Sucses Mannen

Martin de Deugd
Hallo Martin.Hookies schreef:maar dat punt 6.10 toch echt het probleem was. En ja hoor, hier zat geen isolatieplasticje tussen de railstaven, waardoor er contact was met een niet-gedetecteerd deel en dus meteen alle niet-gedetecteerde delen melding op 6.10 gaven. Maar goed, dit probleem is ook weer uit de wereld.
Mvg,
Martin
Martin, als je mijn post goed leest, zie je meteen hoe ik er achter ben gekomen.Hookies schreef:Een voor één alle bezetmelders weer geïnstalleerd en alle punten nagelopen. Enfin, twee netwerkkabels kon ik wegdoen, maar toen deden alle melders het weer. Op bezetmelder 6 na. Hier gaf punt 10 wat problemen. Als ik in het deel van melder 5 reed, lichtte 6.10 ook op, tenzij ik in een bezetmeldsectie zat. Met wat logisch beredeneren kwam ik er achter dat er niks mis was met de bezetmelddecoder en de netwerkkabel, maar dat punt 6.10 toch echt het probleem was. En ja hoor, hier zat geen isolatieplasticje tussen de railstaven, waardoor er contact was met een niet-gedetecteerd deel en dus meteen alle niet-gedetecteerde delen melding op 6.10 gaven.