Dat van cv53 klopt en is normaal

Kijk, dit moet je nou gewoon niet doen. Zo jammer weer, en je was zo goed bezig.Willempie schreef: Blijft een lastige materie vooral als je de theorie nog niet helemaal begrijpt.
Was dat dan aan jouw gericht? Volgens mij was ik even met Martin in discussie.nspoorkees schreef:Kijk, dit moet je nou gewoon niet doen. Zo jammer weer, en je was zo goed bezig.Willempie schreef: Blijft een lastige materie vooral als je de theorie nog niet helemaal begrijpt.
Hierbij het resultaat van de DH12A in een NS 2297 (bruin) met 15Vdc baanspanning op de DR5000 met iTrain 4.nspoorkees schreef:Dan zal ik het verkeerd opgevat hebben.
De esu geeft inmiddels een keurige lineaire grafiek (zonder cv67-94) en de lok rijd mooi gelijkmatig, en kan ook aardig kruipen, al gaat dat nog niet helemaal supersoepel, maar bij optrekken en afremmen merk je dat verder niet.
Die D&H moet ook gewoon recht te krijgen zijn; het antwoord ligt in de settings voor de lastregeling. @martin, gebruik je andere settings dan de presets? Zo ja, welke?