voorstellen de n spoorder

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
de nspoorder

voorstellen de n spoorder

Bericht door de nspoorder »

hallo trein liefhebbers
mag ik mij even voor stellen ,mijn gebruikers naam is de nspoorder.
de reden waarom ik mij hier heb inlog is omdat ik mijn zoon een Japanse baan gaan bouwen met uitsluitend Japanse treinen van merk kato natuurlijk in n schaal ,ik heb vroeger een grote modelbaan gehad ,maar wegens verhuis en tijdsgebrek heb ik helaas alles verkocht heb er nu nog spijt van.
daarom gaan we nu terug van start met de bouw van een een grote treinbaan.
wat de bouw van een grote treinbaan betreft ,ik heb ervaring met het bouwen van een grote baan , ik weet
wel degelijk wat daar allemaal bij komt kijken.
de planning is bijna rond, we gaan digital rijden daarom zouden nog wat kunnen gebruiken wat de digitale besturing betreft via pc, vermits het een grote baan gaat worden.
ik hoop dat indien ik vragen heb in verband met digital rijden dat iemand daarover inlichtingen kan geven.

alvorens al bedankt treintrein liefhebbers

groetjes,

de n spoorder

Jos

Re: voorstellen de n spoorder

Bericht door Jos »

Welkom naamloze.

Groetjes,
Jos

richard7877

Bericht door richard7877 »

welkom hier op het forum.

Groeten Richard

http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft

Zaunkönigs Bahn

Bericht door Zaunkönigs Bahn »

Welkom, nog even wat over Kato, ik kreeg te horen dat reserve onderdelen een groot probleem zijn. In de aankoop beslissing kon ik kiezen uit BR18 van Arnold, Minitrix en Kato. Ik heb gekozen voor Minitrix omdat daar een betere garantie is voor onderdelen. Alleen als je voor Japans gaat ontkom je er haast niet aan om voor Kato te kiezen. Vond overigens de melding wel vreemd omdat je op de site van Kato veel terug kunt vinden, maar ja, Japan Nederland zou wel eens het verhaal kunnen worden van een container per jaar. Is die zending net geweest, dan mag je een jaar wachten. Je zou kunnen opteren om voor enkele modellen een reserve model te kopen als onderdelen leverancier, het is wel duurder dan.

Krab

Bericht door Krab »

Welkom ? op het N - forum .
Maar een gewone voornaam vinden wij hier prettiger :mrgreen:

mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Plaats reactie