DAFjes met 'gebreken', Rijkswaterstaat botsauto's en meer...

Heeft u iets te verkopen of zoekt u juist iets. Plaats hier uw advertentie.

Onderwerp starter
Hoontje
Moderator

DAFjes met 'gebreken', Rijkswaterstaat botsauto's en meer...

Bericht door Hoontje » 22 mar 2020 17:35

Hallo allemaal,

Zoals velen inmiddels weten, heb ik mijn 3D hobby ook bedrijfsmatig opgepakt, meer lees je daarover in dit draadje.

Maar voordat het zover was, heb ik veel getest. En doe dat nog altijd. Voordat ik een model aanbied zijn er gemiddeld 3 prints aan vooraf gegaan. De eerste zijn nooit verkoopbaar, maar ik heb er nu dus ook een aantal die op zich wél op een modelbaan zouden kunnen, maar die niet in de 'gewone verkoop' mee kunnen.
Vaak zijn er details net niet goed geprint, of zijn spiegels afgebroken.
Ook zijn sommige modellen van een verflaag voorzien. Deze is met thinner of wasbenzine en een tandenborstel weer te verwijderen. Maar dan heb ik zelf veel te veel modellen ;)

Bij de DAF bakwagen met laadklep zijn vaak de achterlichten niet goed meegeprint in het begin door verkeerde instellingen. Niet goed voor bestellingen, maar wellicht leuk voor de vele handige knutselaars onder ons?!

Afbeelding

Een berg afgekeurde DAF's met dus de verkeerde of kapotte achterlichten...

Afbeelding

Duidelijk te zien zijn de beschadigde achterzijdes. Het wit is aanslag van het oplosmiddel om de print te reinigen, dat is gewoon overschilderbaar. Het gaat hier om de beschadigde vierkanten onder de laadklep.

Afbeelding

Aan de voorkant is weinig tot niets mis met deze modellen...

Afbeelding

De andere showmodellen en 'eerste prints'. Hier is optisch weinig mis mee, alleen dus soms verf aangebracht, spiegels afgebroken of details mis geprint.

Omdat ze hier anders in de kliko verdwijnen, bied ik eenmalig deze modellen aan voor € 5,-per stuk , exclusief verzending. Dit geldt voor alle onderstaande modellen;

0 stuks DAF bakwagens met laadklep (6 stuks gereserveerd)
5 Rijkswaterstaat voertuigen (afgebroken spiegels + geverfd voor foto)
2 Rijkswaterstaat voertuigen met bord omhoog (beiden afgebroken spiegels + geverfd in grondverf voor foto)
4 ambulances (geverfd voor foto's)
2 Prorail voertuigen zonder containers (draaitafel kraan te klein geprint, blauwe lampen geverfd en witte grondverf)

Reacties via PB of mailen naar info@hoontje.nl

Tot zover,

Groetjes,

Hoontje

Plaats reactie