Ervaringen met de class 08 lokomotief van graham farish

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
edwardsjethro
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2024 10:25

Ervaringen met de class 08 lokomotief van graham farish

Bericht door edwardsjethro »

Aangezien ik overweeg een class 08 van graham farish te kopen een vraag,Heeft iemand hier zo een Class 08 gekocht van de laatste batch van 2023?en wat zijn je ervaringen met deze lokjes?rijdt het een beetje?Ik vraag dit omdat het nogal een prijzig lokje is en ik mezelf wil behoeden voor een eventuele miskoop.


Gebruikersavatar

Sibbesuisje
Berichten: 651
Lid geworden op: 16 feb 2018 08:09
Locatie: Den Haag

Re: Ervaringen met de class 08 lokomotief van graham farish

Bericht door Sibbesuisje »

Ik had er 2 gekocht. Het zijn leuke lokjes met mooi geluid en ze rijden zeer netjes. Op de sound versie zitten overigens geen lichten. Ik had er ooit eens een filmpje van op you tube gezet:



Met vriendelijke groet,
Sander

NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Gebruikersavatar

neudalhausenstadbahn
Berichten: 5084
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:57
Locatie: Arnheim(Niederlande)

Re: Ervaringen met de class 08 lokomotief van graham farish

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Dat vraagd echt om een subwoofer onder de baan ter ondersteuning want dan komt het geluid echt tot z'n recht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat ging met trainsimulator ook heel mooi tot een vriend van mij van z'n pa het verzoek kreeg of hij de dakpannen wilde laten liggen :mrgreen: 7(8)7 7(8)7

Groetjes Michiel


"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie