een paar jaar verder
een paar jaar verder
Zo zijn tot nu toe het station ed. wat verder af
- Bijlagen
-
- tractor.JPG (88.43 KiB) 13272 keer bekeken
-
- trabant.jpg (101.42 KiB) 13272 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ron op 23 mar 2010 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik rommel maar wat aan!
-
Re: een paar jaar verder
Wooow Ron, ziet er mooi en gelikt uit
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Rob,
Bedankt voor het compliment, leuk om te lezen.
Normaal kijkt alleen mijn vrouw erna en die vindt dat allemaal zo,zo.
Hier nog wat van mijn perron
Hier nog wat van mijn perron
Laatst gewijzigd door Ron op 26 mar 2010 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik rommel maar wat aan!
leuke foto's.
kun je wat meer van de gehele baan laten zien.
groetjes henry
kun je wat meer van de gehele baan laten zien.
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
ik zie dat je in een ander draadje ook bezig bent, kun je mischien alles in 1 draadje doen
groetjes henry
groetjes henry
heel erg mooi zeg maar wat voor varkens heb je? die hebben zwarte strepen.
Groeten Chris
Sorry Henry,
Beginners foutje. verwijdering van het ene draadje schijnt niet meer mogelijk te zijn als een andere gebruiker geantwoordt heeft. Vandaar dan maar 2.
Kon wel de foto's omzetten
Gr. Ron.
Beginners foutje. verwijdering van het ene draadje schijnt niet meer mogelijk te zijn als een andere gebruiker geantwoordt heeft. Vandaar dan maar 2.
Kon wel de foto's omzetten
Gr. Ron.
Laatst gewijzigd door Ron op 13 okt 2010 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik rommel maar wat aan!
geen probleem hoor ron, heb jij toevallig nog een dynamo voor een opel kadet type a
ziet er allemaal perfect uit leuk om weer iets nieuws te mogen begroeten
groetjes henry
ziet er allemaal perfect uit leuk om weer iets nieuws te mogen begroeten
groetjes henry
-
Dat ziet er goed uit zeg.
Ron ik zit op de bank met een beker gevuld met popcorn dus ik zal zeggen laat de foto’s maar komen.
Gr Wim
Ron ik zit op de bank met een beker gevuld met popcorn dus ik zal zeggen laat de foto’s maar komen.
Gr Wim
he wim zo krijg je de baan nooit af he
groetjes henry
groetjes henry
-
Ron,
je kleed je baan heel leuk aan. De hele depot-wijk ziet er echt goed uit, met oog voor detail. Ik sta ook te popelen voor het vervolg van de reportage.
groetjes,
je kleed je baan heel leuk aan. De hele depot-wijk ziet er echt goed uit, met oog voor detail. Ik sta ook te popelen voor het vervolg van de reportage.
groetjes,
Toppie hoor,heel mooi allemaal,ja die foto's zijn echt de moeite waard om te bekijken.
Ga vooral door zo.
Ga vooral door zo.
Mvg Marcel
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Ik ben op dit moment bezig met de opbouw van mijn dorp (kleine stad) en een perron voor de postrijtuigen.
In de loop van de week zet ik hier een paar foto's van op de site.
groeten, Ron.
In de loop van de week zet ik hier een paar foto's van op de site.
groeten, Ron.
Ik rommel maar wat aan!
He Ron,
Dat ziet er echt super uit! Kan je misschien uitleggen hoe je het perron hebt gemaakt? Volgens mij is dat geen standaard faller perron. In het station op mijn baan zit een flauwe bocht, wellicht heb jij daar een goede methode voor.
Groet, Jeroen
Dat ziet er echt super uit! Kan je misschien uitleggen hoe je het perron hebt gemaakt? Volgens mij is dat geen standaard faller perron. In het station op mijn baan zit een flauwe bocht, wellicht heb jij daar een goede methode voor.
Groet, Jeroen
Hallo Jeroen,
Ik heb het perron met latjes van 6 mm. breed en 2 mm. dik gemaakt. deze heb ik kops op elkaar geplakt zodat je een L vorm krijgt. de L heb ik opgevuld met stroken schuim steentjes motief.
Als de L vormen gereed zijn leg je deze naast je rail en pin je hem vast met naalden of punaises . Nu kan je met je breedste lok passen en als deze goed kan rijden plak je het geheel vast met houtlijm.
