Project W

Ontwerpen van baanplannen. Help mee deze aan te vullen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
HighVoltage
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:10

Project W

Bericht door HighVoltage »

Mijn baanplan van mijn project : Project W (Tijdelijke naam)

Geïnspireerd door de winterbaan van FaCo, maar dan anders en wat groter. Afmetingen worden 1 bij 1 meter. Waar op het zichtbere gedeelte de sporen 'ophouden' gaan ze de berg in om vervolgens naar het gedeelte onder het zichtbare te verdwijnen. Hieronder de clickable thumbnails :)

Het zichtbare gedeelte
Afbeelding

Lvl -1 / opstelspoor
Afbeelding



FidOo
Berichten: 5686
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Project W

Bericht door FidOo »

Tof dat je ook een winterbaan gaat maken. Ik hoop op nog meer sneeuw.

Maar t kan aan mij liggen maar mis ik nu niet de aansluitingen van de zichtbare baan naar het schaduwstation?


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
HighVoltage
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:10

Re: Project W

Bericht door HighVoltage »

Het gaat geen winterbaan worden, maar een deel van de omgeving en het baanplan van de winterbaan hebben me geïnspireerd.

De aansluiting is erg moeilijk te zien, zeker in het kleine formaat dat ze hier online staan. De aansluiting zit precies goed, ik heb alles met AnyRail getekend en daarmee komt het ook allemaal precies uit. Ook al moest ik ervoor een aantal flex-stukjes gebruiken :)



C1Rob
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 dec 2010 23:02
Locatie: Biddinghuizen, Flevoland

Re: Project W

Bericht door C1Rob »

FidOo schreef:Tof dat je ook een winterbaan gaat maken. Ik hoop op nog meer sneeuw.

Maar t kan aan mij liggen maar mis ik nu niet de aansluitingen van de zichtbare baan naar het schaduwstation?
Ik geloof dat het opstelspoor de groote baan is en het visuele deel het "zij spoor" is op het tweede plaatje(verbeter me als ik het verkeerd heb ;) )

Lijkt me leuk om te zien hoe je het gaat aankleden :)



FidOo
Berichten: 5686
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Project W

Bericht door FidOo »

Uk heb hem door. Het leken net boogwissels. Maar dat lag dus toch aan mij.
Jammer dat er geen sneeuw komt.

Succes en hou ons op de hoogte.


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: mcdespoorstaaf
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
HighVoltage
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:10

Re: Project W

Bericht door HighVoltage »

Ik zal meer details bekend maken als ik zeker weet dat wat ik wil, dat ik dat ook echt kan maken (iets met moeilijk te vinden treinen en huisjes enzo).


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
HighVoltage
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:10

Re: Project W

Bericht door HighVoltage »

Hmmm, hetgene wat ik ermee zou willen doen ik denk ik (erg) slecht haalbaar, wou er namelijk een soort western baan van gaan maken, maar kan er eigenlijk nergens de goede dingen voor vinden. Locs zijn erg moeilijk te vinden en de huisjes enzo al helemaal niet. Zelfbouw is voor mij geen optie zo handig ben ik (nog) niet.

Dan maar iets maken met de spullen die ik heb en dat is momenteel niet al te veel. Gelukkig heb ik binnenkort een mooie startset, kan ik iig ergens aan gaan beginnen :D


Plaats reactie