetten met wat helixen er omheen. Voorlopig is het nog niet zover.

Ik spaar vooral NS, maar ik heb ook wat duitse stoomlocs en wat moderne locs van particuliere vervoerders die in Nederland rijden. Wat ik leuk vind is dat niet alles te koop is in N van de NS. Dan moet je zelf gaan bouwen of geduld hebben tot je eens een leuk ths locje vind voor niet al te veel geld.

Zelf bouwen doe ik dus ook welleens maar dat kost veel tijd. Een mooi voorbeeld is de ssp110sw in N die ik heb getekend en geprint in 3d. Deze verkoop ik niet, het leuke vind ik dat het uniek blijft en mensen het kunnen bewonderen op een beursje.
Ik heb ooit mijn afstuderen gedaan bij VolkerRail (CO2 reductie bij ballast afwerk machine) dus daar probeer ik ook het een en ander in N van te maken zoals een kraan van kibri, niet helemaal de juiste maar het lijkt toch aardig.

Verder hoop ik dat iedereen met plezier mijn modelspoorwerk kan bekijken op dit forum.
Ik hou jullie graag op de hoogte!
groeten,
Paul_DMV