z21

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Wouter
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 dec 2021 18:40

z21

Bericht door Wouter »

Hallo Forum leden,
Ik heb via mijn Multi maus mijn locomotieven ge nummert via de muis kan ik mijn locs laten rijden, maar ik bestuur mijn locs met mijn I pad nou werd mij verteld dat als ik de besturing met de I pad wou doen de ingestelde nummers automatisch in de besturing van de I pad zou komen maar niets is minder waar.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ik vindt besturing via I pad makkelijker.
Mvg Wouter.



Victor
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2014 22:30
Locatie: Vlissingen

Re: z21

Bericht door Victor »

Als je in de z21 app kiest voor “Railed Vehicle Settigns” (links bovenin) dan krijg je daar een lijst van voertuigen.

Daar kun je met het plus-teken verschillende voertuigen toevoegen, waaronder een locomotief. Als je die toevoegt dan kun je I de middelste kolom allerlei info toevoegen, waaronder een adres. Dit adres moet hetzelfde zijn als het adres dat je in je Multimaus hebt ingevoerd.

In de rechterkolom kun je nog allerlei functies toevoegen zoals verlichting.

Succes.



Onderwerp starter
Wouter
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 dec 2021 18:40

Re: z21

Bericht door Wouter »

Hallo Victor,
Bedankt voor het antwoord ga hier mee bezig zal mij benieuwen want ik ben een digibeet maar oefening baard kunst bedank mvg Wouter



FidOo
Berichten: 5659
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: z21

Bericht door FidOo »

Wouter. Als ik een nieuwe lok aanmaak op de manier zoals Victor omschrijft en ik vul het adres in vraagt de app of deze geprogrammeerd moet worden. Als je dat dan doet dan vraagt hij bij mij of dit via het hoofdspoor of programmeerspoor wil.
Daarna zou de lok dus automatisch het adres moeten hebben waarmee je de lok hebt aangemaakt.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
Wouter
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 dec 2021 18:40

Re: z21

Bericht door Wouter »

hallo Joost,
Sorry maar ik wilde jou niet lastig vallen ik vraag al zo veel van jou dus ik denk zet het maar op het forum maar als nog bedankt voor je antwoord.
Mvg Wouter.


Plaats reactie