nieuwe digitale modelbaan schaal n
-
Onderwerp starter - Berichten: 46
nieuwe digitale modelbaan schaal n
hallo,
mijn gebruikersnaam is de n spoorder ,ik heb mij ingelogd ,omdat ik en mijn zoon een nieuwe treiinmodelbaan gaan bouwen de planning is bijna rond
ik heb vroeger een grote marklinbaan gehad schaal ho.
daar we nu een grote baan gaan bouwen in schaal n en digital kunnen we wel wat tips gebruiken.
het zal een Japanse baan worden met uitsluitend, Japanse treinstellen van kato.
we hebben al veel informatie via internet opgezocht wat betreft digital rijden pc programma van koploper.
we zouden daarom via deze forum ook nog tips kunnen gebruiken.
alvast al bedankt daarvoor
de N spoorder
,
mijn gebruikersnaam is de n spoorder ,ik heb mij ingelogd ,omdat ik en mijn zoon een nieuwe treiinmodelbaan gaan bouwen de planning is bijna rond
ik heb vroeger een grote marklinbaan gehad schaal ho.
daar we nu een grote baan gaan bouwen in schaal n en digital kunnen we wel wat tips gebruiken.
het zal een Japanse baan worden met uitsluitend, Japanse treinstellen van kato.
we hebben al veel informatie via internet opgezocht wat betreft digital rijden pc programma van koploper.
we zouden daarom via deze forum ook nog tips kunnen gebruiken.
alvast al bedankt daarvoor
de N spoorder
,
Re: nieuwe digitale modelbaan schaal n
Welkom nspoorder op het n-spoorforum.
Kato is niet verkeerd.
Kato is niet verkeerd.

gr michel
-
Welkom N - spoorder op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Welkom hier op het forum!
Groeten Richard
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Welkom!
Heb je ook een echte naam? Dat maakt het wat persoonlijker. (en de kans dat ik reageer groter
)
Heb je ook een echte naam? Dat maakt het wat persoonlijker. (en de kans dat ik reageer groter

Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Welkom naamloze.......... Pa & zoon,
Veel plezier op dit forum en tijdens de bouw.
Veel plezier op dit forum en tijdens de bouw.
Welkom ?
JAPANSE BAAN IS NIET ALLERDAAGS .
Groeten erik
JAPANSE BAAN IS NIET ALLERDAAGS .
Groeten erik
Laatst gewijzigd door erik op 28 jan 2013 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Erik
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
En nog een laat 'Welkom!' van mij. Leuk, weer een vader & zoon team erbij!
Succes,
Bart
Succes,
Bart
-
Onderwerp starter - Berichten: 46
Hallo bart,
iK heb de foto's van uw baan bekeken ziet er goed uit, trouwens de onderbouw ook ,het word vast een mooije baan.
Ik en mijn zoon moeten nog van start gaan met de bouw van onze grote Japanse baan, de planning is bijna rond ,er komt veel opzoekwerk bij kijken, vermits we het station van Tokyo en dat van KYOTO zo goed als mogelijk na te bouwen.Er komen 2 steden Tokyo en Kyoto tussen die steden komt er een luchthaven, en onder de luchthaven komt er een schaduwstation. De grote van de baan word 5.5 m links op4m 5.5mrechts in U vorm.
Ik heb ervaring met het bouwen van zo grote baan omdat ik vroeger ook een grote baan heb gehad. De besturing word digitaal via pc met programma van koploper ,mijn zoon is op dat gebied een expert met pc en al wat daar bij hoort ,zo ook wat het progammma van koploper betreft we hebben daarvoor al vele inlichtingen over gekregen via forums en dergelijke.
Ik wens u nog veel succes met de bouw van u baan.
Groeten De N Spoorder
iK heb de foto's van uw baan bekeken ziet er goed uit, trouwens de onderbouw ook ,het word vast een mooije baan.
Ik en mijn zoon moeten nog van start gaan met de bouw van onze grote Japanse baan, de planning is bijna rond ,er komt veel opzoekwerk bij kijken, vermits we het station van Tokyo en dat van KYOTO zo goed als mogelijk na te bouwen.Er komen 2 steden Tokyo en Kyoto tussen die steden komt er een luchthaven, en onder de luchthaven komt er een schaduwstation. De grote van de baan word 5.5 m links op4m 5.5mrechts in U vorm.
Ik heb ervaring met het bouwen van zo grote baan omdat ik vroeger ook een grote baan heb gehad. De besturing word digitaal via pc met programma van koploper ,mijn zoon is op dat gebied een expert met pc en al wat daar bij hoort ,zo ook wat het progammma van koploper betreft we hebben daarvoor al vele inlichtingen over gekregen via forums en dergelijke.
Ik wens u nog veel succes met de bouw van u baan.
Groeten De N Spoorder