Kijk hier eens naar:
https://www.youtube.com/watch?v=8TT0tzs9ebw
Die baan past met gemak in de ruimte die jij hebt. En er staat heel veel. En dat kan vooral door de beperking die hij zich opgelegd heeft. Vooral niet teveel rails.
Banen met tunnels geven ook voordelen. Er wordt soms gerangeerd in de tunnel. Dus een deel van je wissels kunnen daarin, waardoor je station langer kan. Dat riviertje moet je wat omleiden naar links, zo dicht mogelijk naar de tunnel ingang. Misschien moet je je afvragen of die rivier niet heel erg in de weg zit.
De lus om het station zou ik weghalen. Die zit je in de weg.
Helemaal links onder heb je ook nog een ruimte. Is dat geen plek voor een goederen station? Dan heb je aan de ene kant het pasagiers gedeelte en aan de overkant de goederenafhandeling. Dat onderste perron lijkt me overkill.
Om het geheel speelser te krijgen zou je de perron sporen in een lichte boog kunnen leggen. Hou je iets meer ruimte linksonder. Niet teveel, want dan zie je kieren tussen de wagens.
Een paar ideetjes. Probeer de meters rails te beperken. Maar luister niet naar mij. Ik ben de laatste die iemand mag vertellen dat ie teveel rails op de baan heeft.