De tussenliggende ruimte vul je op met een vulpasta. Laten drogen en je hebt je perron, deze kan je dan zo lang maken als je wilt. Omdat de latjes zo dun zijn kan je deze met je rail meebuigen.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groeten Ron.
Ik heb het perron met latjes van 6 mm. breed en 2 mm. dik gemaakt. deze heb ik kops op elkaar geplakt zodat je een L vorm krijgt. de L heb ik opgevuld met stroken schuim steentjes motief.
Als de L vormen gereed zijn leg je deze naast je rail en pin je hem vast met naalden of punaises . Nu kan je met je breedste lok passen en als deze goed kan rijden plak je het geheel vast met houtlijm.
De tussenliggende ruimte vul je op met een vulpasta. Laten drogen en je hebt je perron, deze kan je dan zo lang maken als je wilt. Omdat de latjes zo dun zijn kan je deze met je rail meebuigen.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groeten Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Ron,
Dank voor de uitleg! Dit is zeker een goede optie. Waar heb jij die dunne latjes vandaan gehaald? evt bij de bouwmarkt ofzo?
Mvg, Jeroen
Dank voor de uitleg! Dit is zeker een goede optie. Waar heb jij die dunne latjes vandaan gehaald? evt bij de bouwmarkt ofzo?
Mvg, Jeroen
Jeroen,
Bij de modelbouw winkel. Ze zijn ook te snijden uit balsahout.
Maar je kan ook uit 8mm. multieplex (station) of 10 mm. (laadperron) iets figuurzagen zoals in dit voorbeeld
groeten, Ron.
Bij de modelbouw winkel. Ze zijn ook te snijden uit balsahout.
Maar je kan ook uit 8mm. multieplex (station) of 10 mm. (laadperron) iets figuurzagen zoals in dit voorbeeld
groeten, Ron.
Laatst gewijzigd door Ron op 26 mar 2010 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik rommel maar wat aan!
[quote="Ron"]Rob,
quote]
Hoe herkenbaar!
Mijn vrouw vind het ook maar zo, zo ...
(nu het rijdt wordt ze wat enthousiaster, maar ze is vooral benieuwd wat ik ga doen als het straks helemaal klaar is (de hele tijd naar de treintjes kijken?!?)).
quote]
Hoe herkenbaar!
Mijn vrouw vind het ook maar zo, zo ...
(nu het rijdt wordt ze wat enthousiaster, maar ze is vooral benieuwd wat ik ga doen als het straks helemaal klaar is (de hele tijd naar de treintjes kijken?!?)).
Laatst gewijzigd door william op 24 mar 2010 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Wel leuk dat ze denkt dat je er echt ooit klaar mee bent
In mijn beleving blijf je altijd bezig (Vind ik ook het leukste er aan)
Rory
(n-spoor website met project volgt)
(n-spoor website met project volgt)
Vind ik ook, net als dat je - ook in mijn beleving - er nooit mee klaar bent.Thrilly schreef:Wel leuk dat ze denkt dat je er echt ooit klaar mee bent
Geprobeerd uit te leggen dat er altijd wel dingen zijn voor verbetering/verandering, maar dat 'wil er nog niet in'.
william schreef:Vind ik ook, net als dat je - ook in mijn beleving - er nooit mee klaar bent.Thrilly schreef:Wel leuk dat ze denkt dat je er echt ooit klaar mee bent
Geprobeerd uit te leggen dat er altijd wel dingen zijn voor verbetering/verandering, maar dat 'wil er nog niet in'.
Ik heb zelfs een eigen stofzuiger gekocht en ben nu helemaal "self supporting". Heerlijk zo'n eigen zolder.
Ik rommel maar wat aan!
Toevallig deze 'stofzuiger'? (heb ik namelijk ook pas besteld, maar moet hem alleen nog even op gaan halen).
Groet,
William
Die heb ik ook(prima ding trouwens) maar ook eentje om de rest van de zolder stofvrij te houden. Vroeger miste ik weleens wat kleine dingetjes, maar nu ik het zelf doe is dat geen probleem meer.william schreef:
Toevallig deze 'stofzuiger'? (heb ik namelijk ook pas besteld, maar moet hem alleen nog even op gaan halen).
Groet,
William
Ik rommel maar wat aan!